Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 [3] ]
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op donderdag 09-03-2006 om 14:30:20
noedels.. het is wel makkelijk om iedereen die vvd of leefbaar/lpf stemt van onwetendheid te beschuldigen, terwijl hier waarschijnlijk ook veel mensen zijn die sp/pvda/grlinks stemmen en van niks weten, maar dat alleen stemmen omdat dat "hiphop" is of omdat papa en mama of vriendjes dat doen.
er zijn mensen die weloverwogen vvd stemmen (immers de standpunten van vvd zijn bedacht door hoog-opgeleidde mensen wier vak het is om na te denken over de politiek), net zoals er mensen in onwetendheid pvda stemmen.

ieder zn ding, weetje, een discussie met argumenten erover voeren hier is natuurlijk WEL weer interessant.
rechts of links is meer een verschil in wereldvisie

ik heb zelf uiteindelijk 2 maal sp gestemd (na veel lees- en opzoekwerk), landelijk zou ik eerder groenlinks stemmen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-03-2006 @ 18:44:53 ]

----------------------------------------
www.mcsurya.nl
Safire
Gepost door Safire op maandag 13-03-2006 om 19:45:20
Ik heb SP gestemd.
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
MMMorty
Playin drums
Gepost door MMMorty op dinsdag 14-03-2006 om 09:09:07
d'66
----------------------------------------
just the drummer...
The_TJ Gepost door The_TJ op dinsdag 14-03-2006 om 13:56:52
Ik zou niet weten wat ik moet stemmen. Ik ben erg liberaal op het ene punt en weer erg sociaal op andere. Ik zou geen GroenLinks willen stemmen (te groen), of SP (te sociaal), of VVD (niet sociaal genoeg), of D66 (te hoerig). Leefbaar/LPF/CDA/SGP/CU/ PvdD/Wilders/Nawijn zijn sowieso kansloos (te racistisch of te christelijk, of echt kansloos).

Dus dan toch maar PvdA, of blanco. Ik zie het wel, ik heb nog acht maanden.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 [3] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.009 sec.