Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op zaterdag 23-11-2002 om 15:34:29
vanaf gister is het weer. De hcc dagen. Als je het nieuws mag geloven is elke computergebruiker weer over zijn toeren want hij mag weer de 2e hands zooi van een ander gaan kopen in de rai. Net nog een mafketel op de tv gezien die daar rondloopt en zichzelf aanprijst als een grote sysadmin (naar eigen zeggen) en dan vol trots gaat staan vertellen dat sci (moest scsi zijn, maar die laatste s gaat natuurlijk erg moeilijk als je stikt in je eigen ego) verouderde zooi is en dat mensen die dat kopen eigenlijk te dom voor worden zijn.

vandaar dat alle grote servers er nogsteeds vol mee zitten joh

niet alleen de hcc is naar mijn mening onzin, maar het niveau van de gemiddelde bezoeker is volgensmij echt te triest voor woorden.

any comments?
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
teigetje Gepost door teigetje op zaterdag 23-11-2002 om 20:10:06
Ik ga het morgen allemaal zelf meemaken. Jippie!

Ben er namelijk nog nooit geweest. PC beurzen waar ik tot nu toe geweest ben, bleken veelal kleiner dan ik verwacht, of de stands die ik verwachtte/waar ik op hoopte waren er niet. Kortom, alleen maar teleurstellingen, en elke keer zeg ik bij de uitgang weer tegen mn broertje sjor 'dit doen we nooit meer'.

Dus, morgen weer.
----------------------------------------
Code #404: User not found
zebaz Gepost door zebaz op zaterdag 23-11-2002 om 20:30:03
Sinds het blad van de HCC "Computer! Totaal" heet is de hele HCC enorm aan het afglijden. En het wordt er alleen maar erger op, als meer en meer mensen meer en meer dingen met computers gaan doen.

Deathlock: dat soort "systeembeheerders" krijg je dus ook aan de telefoon op helpdesk. Altijd hilarisch (achteraf ) als je zo iemand uit moet leggen dat IP echt iets heel anders is dan IPX (ik spreek nu uit eigen ervaring).

Overigens zijn de HCC dagen wel OK. Soms zijn er goede tweedehands dingen te koop (vorig jaar 2 oude laptops voor weinig, er liggen ook wel eens EOL routers enzo) en er zijn ook wel interessante aanbiedingen. En het is gewoon leuk om erover heen te wandelen. Maar misschien vind ik dat alleen maar vanwege m'n gewoonte om geen toegang te betalen

(Dit jaar ga ik niet trouwens ivm tentamens, dus ga gerust )
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op zaterdag 23-11-2002 om 21:50:30
thnx voor het aanbod, maar ik ga uit principe niet meer naar de hcc.
overigens vind ik het al een schande dat dat soort sysadmins bestaan, men loopt wel vaak de MCSE-ers af te kraken, maar reken maar dat die mensen echt wel wat meer weten dan dat soort sysadmins. Maarja, ik ken ook een NS conducteur die een cursus windows 98 heeft gedaan en nu als sysadmin werkt bij een bekend groot bedrijf (dat niet genoemd wenst te worden, maar ik werk er niet!)
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 23-11-2002 om 23:29:46
Melkertbaantje
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0074 sec.