Index / Drop je eigen audio / | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.soundclick.com/wij breng je scherpe lijnen ben de beste rijmer vette teksten schrijven neppe rappers kijken neppe rappers kijken dat kan ik wel begrijpen ze willen vergelijken maar ik heb een eigen stijl en en heb een eigen flow en heb een eigen show en heb me eigen do en vind me eigen dope en dat vinden zij ook dus ik rap maar door altijd onverstoord altijd ondergrond je kent me ik breng je vettere teksten gekkere rappers lekkere sletjes en altijd dopuh rijms die klap ik uit mn luchtpijp t lijkt gewoon te zijn omdat ik naar de lucht kijk als ik ze bedenk maar er zit wat achter een pittige gedachten en lange nachten wakker en dagenlang zweten dat niet te vergeten ik wil je het wel leren maar dan moet je ff weten die shit gaat niet vanzelf was het maar zo makkelijk het is een krachtig spel en niet zomaar te veranderen tekst er maar bij gedaan er zit een mad irritante piep in dat weet ik een flowfout op t einde en de 2de stem is niet altijd gelijk verdere feedback is hartstikke welkom [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-03-2006 @ 17:46:45 ] ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
chemo | ![]() | ![]() |
ik vind het wel lagge maar ik vind de manier hoe jij rijmt niet egt vet | ||
![]() | ![]() |
de manier hoe ik rijm? kun je iets duidelijker zijn? ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Devill | ![]() | ![]() |
k vind hem wel grappig al kan ik het soms niet egt goed verstaan,. maar ook wel dope beat ![]() Props P's ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
![]() | ![]() |
die kenkerpeep he, is vette oorlog geweest maar ik heb verloren![]() ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
jammer van de peep nog steeds, verder leuk om weer iets van je te horen ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
verkenkerd afgemixt dus he ![]() | ||
![]() | ![]() |
zekerz livio maar jij komt volgende keer helpen toch![]() edit: thanks Arihasj ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-03-2006 @ 18:24:28 ] ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
pcies! | ||
SKOFFEL Beter praat je niet ![]() |
![]() | ![]() |
Voor Al Die PeepS ![]() ---------------------------------------- TI TA TO | ||
![]() | ![]() |
dikke shit toch die peep![]() ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
nice hoor kip | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
iets liefs dat moest ik zeggen toch ? klinkt cool ![]() | ||
![]() | ![]() |
Thanks heren @Mx das wel heel letterlijk ![]() ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
aigth ik vin da trekske wel éél goe gelukt ma brengt is wa meeeer aggresiviteit in aw stem, want na verstannek er nul de botte van, veu de rest vinnek et wel flex, ge hed zoiezo ne goeie tekst en rijm; alleen da afmixe nog fixe eh maat... blijve geve! | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
flowt opzich wel vet alleen jammer dat je slist, beat zelf gemaakt? ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
thanks maat! @Simons nee is geript ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
mad irri piep ja, zunde van je hele track. ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
anders spit je ff met wat meer passie G. ff die volle kippebout in de strijd gooien... | ||
![]() | ![]() |
volgende keer paps wilde nou gewoon ff wat droppen doe het volgende keer ook zonder piep![]() ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
whahahahaha vond je nummer wel grappig ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
thanks![]() ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
kipman babyyyyy![]() ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
![]() | ![]() |
yeah baby![]() ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
jammer dat het zo poep is afgemixt. maarja, ik mis iets in the feeling, het is niet echt compleet. volgende keer echt zwaar emotie erin leggen, verder heel netjes hoor. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
yow thanks, ik zal volgende keer eens wat ge-emotioneerder raken van te voren ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
dat vind ik altijd zo nietszeggende feedback " je moet met meer gevoel rappen" want het ligt helemaal niet of je er "gevoel" in legt maar gewoon aan je stemgebruik je kan op een mooie beat bijna huilend uitleggen dat je computer is overleden na een virus en het totaal niet menen kipman moet gewoon wat emer afwisselen en dan gaan mensen vanzelf al ophouden met zeggen dat er meer gevoel in moet @ kipman je delivery is gewoon wat saaier dan normaal en daardoor gaat je stem en eigenlijk het geheel wat "gemaakter" klinken edit: het lukt met totaal niet om te zeggen wat iok bedoel nu ![]() zit gaar op school leg het je op msn wel een keer goed uit ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-03-2006 @ 09:48:48 ] ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
![]() | ![]() |
ik denk dat dat wel wat makkelijker gaat werken ja![]() ![]() ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
Haha dat Mission Impossible deuntju![]() ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
Index / Drop je eigen audio / |