Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Bliss Gepost door Bliss op maandag 25-11-2002 om 20:38:31
Wat vind je van de single van Nas en Brainpower? Ik zag vandaag de clip op Mtv, ik vind het wel een goed nummer. Snap geloof ik nog niet helemaal waar het over gaat, maar het klinkt ok.
dap
038
Gepost door dap op maandag 25-11-2002 om 20:53:05
hehehe shit bliss, nu lijkt t alsof ik op alles van je precies tegendraads ga maar zohee... die one mic van brainpower en nas is een grote commerciele stunt. Ze hebben even handjes geschud en daarna zijn hun raps gewoon onpersoonlijk in een studio na mekaar gemixt. Nix 'samen' rappen , gewoon mixje. En verder schijnt Nas dat wel vaker te doen, specials met lokale rappers in landen om zijn album meer te promoten.

echt zwaar fake.
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op maandag 25-11-2002 om 21:06:50
Het origineel was een goed nummer.
De originele video was ook zwaar de bom.
Maar de versie met Brain vind ik echt zwaar wack.
De opnames van Brain zijn apart gedaan, en nog slecht ook.
Net als de video.
Zoals dap al zei, is het dan wel een promo stunt, maar de lokale mc mag natuurlijk vooral niet beter klinken dan Nas.
En die beelden in de video waarin Brain en Nas op de bank zitten om ff een vuistje te geven, dat is volgens mij gewoon ff een stukje persconferentie voor NL pers. Verder hebben ze elkaar niet gezien of gesproken.
Echt wack die tjap.
Hij heeft zoiets al eens gedaan met Uniq, maar toen zonder single en video.
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
araphor Gepost door araphor op maandag 25-11-2002 om 22:13:31
Sorry, ik vind het ook niets.... Of eigenlijk..

LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op maandag 25-11-2002 om 23:02:50
die met NTM affirmative action (remix) was super! (dankzij NTM )
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op dinsdag 26-11-2002 om 12:54:50
sluit me in deze aan bij dap en loki..
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 23-12-2002 om 12:50:59
Hebben jullie ook gezien dat Brainpower een best wel stomme actie doet.

Als ze samen in beeld zijn (de volle 4 seconden) staat nas als het vrijheidsbeeld (met een mic als fakkel).
Brainpower zit dus op zo'n stoel en doet het zelfde (hij staat op) en gaat dan weer zitten dat ziet er echt dom uit!

Voor de rest vind ik het een kut nummer om van te
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.009 sec.