Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Crunx schreef op 10-03-2006 @ 22:50 hahaha nee ik ben bang van mx fortune mietje ! | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Crunx schreef op 10-03-2006 @ 22:50 relex is een watje!: CrunX===> Zander... Claesse, uw fantasie slaagt op hol dielske, jordi, wijnske, de kleine geile en de rest zijn zaleg! nikki zegt: zeg eens in het "yeah!" topic" ik heb geen wafel, maar een mond." .. Lexcellent | Als weekend een vrouw was, had ik sex met haar en maakten we allemaal weekendjes. zegt: hahaha nee ik ben bang van mx fortune Hahaha ![]() Btw, Jezus wat hebben jullie een msn namen zeg, heel verhaal ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Crunx schreef op 10-03-2006 @ 22:50 srry schaduw ![]() ![]() relex is een watje!: CrunX===> Zander... Claesse, uw fantasie slaagt op hol dielske, jordi, wijnske, de kleine geile en de rest zijn zaleg! nikki zegt: zeg eens in het "yeah!" topic" ik heb geen wafel, maar een mond." .. Lexcellent | Als weekend een vrouw was, had ik sex met haar en maakten we allemaal weekendjes. zegt: hahaha nee ik ben bang van mx fortune wuahahahahhaha ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
ich gehts slapfen, später! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Fakkelend![]() |
![]() | ![]() |
Raymann is weer fokkin dope straks komt kanye langs. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Thanks man, ik wist het niet. Ff checken. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Fakkelend![]() |
![]() | ![]() |
Raymann met cabaret en gast waren fokkin dope, Mr West veel minder. 1 trackje, doe dan Touch The Sky. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
http://img1.yoxio.com/img/229350.jpg Lief heh? Jammer dat ik ziek werd in de loop van de avond:/ [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-03-2006 @ 02:46:46 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
pure lawness ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ehehehe dat is toch wel tamelijk gay zo angelix. ![]() | ||
![]() | ![]() |
Zo lang me vriendin het maar leuk vond, vind ik dat het wel een beetje gay mag zijn! ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
heb net me kleren uit duitsland binnen ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 11-03-2006 @ 09:14 Zo lang me vriendin het maar leuk vond, vind ik dat het wel een beetje gay mag zijn! hé dat hoor je mij niet ontkennen! dat soort dingen hoor je te doen, maar om er dan een foto van te maken enzo. Die shit is tussen jou en je meisje snapje ![]() | ||
![]() | ![]() |
Foto was voor een vriendin bedoelt die het maar al te graag wilde zien, maar ik was gister zo misselijk en ziek dat ik het maar gepost had speciaal voor mijn nlhiphop vriendjes. ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
hahaha ik kijk jochem Mijer haha die shit is grappig ![]() ![]() ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Ok mensen, ik wil vanavond naar de film met een iemand welke film moeten we checken, Brokeback mountain of Walk the Line ?![]() ---------------------------------------- .... | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
met wie ga je? | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga die gay film niet kijken dus ik zou voor walk the line gaan | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ze gaat met haar vriendje ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 11-03-2006 @ 15:31 met wie ga je? Gaat je niets aan. ---------------------------------------- .... | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
echt wel![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-03-2006 @ 15:38:36 ] | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
En jij kan ook lekker niets voor jezelf houde he, pff.. ---------------------------------------- .... | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
echt wel![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Ja doe maar lau![]() ---------------------------------------- .... | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
ik ben boswottels | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Ghehe, oja nu je het zegt![]() Maar ken je dat liedje 'doe maar lau', die is nu op juize, ik wil die wel hebben eigenlijk. ---------------------------------------- .... | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
hmm ik heb m nie t is hier echt mooi weer joh | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Valt mee, het sneeuwd hier, maar af en toe schijnt de zon hier wel. hahaha, ik luister dat liedje vrijheid ofzo, die hier net gedropt werd, dat meisje ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
me moeder maakt me kamer schoon![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Ik ga met roos naar de bios![]() ---------------------------------------- .... | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
ja maar dan wil ik ook !! she is zo burnin' hot! | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Haha, ja en IK ga lekker met haar naar de film![]() en volgende week vrijdag ga ik met haar uit eten ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-03-2006 @ 16:05:14 ] ---------------------------------------- .... | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
haha ga je zeker naar het 5 sterren restaurant MC donald´s?? | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
hahaha nee we gaan naar Donnatellos, ken je dat ? ---------------------------------------- .... | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
klinkt Italiaans ---------------------------------------- beng! | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
jaaa![]() Ik erger me aan een klokje wat hier op me bureau staat en wat tikt ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 11-03-2006 @ 16:09 klinkt Italiaans is het ook, is zeg maar een pizzaria, echt super lekkere pizza's daaro ![]() @boswottels ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is roze en het knippert heel de tijd ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
je lichtgevende dildo? | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Haha, heej jij bent slim![]() maar nee niet dat. ---------------------------------------- .... | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
uh dan is het je wekker | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Nee, want die is niet roze![]() ---------------------------------------- .... | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
hmm je bureau lamp je portomonee? | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
jaa, me bureau lamp![]() Dat weet je toch wel ? maar hij is bijna kapot ofzo hij knippert de heletijd :S ---------------------------------------- .... | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
moe je hem ff een douw geven dan is hij helemaal kapot | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
hahaha, ik doe hem gewoon uit en doe het wel met het licht wat van de computer afkomt![]() Ik ga straks friet eten ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
nerd ik ga ook gele stokken eten met lekker veer gele gel en met een vleesrol en vleesstaaf ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Haha, nee geen vleesstaaf ik ga een kaasrolletje eten, en heel veel gele stokken met bruine/rode gel dat lijkt me wel wat en dat dan mixen met gele gel![]() ---------------------------------------- .... | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
haha PIMP strax krijg je nog een bierbuik ik heb zin in morge!! ![]() ![]() ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
hahah, ja man lekker wokken met gele sokken![]() haha nee sorry, maar ik heb daar ook wel zin in eigenlijk..ik ga wel aan me ouders vragen of ze morgen ook willen gaan wokken. ---------------------------------------- .... | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
jaaaa lekker met pittige saus! en ook lekker veel kroepoek | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] |