Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Sjek
Sjek de Ripper
Gepost door Sjek op vrijdag 03-03-2006 om 02:01:08
Dit las ik in de biografie van Negativ

Zo kwam Negativ terecht bij The Comedy Lounge waar hij elke week meedeed aan battles en ze altijd won. Toentertijd ging hij ook vaak naar Live on the Low en kwam in contact met Lange Frans. Hij heeft met Lange Frans het album "De Gastenlijst" opgenomen, dat het erg goed deed. Lange Frans en Negativ vormen met nog andere artiesten de hiphop formatie D-Men. Deze hiphop groep heeft 3 succesvolle mixtapes uitgebracht: Straatremixes deel 1,2 & 3.

WEET IEMAND WAAR IK DIT ALBUM KAN KRIJGEN ?? ik heb er namelijk nooit van gehoord]
----------------------------------------
Sjek is bek
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 03-03-2006 om 08:02:36
https://www.nlhiphop.nl/article.php?id=76
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op vrijdag 03-03-2006 om 09:56:51
Negativ is een battlebeest uit Amsterdam Oost. Met zijn rauwe-straat-stijl gooide hij al hoge ogen bij battles en passen rappers wel op hun woorden als hij in de zaal is. Hij werkt op dit moment aan zijn eerste album dat begin 2004 uit zal komen op D-MEN / Mastermind Records.

Damn! Dacht ie toen al klaar te zijn?
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
Hi-Tek
Soul Survivor
Gepost door Hi-Tek op woensdag 15-03-2006 om 08:17:47
Whahaha of niet album ligt pas 27 maart in de winkel, maar goed voor de straatremixen moet je gewoon de tracklist zoeken, limewire aanzetten en vul de rest zelf maar in
----------------------------------------
Criminology rap
Precaution
Zwollywood
Gepost door Precaution op zaterdag 25-03-2006 om 15:15:44
www.helemaalleip.tk onderin staatmixes dacht ik
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-03-2006 @ 15:16:42 ]

----------------------------------------
"Zo vol van mezelf, daarom neem ik op"
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0071 sec.