Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op zaterdag 23-11-2002 om 10:35:40
Van der G. bekent moord

De verdachte van de moord op Pim Fortuyn, Volkert van der G., heeft deze week een bekentenis afgelegd. Van der G. zou op 6 mei tot zijn daad zijn gekomen, omdat hij Fortuyn als een groot gevaar voor de samenleving zag.
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 23-11-2002 om 11:29:26
"Volkert van der G. heeft bekend dat hij Pim Fortuyn heeft vermoord. Het NRC Handelsblad maakt dit vandaag bekend. De krant basseert zich daarbij op informatie die ze heeft gekregen uit betrouwbare justitiële bron."

uhhu

edit.. oh ok t blijkt dus inderdaad al officieel te zijn.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-11-2002 @ 11:31:13 ]
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 23-11-2002 om 13:41:35
De vraag is alleen nu nog, wat maakt het nog uit dat ie bekend heeft. Het was eigenlijk allang bekend, dat hij de schutter was, al was het nooit officieel.

Nu de grootste schok hiervan voorbij is zal de strafmaat zeer waarschijnlijk een stuklager uit gaan vallen. Het is uit eindelijk gewoon een goedkope truuk geweest voor een lagere straf.

Dit wordt geen levenslang, en ik denk nog niet eens een gevalletje 20 jaar.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op zaterdag 23-11-2002 om 18:05:15
ik vind dat ie er na 2 of 3 jaar uit mag, waarom niet?
al die andere moordenaars in nederland, en gekken die weet ik wat voor dingen uitvoeren mogen ook snel weg..
pim vermoorden is even erg als ieder ander en moet daarom ook even licht gestraft worden als alle andere moordenaars..
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 23-11-2002 om 20:04:09
is 20 jaar niet hetzelfde als levenslang ? in nederland ?
Mip
Gepost door Mip op zaterdag 23-11-2002 om 20:14:11
Quote:

pim vermoorden is even erg als ieder ander en moet daarom ook even licht gestraft worden als alle andere moordenaars..

Daar ben ik het wel mee eens, of je nou pim vermoord of je buurman, we zijn allemaal mensen...
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 23-11-2002 om 20:27:04
Quote:
livio schreef op 23-11-2002 @ 20:04:09
is 20 jaar niet hetzelfde als levenslang ? in nederland ?


Nee, krijg je 20 jaar, kan je na minimaal 13 jaar weer vrij komen. Krijg je levenslang kan je na minimaal 20 jaar pas vrijkomen. Kan alleen met een 'pardon' (clementie?!?) van de Koning(in). In veel gevallen word deze wel gegeven, na overweging van het gevaar voor anderen.

Levenslang is dus ook in Nederland echt levenslang, als je geen clementie krijgt, of een nog succesvol hogerberoep in gaat.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
creech
Limited Edition
Gepost door creech op zondag 24-11-2002 om 15:42:51
Ik dacht dat levenslang in Nederland max 30 jaar is ( Bij het opstellen van die termijn leefden mensen vast een stukje korter) Als je iemand in Nederland vast wilt zetten "tot in het einde der dagen" dan kan je die persoon het beste levenslang en tenminste een half jaar tbs geven. Aangezien je pas van je tbs af komt als door artsen wordt bepaald dat je geen gevaar meer bent voor andere mensen. (Ja dat kan lang duren)
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
spam
do not enter
Gepost door spam op zondag 24-11-2002 om 15:52:01
gratie heet zoiets. Ben het trouwens helemaal eens met rauf, pimp fortuyn is niets meer dan een ander.
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
Hier Gepost door Hier op maandag 25-11-2002 om 00:17:01
Haloo allemaal, ik kom hier langsurfen en ik dacht dat ik mijn mening maar eens ff zou spuien.

Een politiek vermoorden kan natuurlijk niet, verschrikkelijk. Maar op een een of andere manier bewonder ik hem wel. Hij geeft minstens 20 jaar van zn leven voor zijn idialen. Meer mensen zouden daar een voorbeeld aan kunnen nemen (wel op een andere manier graag). Maar toch vind ik dat hij voor 30 jaar de bak in.
----------------------------------------
Ik ben nieuw hier
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0094 sec.