Index / Feedback / [Pagina: [1] 2 ] | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Lau is sinds zojuist geen mod meer. Lau heeft aangegeven naast zijn zoon en werk, weinig tijd over te hebben om actief bezig te zijn met NLhiphop, en dat hij liever stopt met modden om gewoon lekker als gebruiker rond te kunnen hangen. Bij deze willen we Lau bedanken voor zijn tijd en inzet voor NLhiphop. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
Bedankt Lau! ![]() | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Dank u voor de vette tijd ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Bedankt voor je tweede termijn Lau! Succes met het gezinsleven en het vader zijn.. Geniet van de tijd! | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Props Lau! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Thanks Lau! ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Lau was, is en blijft lauw | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
props Lau en succes ! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
veel voorspoed met je gezin en zo . . thanks voor alles.. ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Bedankt en doe je ding als pa! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
tanks | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Dank u, en veel succes met alles! ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
succes paps met het vader zijn ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ken je niet maar toch bedankt ![]() ---------------------------------------- argh | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Bok bok bok bok! Lau is die ekte vader (en vader) ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
thanks | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Thanks, en succes met paps zijn. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
wie gaat zijn plaats in nemen dan? | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 09-03-2006 @ 16:00 wie gaat zijn plaats in nemen dan? oooooh, lau valt niet te vervangen ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
ok, propjes voor Lau!! en succes met je gezin!! ---------------------------------------- beng! | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
succes met je gezin en werk | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Props.. en succes! ![]() | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
succes verder | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Succes met je werk en gezin. ---------------------------------------- .... | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
die eckte pappi! thanx lau ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
jottem. | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
ja ik maakte je grap ff verder af, livio ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
heuj ? | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
Bij deze meld ik me aan voor het modatorschap. Ik zal me gedragen zoals een echte mod. Ik zal loze topics verbannen zoals gevallen engelen onder de aardkorst. ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Dat kunnen mods niet eens doen. ---------------------------------------- .... | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 09-03-2006 @ 16:00 wie gaat zijn plaats in nemen dan? ik ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Ghehehe, ik wou dat nog zeggen net maar ik wist niet zeker of ik dat wel moest doen. maar nu heb je het zelf al gezegd ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
tja, was niet echt geheim he, staat achter me naam ![]() | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mx Fortune schreef op 09-03-2006 @ 18:42 (...) ik ![]() welkom ![]() | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
lautje de gekste, succes verder ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Dankje boswottels ik doe nu battle,QUE en C&T ![]() nogmaals, lau, thnx voor je inzet! | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Dank u dank u. Ik bedank u allen voor de overweldigende reacties. ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Raar is dat he, om zwart te zijn. Maar het gaat wennen ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Lau | ![]() | ![]() |
zeker raar ja. maar ik weet van de vorige keer dat het inderdaad wel went. het vreemde is ook dat je geen notes meer ziet en dat topic "lullen zonder users" he... ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
nu kunnen we gaan roddelen over jou en zo.. dat begrijp je hé ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Volgens mij wordt daar dik gespamd in dat topic 'lullen zonder users' ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
thx lau ! ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 09-03-2006 @ 22:14 Volgens mij wordt daar dik gespamd in dat topic 'lullen zonder users' slowchat zit op 44.. wij rocken nummer 67 al.. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
bedankt Lau! succes met vrouw en kind(ers)! ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Dank u Lau! Ik mis notes lezen ook![]() ---------------------------------------- Days to come | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Notes?? Het is geen verdomde partypeeps hier.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Ghehehehe heej hyreme als we deze site nou eens gaan hacken enzo, kunnen wij ook notes lezen![]() ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
usernotes waarin op- of aanmerkingen over lastige users staan die je alleen als mod kunt lezen. ---------------------------------------- Days to come | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Gebruikers notities over "Hyreme" Gepost door Huussuh op 08-12-2005 @ 00:38.13 Hyreme houdt ervan om offtopic te posten. je moest eens weten wat er nog meer bij staat ![]() | ||
![]() | ![]() |
ooooh ja nu herinner ik me die waslijst aan notes van hyreme weer. ---------------------------------------- Days to come | ||
Index / Feedback / [Pagina: [1] 2 ] |