Index / Drop je eigen teksten / | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Misschien een vreemd onderwerp maar check het maar.Dit zijn de eerste 16 lijnen rest komt nog. Het is het eind van de dag zit te filosoferen Over de keren dat wij elkaar uit probeerden Was het een spel dat je niet deerde of was het iets wat ik niet weet Want die ene keer, dacht je dat ik dat soort shit vergeet De eerste keer het was teder met een ruige kant Met innige liefde van binnen en passie aan de buitenkant De hand die me streelde was fluweel en zijde tegelijk ��������het maakte jou de mijne in de tijd onze lichamen verrijkt door een erotische lucht en m�n hand opzoek naar je exotische vrucht je adem maakte me onnuchter kwam in extase ik wilde vrage neem je me mee naar de volgende fase m�n ogen lazen het antwoord van je mond en ik verstond dat de nacht nu pas echt begon omdat de muur tussen ons op springen stond en de stilte nu ons ding verbond [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-03-2006 @ 21:50:08 ] ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Mja, krijg er een beetje kromme tenen van als ik eerlijk ben. Mooi misschien om aan je vriendinnetje voor te dragen bij kaarslicht maar als rap....neej. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ok dat kan.Maar het is echt als rap bedoeld zoiets zal ik nooit aan m'n vriendin voordragen. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
misschien ook nog pappies die het wel rap waardig vinden? ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
ik zal vandaag nog feed geven ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Mash![]() |
![]() | ![]() |
Raptekst/Poetry het zijn allemaal lyrics waarbij je tekstskills nodig hebt.. Rijm zit lekker, het lijd niet onder je inhoud. Gevoel zit er mooi in, af en toe woorden waardoor ik vind dat je met skills over komt. Props daarvoor. Geen wordplay, wel veel mooie metaforen, die het compenseren.. Goede lyric.. | ||
SteeF Je Weet Het ![]() |
![]() | ![]() |
goede lyric idd. zoek een goeie beat, schrijf de rest en je heb een song. beetje goed rappen ![]() ![]() | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
thnx...Nog iemand die er wat over zeggen wil? ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
feed anyone? ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mash schreef op 10-03-2006 @ 10:59 Raptekst/Poetry het zijn allemaal lyrics waarbij je tekstskills nodig hebt.. Rijm zit lekker, het lijd niet onder je inhoud. Gevoel zit er mooi in, af en toe woorden waardoor ik vind dat je met skills over komt. Props daarvoor. Geen wordplay, wel veel mooie metaforen, die het compenseren.. Goede lyric.. Sluit ik me bij aan ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
thnx ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
iemand? ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
dope text ![]() onze lichamen verrijkt door een erotische lucht en m�n hand opzoek naar je exotische vrucht ik wil die bosmuisssssssssss ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
hehe dank u![]() ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Index / Drop je eigen teksten / |