Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: [1] 2 3 ] | ||
Dx2 Ja we zijn een beetje vertieft ![]() |
![]() | ![]() |
Batavus | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Merkloos.. of een kopra.. -->SHV | ||
fresh-n-drivin![]() |
![]() | ![]() |
gazelle.... topkwaliteit.. en in de zomer natuurlijk bmx.. enne lowriders sucken ---------------------------------------- TILBURG | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Trek | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Whahahha fietsentopic![]() ik heb geen fiets ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
what the fok is dit voor een achtergesteld topic. ga je eigen begraven. ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Zo eentje met 2 wielen van Kapitein. | ||
E-liine_ ~ ![]() |
![]() | ![]() |
weet ik niet ![]() ---------------------------------------- Assie non stop!! | ||
Prog![]() |
![]() | ![]() |
dit topic gaat te ver man ![]() maargoed, als het et echt wilt weten waar ik op rij, mn vaders fiets, vouwfiets én bmx bij lekker weer. (gt) | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Een mooie fiets Trouwens dit topic slaat nergens op.. dit is net zo'n topic van aan welke tepel zat je tijdens je borstvoeding.. En dan antwoordt iedereen.. de linker van me vader en dan gaat iedereen ha ha niet grappig.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-03-2006 @ 21:13:20 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Een Target... een of ander bij elkaar geraapte metalen ding met twee wielen. 't Verbaast me niet als die wielen van twee of meer verschillende bedrijven komen... ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Van de Aldi natuurlijk! | ||
![]() | ![]() |
heb de topic ook alleen maar uit verveling gedropt :x vind het wel lache dat er nog aardig wat reacties komen ![]() | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
zo'n zwarte opoefiets, je weet toch nu hoor ik bij de populaire club, nu ben ik ín ! | ||
Wijze_uit_het_oosten of niet... ![]() |
![]() | ![]() |
Peugeot ---------------------------------------- "Bring your girl she'll see...forgetting about you 'cause of Kubus biets." | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Nu merkloos, vroeger Sparta. Daarvoor Batavus. | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
pffff schaduw![]() | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
hehe lekker daud.. verveel je je zo jonge? maar ik heb een gazelle | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Slugger-D~ schreef op 09-03-2006 @ 21:07 what the fok is dit voor een achtergesteld topic. ga je eigen begraven. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Lau | ![]() | ![]() |
De verveling slaat toe bij sommigen op het forum ja. Maar goed, ik heb een Limit. Eigen merk van de Halfords. Word gemaakt bij Batavus ofzo geloof ik... ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 09-03-2006 @ 21:46 hehe lekker daud.. verveel je je zo jonge? maar ik heb een gazelle Wat is daud? ---------------------------------------- "Bring your girl she'll see...forgetting about you 'cause of Kubus biets." | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
opoefiets... heb ook nog ergens een gejatte gazelle, maar daar kan ik nog niet op rijden ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
gazelle, in de echte echte(trekje van lange ofzo) zomer, hoef ik alleen slippers te rocken, kan van me huis het meer in duiken(bijna) ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
![]() | ![]() |
Quote: Wijze_uit_het_oosten schreef op 09-03-2006 @ 21:50 (...) Wat is daud? Weet jij het weet ik het? | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Een schone paarse tweewieler ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
twee wielen licht doet het bel niet rijdt goed enzo. doet zun werk. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Wijze_uit_het_oosten schreef op 09-03-2006 @ 21:50 (...) Wat is daud? een naam? | ||
MasterComposer Zwolle |
![]() | ![]() |
ik rij op een gestolen fiets. ---------------------------------------- ik ben niet de beste er is alleen geen betere | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Quote: MasterComposer schreef op 09-03-2006 @ 22:31 ik rij op een gestolen fiets. gekocht bij de ns? | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
ik rock een nieuwe ouwe batavus gek | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
oh, op die fiets | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
een gevonden vietz | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Waterfiets, ik woon namelijk in Zeeland. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
![]() echte ghetto pappies rijden op een Fongers ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 09-03-2006 @ 22:25 (...) een naam? oh zo haha....logisch ook in dit topic. Ik had eerlijk gezegt nooit gehoord van het merk "daud" en ik kan er ook niks over vinden op google. Maar als jij op een daud rijdt geloof ik je op je woord. ![]() ---------------------------------------- "Bring your girl she'll see...forgetting about you 'cause of Kubus biets." | ||
Schaapie Vormt eigen side... ![]() |
![]() | ![]() |
Ik rij op zown gazelle, was eiglijk 900 maar meegenomen voor 600 ![]() Maar die jat nog geen eens een snoepje bij kruidvat dus hij zal t wel niet zijn geweest, wie dan ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-03-2006 @ 08:19:14 ] ---------------------------------------- Rico: En big brother behoort tot één van de moderne goden... V.I.P. schreef: mensen wiens naam op -ens eindigt zijn dope! Mensen die wordplay met mijn naam maken zijn zielig | ||
gOldfinger | ![]() | ![]() |
gazelle | ||
![]() | ![]() |
Quote: Wijze_uit_het_oosten schreef op 10-03-2006 @ 08:07 (...) oh zo haha....logisch ook in dit topic. Ik had eerlijk gezegt nooit gehoord van het merk "daud" en ik kan er ook niks over vinden op google. Maar als jij op een daud rijdt geloof ik je op je woord. ![]() ben je nou zon nerd of...? die gast die dit topic heeft geopend heet daud idioot... | ||
![]() | ![]() |
Quote: Wijze_uit_het_oosten schreef op 10-03-2006 @ 08:07 (...) oh zo haha....logisch ook in dit topic. Ik had eerlijk gezegt nooit gehoord van het merk "daud" en ik kan er ook niks over vinden op google. Maar als jij op een daud rijdt geloof ik je op je woord. ![]() Hey ken je mij niet ergens van? | ||
SteeF Je Weet Het ![]() |
![]() | ![]() |
no man, niets fiets, ik boek met me scooter. echt zwaar relaxt. ook nooit moe![]() | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SteeF schreef op 10-03-2006 @ 14:01 no man, niets fiets, ik boek met me scooter. echt zwaar relaxt. ook nooit moe ![]() en je bent zeker ook dik en geen conditie? ![]() | ||
SteeF Je Weet Het ![]() |
![]() | ![]() |
no man, A1 voetbal ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-03-2006 @ 14:18:21 ] | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
deze week heb ik bruine fiets met kapot slot helemaal gratis | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Ik weet niet wat voor een fiets, m'n scooter = vespa ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Riestekorrel DieKoeRentDieKoeNa ![]() |
![]() | ![]() |
schjek mijn 2wieler![]() ---------------------------------------- http://www.threshrecs.com/ | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 10-03-2006 @ 16:28 Ik weet niet wat voor een fiets, m'n scooter = vespa vespa? shit die zijn dope props hoor | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
gti | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb er eentje geleend van het station, zit alleen geen slot op ---------------------------------------- beng! | ||
Vokaal ABS ![]() |
![]() | ![]() |
Elke keer een andere hehe .... fiets dan !!! ---------------------------------------- Rambo met een handboog en een rode bandana | ||
Ukkie elektro stress ![]() |
![]() | ![]() |
fake ass bmx en mijn moedertjes lief dr opoefiets ---------------------------------------- zet stoute rappers in de hoek | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: [1] 2 3 ] |