Index / Drop je eigen teksten / | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Het is het eind van de dag zit te filosoferen Over de keren dat wij elkaar uit probeerden Was het een spel dat je niet deerde of iets dat ik niet weet Want die ene keer, dacht je dat ik dat soort shit vergeet De eerste keer het was teder met een ruige kant Met innige liefde van binnen en passie aan de buitenkant De hand die me streelde was fluweel en zijde tegelijk ��������het maakte jou de mijne in die tijd onze lichamen verrijkt door een erotische lucht en m�n hand opzoek naar je exotische vrucht je adem maakte me onnuchter kwam in extase ik wilde vrage neem me mee naar de volgende fase m�n ogen lazen het antwoord van je mond en ik verstond dat de nacht nu pas echt begon omdat de muur tussen ons op springen stond en de stilte nu ons ding verbond Je fluistert lieve woorden shit vind ze magisch Het raakt iets en dat gevoel maakt me statisch Terwijl je lijf naakt is en het de mijne dus aan trekt Dat voelt te gek net als de beweging die het ritme aanzet het bed dat loopt te kraken is voor mij muziek ik kende het niet maar deze track is nu favoriet je lichaam gaat mee op de beat als een golf in de zee een feest voor het oog als ruw goud gedolven uit steen je wisselt als het ritme van de zee van hoog naar laag met het verschil dat het bij ons nooit naar droogstaan gaat het testeron dat me gek maakt ja dat is wetenschap maar het is meer dan dat want ik ga dit niet vergeten schat en hoewel het toch maar even was vond het indrukwekkend het was vreemd maar ook fijn bekend dus lekker nu slaap je en ik check je de nacht was verblindend al is het niks bindends het was goed om zo te beginnen Nou dit is hem dan.Moet alleen nog een refrein bij ,maar laat u horen! ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
rr00bbiiee Robbie ![]() |
![]() | ![]() |
Haha, je hebt het onderwerp leuk verwoord, props man! Het flowt lekker, en je benaderd het onderwerp op een leuke manier. je wisselt als het ritme van de zee van hoog naar laag met het verschil dat het bij ons nooit naar droogstaan gaat ![]() Ik zou zeggen, ga zo door | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
thnx![]() ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
wil er ff iemand wat feed geven? ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
wil iemand misschien even de moeite nemen om het door te lezen en zn mening te geven? ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ik wil niet opdringerig zijn maar![]() ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
TC rapper SVA dodelijke shit mijn teksten dan he ![]() |
![]() | ![]() |
zeer dope je schrijft heel goed dit vind ik echt mooi, teder en shit niet zo hard van fack dit fack die enzo probs ---------------------------------------- overdedreven dang | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
thnx man dit is ook meer mijn style zonder dat gefack en gefock. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
nog meer pappies die ff feed willen geven? ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
uh anyone? ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
iemand die ff de moeite wil nemen om ut door te kijken? ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
je weet wat ik er van vindt. Let wel op je woordkeus, kan soms wat netter of geskillder. Denk wat langer na, want soms drop je rijm enkel om te rijmen. Shit is verder netjes. Props dus ! Het gaat er vooral om dat het uit je hart komt en dat zit goed ! | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
thnx man.Met die woordkeus moet ik inderdaad nog wat groeien, maar dat komt vast wel goed. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
nog meer pappies met feed? ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
anyone? ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Tha_Bre Ondertitel ![]() |
![]() | ![]() |
Ik krijg bij je tekst zo'n candyshop gevoel...... ---------------------------------------- I ain't in this just to rhyme great | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ghehe dat is niet echt positief lijkt me![]() ![]() ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
oftewel een goede verwoording voor rauwe sex ![]() probs leuk verwoord en rijmt goed. | ||
Tha_Bre Ondertitel ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: mixxman schreef op 17-03-2006 @ 23:23 ghehe dat is niet echt positief lijkt me ![]() ![]() Nee ik vind het een kut nummer maar ik dig dit soort shit niet echt dus het kan ook aan me smaak liggen dat ik je tekst kut vind. ---------------------------------------- I ain't in this just to rhyme great | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Tha_Bre schreef op 17-03-2006 @ 23:28 (...) Nee ik vind het een kut nummer maar ik dig dit soort shit niet echt dus het kan ook aan me smaak liggen dat ik je tekst kut vind. ja ok ieder z'n smaak toch.Ik schrijf normaal ook niet echt over dit soort onderwerpen ,maar wilde een keer wat anders doen en het onderwerp anders aanpakken dan normaal gebeurt. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Index / Drop je eigen teksten / |