Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 2 [3] ]
Hi-Tek
Soul Survivor
Gepost door Hi-Tek op woensdag 15-03-2006 om 22:15:00
Inderdaad er is zeker niet altijd iets mis met commercieel, want dat wil gewoon zeggen dat veel mensen het leuke muziek vinden.
Misschien meer voor het grote publiek en niet zo orgineel, maar dat wil niet gelijk zeggen dat het slecht is.
Er zit zeker troep bij misschien wel 70%, maar de andere 30% is dan zeker de moeite waard en ik bedoel hip-hop is nou eenmaal erg populair tegenwordig, vroeger was het allemaal meer underground dus wel logisch dat het nu vaak commericeel is.
Zelfs goede artiesten die vroeger meer undergorund waren worden gewoon commercieel en dat komt misschien ook door de platenmaatschappijen, maar het heeft toch ook zelf te maken met hoe je bent ingesteld, want bijv. KRS1 of Immortal Technique blijven toch wel hen eigen ding doen.
En artiesten als The Roots, Common, Fat Joe, Talib Kweli, Jay-Z, Methodman etc. zijn toch zeker commercieel bezig, maar het zijn zeker geen slechte mc's.
Maarja helaas blijft het wel zo dat er veel te veel crap op de tv komt en dat de commerciele liedjes te vaak worden uitgezonden wat erg jammer is, want zo lijkt net of hip-hop alleen om bling, bitches, en geld gaat en dat is erg jammer voor het imago.
----------------------------------------
Criminology rap
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op woensdag 15-03-2006 om 22:18:45
alles wat hype is , is kut .. behalve opgezwolle
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Hyreme
Gepost door Hyreme op woensdag 15-03-2006 om 22:22:28
Quote:
Schaapie schreef op 14-03-2006 @ 17:50
HAHA!! blowen is ook de ergste drugs ooit
maar verder ali b, yes r, lange zwans, baas gay, neganiks en partysquad ga verjaardagliedjes zinge bij the max en zo kan ik er nog wel een paar noemen


Yes-r heeft dope flow.. een van de dopeste op nederlandse bodem.. Lange Frans.. check zijn spitt shit en straatremix.. ik vind dat wel dope.. evenals die van baas b.. jammer dat hun nu gewoon sinterklaasliedjes uitbrengen. Zo'n album zal er vast nog wel van komen. Negativ is ook wel hard in battles en op de straatremixes vind ik hem ook nog wel grappig met bijv het nummer poeni .
Ali B vind ik zelf ook niks.. eerst een beetje gangster uithangen met het leven van de straat. maar later een nummer opnemen met marco borsato.. respect hor maar lekkere credibility dan. Een gangster met een upperclass persoon. Klinkt alsof Donald Trump met een gast uit the bronx zou gaan rappen.
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op donderdag 16-03-2006 om 00:40:36
Trump doet zaken met diddy , maar niet rappen
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
Hi-Tek
Soul Survivor
Gepost door Hi-Tek op donderdag 16-03-2006 om 15:31:07
whahaha ik zie het al voor me dat Trump gaat rappen met P.Diddy (bakken er alle 2 niet veel van) maar toch.
En ik vindt verder Negativ en Yes-R toch niet de slechtste rappers chek ze maar eens op de straatremixes daar hebben ze gewoon een lekkere flow !
En Daryll van de featur met de Partysquad is ook niet echt een slechte rapper ik vondt em ook goed op straatremixes.
Nummer poeni is ook gewoon erg grappig ik kan het wel waarderen


----------------------------------------
Criminology rap
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 2 [3] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.01 sec.