Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ] | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Kanker kanker kanker. Damn wat wordt dat ineens veel gebruikt hier, nieuwe rage ofzo. | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
doet mij denken aan dax zijn track | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
vertel me .... WAAROM !? ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
moet dat nu jongens ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
ja | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ik wil ook een ban ---------------------------------------- .... | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Stoer. | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
weurd | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
zo. | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
CrunX niet bannen, anders geraak ik er ook nimmer op.. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
mij bannen! | ||
gOldfinger | ![]() | ![]() |
jaaa iedereen bannen | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
dan zul je je broertje moeten kort houden dge ![]() | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
dat kan hij niet | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
volgens mij moeten ze een hobby zoeken... gezeur. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
hopla die zijn weg, trouwens echt weer zoon standaard zondag middag, huiswerk voor je terwijl je niks doet af en toe is wat eten en drinken en een beetje naar buiten kijken.. saaie bedoeling dus | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
wel lekker weer though | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
dat wel ja, trouwens wie heeft er al wat nieuwe shit van kiddos nieuwe album gehoord? | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Ja lekker weer, mag ik niet naar buiten omdat pa en ma elk moment kunnen komen en we daarna uit eten gaan.. :$ | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ga je naar de patatboer ofzo? tis 3 uur gek. | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Lekker weer? Het is 2 graden. ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
windstil, blauwe lucht, volop zon. | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
wel verdomde koud, ik kan haast niet typen ---------------------------------------- beng! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
misschien moet je binnen gaan zitten dan | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 12-03-2006 @ 15:13 Sorry mijn fout. ga je naar de patatboer ofzo? tis 3 uur gek. ![]() WIe gaat Goldfinger even bannen voor me? | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
is al. | ||
![]() | ![]() |
ej goldfingerr kanker eens op met die PM'etjes, kleuter ---------------------------------------- beng! | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
goldfinger is gebanned | ||
![]() | ![]() |
ik ben nu trouwens City of God aan het downloaden dat moet een hele goeie film zijn ---------------------------------------- beng! | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 12-03-2006 @ 15:23 ej goldfingerr kanker eens op met die PM'etjes, kleuter Inderdaad. | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Ik krijg nog steeds pm's van 'r ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
yeah, city of god is dope! had em laatst voor mn verjaardag gehad, cker een aaanrader. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
![]() | ![]() |
ok! mooi om te horen! ik ben benieuwd. Vanavond ga ik hem denk ik kijken ---------------------------------------- beng! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: D-on schreef op 12-03-2006 @ 15:28 Ik krijg nog steeds pm's van 'r forumbugje. city of god is dope film. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Replay is trouwens de geïncarneerde versie van goldfinger. enne de goldfinger van wie iedereen pm'tjes ontvangt is boswottels op goldfingers account. dus datte ![]() | ||
![]() | ![]() |
hehe het lijkt wel een echte soap ---------------------------------------- beng! | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
haha ok, dan ga ik er ook maar niet meer op in. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
brendan sir ![]() |
![]() | ![]() |
? | ||
D-on | ![]() | ![]() |
¡! ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Afzender: gOldfinger Datum: 12-03-2006 Aan: Dopoloog Onderwerp: geen onderwerp Code #9 Je hebt een ban en kan geen gebruik maken van deze functie. Voor meer info kan je mailen naar forum[at]nlhiphop[punt]nlCode #9 Je hebt een ban en kan geen gebruik maken van deze functie. Voor meer info kan je mailen naar forum[at]nlhiphop[punt]nlCode #9 Je hebt een ban en kan geen gebruik maken van deze functie. En wat moet ik met deze info?? ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Dopo---> Hier wordt alles duidelijk [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-03-2006 @ 16:21:56 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
weg gooien dus die heeft iedereen een paar keer gekregen | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Laat dit dus gelijk een waarschuwing voor iedereen zijn... Geef nooit je account uit aan anderen nja dit hadden ze zelf afgesproken hoor, goldfinger = replay. boswottels zat er ook bij dus zaten ze te kutten op 3 accounts | ||
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 12-03-2006 @ 16:21 Dopo---> Hier wordt alles duidelijk Owhz!! oke!! zal hem meteen weggooien ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb een site gevonden met shit veel albums, wie link wil moet maar pm'en. ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
![]() | ![]() |
pm me maar! ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
soww, het uitsluiten van een aantal mensen brengt dit topic ook tot rust .. ![]() okay, welk belezen figuurtje weet wanneer de zomertijd weer in haar werking treed? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
21 maart ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
volgende week dus? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
zomaar even een vraagje ozcan wat doe je ? werk school ? ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ] |