Index / Internet en computer / [Pagina: [1] 2 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
klik hahaha dat verhaal eronder ook | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
hahahaha ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
whahhaahaha![]() | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Leipheid ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
hahahaha ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
hahahaha![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
dat zit onze vrolijke vrind paul ook hele dagen te spelen. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Daar is hij dus heen. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Aaaah wtf, ik zit te eten. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
hahaha | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ghehe ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha wat mooi zeg! Ik zag hem gister ook ergens![]() ---------------------------------------- beng! | ||
Dio_Deus tanthof |
![]() | ![]() |
prachtig ---------------------------------------- tanthof-west | ||
Ly-Rik![]() |
![]() | ![]() |
haha ![]() | ||
Locutus of Borg Asura |
![]() | ![]() |
whahahahahaha omfg | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Dit is echt erg. ![]() | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
haha wat een freak ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
peanutz vanuit het dichtbije westen |
![]() | ![]() |
ahahahahahahahaha ---------------------------------------- Wie ben ik? Vraag maar aan je moeder | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Waar gaat het heen ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
laatst ook al die zelfmoord. | ||
Sjek Sjek de Ripper ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha ---------------------------------------- Sjek is bek | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
te erg | ||
Riestekorrel DieKoeRentDieKoeNa ![]() |
![]() | ![]() |
secondlife? hahhaha ---------------------------------------- http://www.threshrecs.com/ | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Hahahahaha ik ga stuk.. wat een fucking sukkel man damn wuahahahahahaa ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Hahahah, de tyfus zeg, sta je even voor lul dan. ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Krankzinnig ---------------------------------------- Days to come | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Hahaha ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
gna gna gna | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
hehehhee | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
whahahahahahahahhaha ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Spliffmeister katslauw ![]() |
![]() | ![]() |
Prachtig. ![]() ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Spliffmeister schreef op 12-03-2006 @ 19:37 Prachtig. ![]() hij zit zich te voorhuids-joggen op een "vrouw" in een spel. | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Spliffmeister schreef op 12-03-2006 @ 19:37 Prachtig. ![]() Ehh.. Sterker nog, hij raakt enorm opgewonden van het computerspel zeg maar. ---------------------------------------- Days to come | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Nou, de princess uit Mariokart, daar krijg ik ook wel een latje van hoor, geile donder. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
![]() Die kerel is wel ziek. In dat verhaal staat dat die kerel die het tapte , al op zijn deur had geklopt dat hij er was en dat die wanker riep "ik ben ff omkleden". Dus het is ziek dat ie alsnog door ging met...erhm..."gamen". | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
LOLOLOL hahahaha beetje aftrekken op een dansende night elf hahahahaah geweldig je hebt er lui tussen zitten![]() | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
--> WEB | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
whahahaha ik zou echt kappot liggen van het lachen als ik zo'n gast zou betrappen ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
nu mijn originele reactie ![]() haahaahahah ![]() | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
ik ben het met rocky eens hahahahaha ![]() ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
hahahhaa ik ga dood hier... oh wat mooi.... ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
gheheh dat gehijg ook als ie binnen komt ![]() | ||
Robbie![]() |
![]() | ![]() |
Hehehe, die gozer. ![]() ---------------------------------------- Owww ok. | ||
Tony Onverbeterlijk ![]() |
![]() | ![]() |
hahahahaaah dooop ![]() | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
oh oh dit is te mooi om waard te zijn ![]() ik ga nog steeds kapot om de gedachte. ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Hugh Hefner bereid zijn stijve voor met het kijken naar homofilms. vrouwen obserderen hem niet meer.. zo'n fobie zou deze player ook miss hebben ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ja, na het ruige vrouwvolle leven dat hij hiervoor heeft gehad als 18jarige gamenerd | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 13-03-2006 @ 16:19 ja, na het ruige vrouwvolle leven dat hij hiervoor heeft gehad als 18jarige gamenerd ![]() | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
whahaha hoe lomp ben je dan ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
Index / Internet en computer / [Pagina: [1] 2 ] |