Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
NLhiphop.nl
NLhiphop
Gepost door NLhiphop.nl op woensdag 07-03-2001 om 13:24:11
Sinds er de laatste tijd nog al wat veranderingen in de crew zijn geweest. (Moderators van forum naar forum geschoven en nieuwe Moderators er bij).

Hier even een topic over wie er op dit forum crew zijn en wat hun functie is.

De Admins van dit forum zijn Dapozza en SpadeAce en hebben als enige een .NL email adres en een rood kleurtje:

Dapozza:
Hardware en sponsoring hosting + meer

Dapozza@osdorpinternetposse.nl

SpadeAce:
Webgebeuren, maker forum en pagina en continue bezig met het verbouwen hiervan.

SpadeAce@osdorpinternetposse.nl

Een apart geval is de user FORUMcrew. Dit is niet 1 single user. Maar dit zijn post namens de gehele crew. Deze posts kunnen alleen door Global Moderators of Admins gezet worden na instemming van de gehele crew. (behalve deze posting :) Deze user zal onderandere gebruikt worden bij bans. Of laatste waarschuwingen richting users, als mede algemene mededelingen.



Op het moment zijn er de volgende moderators (blauw)

Bliss:
Moderator Kunst, Literatuur & Geschiedenis


Creech:
Moderator van het vrijtijds en hobby forum.


Dinges:
Moderator OIP, #osdorp en meetings


Nasibal:
Moderator van Film en TV.


Yiddo:
Moderator Muziek forum.


Griep:
Moderator van freestyle en Battle forum.


Deathlock
Moderator van Digital Mania en Global Moderator


Moderators an admin's kan je mailen door in de indexop hun naam te klikken, sommige moderators en admins kun je via ICQ contacten. Als dit mogelijk is staat hun ICQ nummer in hun profiel.

Ik hoop dat hier mee wat duidelijkheid ontstaat over wie hier crew is en wie hier users zijn.

Verder kan men over alle zaken die over het OIP Forum of de Osdorp Internet Posse site gaan mailen naar feedback@osdorpinternetposse.nl


SpadeAce
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-06-2001 @ 20:14:54 ]
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 29-03-2001 om 11:25:42
Sinds een tijdje is de crew uitgebreid met Dinges. Zij doet het OIP, #osdorp en meetings forum sinds afgelopen woensdag.

Dinges
Moderator van OIP, #osdorp en meetings

Dinges@osdorpinternetposse.net


Verder is Deathlock in elk geval tijdelijk en misschien ook wel voor vast sinds 10 minuten Global Moderator. Hij heeft moderator rechten over het gehele forum. Uiteraard blijft hij ook gewoon Digital Mania doen. Deathlock is te herkennen aan een groene kleur.


De FORUMcrew user heeft sinds vandaag ook een aparte kleur. Deze is geel. Maar dat komt niet echt goed over op grijs. Dus ik zal um waarschijnlijk nog veranderen naar bv. Paars oid. (iig een herkenbare duidelijke kleur anders dan zwart, rood, blauw of groen.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 11-04-2001 om 22:26:29
Vandaag heeft P8a haar status als moderator vrijwillig ingeleverd. Zij is dus mod af. We hopen snel weer een moderator voor 'Sport, Hobby en Vrijetijd' te vinden.

Dus mocht je een sportief zieltje zijn en de zin / tijd hebben om wat te gaan maken van dit forum, laat het ff weten door te mailen naar SpadeAce@osdorpinternetposse.nl

-SA-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-04-2001 @ 22:27:45 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 12-05-2001 om 17:12:17
Per vandaag is Creech moderator van Sport, Hobby en Vrijetijd.

Hij zal daar een druk sub forumpje van gaan maken of niet dan creech

Overigens worden er nogsteeds mensen gezocht die de zin hebben om 'Actueel & Algemeen' of 'Uitgaan, Optredens & Festival's' te modereren

-SA-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-05-2001 @ 17:42:53 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 15-05-2001 om 15:43:21
SpadeAce schreef:

> Hij zal daar een druk sub forumpje van gaan maken of niet dan creech

Desnoods tik alles zelf

ik zal mijn mail adres ook maar even neerzetten
kan evt handig zijn
m.tommassen@student.utwente.nl
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-05-2001 @ 19:35:44 ]

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 08-06-2001 om 19:47:58
> ik zal mijn mail adres ook maar even neerzetten
> kan evt handig zijn
> m.tommassen@student.utwente.nl

Euhmz jah goeie....

Aangezien we de namezero URL osdorpinternetposse.net niet meer hebben werken de bovenstaande adressen niet meer. Op de index staat ook het adres van de moderator. Dubbelklik op de moderator naam en er zal een new mailtje openen in je eigen mailprogramma met het adres van de moderator.

Overigens kun je natuurlijk ook de ICQ webpager gebruiken om moderators te contacten.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op vrijdag 08-06-2001 om 21:59:12
aangezien ik niet op ICQ zit maar wel op MSN ben ik te contacten via : doodslot@hotmail.com

Let hierbij wel op dat ik de bijbehorende mailbox niet gebruik en mailtjes die daarin aankomen wis zonder te lezen!
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 14-08-2001 om 22:20:14
Vanaf vandaag is ook Scrumball crew op de OIP pagina. Scrumstah zal een deel van de frontpage (het nieuws en de reviews) afgaan handelen. Op het forum is scrumstah te herkennen aan een vaag donkerder kleurtje blauw.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op donderdag 16-08-2001 om 01:41:11
myeah, vage mensen hebben vage donkere kleurtjes i guess..
----------------------------------------
Signature
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op donderdag 16-08-2001 om 07:42:43
Is iedereen vergeten dat ik ook moderator ben? Actueel & Algemeen in mijn geval. En overkoepelend mod van Algemeen & Media (heeft dat nog een andere naam??) E-mail is iig qyroz@xs4all.nl voor iedereen die zich tekort voelt gedaan
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.