Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 14-03-2006 om 16:35:08
Heeft iemand deze flick al gechecked? Ik ben altijd een beetje huiverig met die nieuw age manga films omdat ze vaak hele lelijke 3d technieken gebruiken door het handgetekende gedeelte heen. GITS 1 was iig dopeness.....

Check de site:
http://www.gofishpictures.com/GITS2/main.html
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op dinsdag 14-03-2006 om 16:35:31
De eerste was dope ja.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 14-03-2006 om 16:38:14
Ik heb net de trailer bekeken en alhoewel de animatie er echt dope uitziet, schemert toch weer die lelijke computer shit er doorheen... ALS je computer gebruikt doe het dan goed. Dat is echt killend voor een films als dit.
----------------------------------------
clonebabybeats baby
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op dinsdag 14-03-2006 om 17:37:50
Niet zo'n meesterwerk als de eerste maar zeker een waardig vervolg. Schitterende animatie, goed plot. 1 was behoorlijk filosofisch, soms neigend naar zweverigheid, maar ik kon het wel waarderen. Dat vond ik in 2 eigenlijk irritanter, had soms zoiets van: wat wil je nou eigenlijk zeggen hiermee? Of probeer je gewoon interessant te doen?

Toch wel een aanrader, als je van intelligente sci fi houdt.
Vokaal
ABS
Gepost door Vokaal op dinsdag 14-03-2006 om 19:43:07
Heb ik nog niet gezien maar de meeste van soortgelijke manga films vindt ik echt super !!!

Ik denk dat deel één wel de beste van de twee zal blijven,
Maar ik kan niet oordelen voordat ik hem daadwerkelijk gezien heb
----------------------------------------
Rambo met een handboog en een rode bandana
Kolide
zo is het gekomen
Gepost door Kolide op dinsdag 14-03-2006 om 20:28:59
Quote:
strijker schreef op 14-03-2006 @ 17:37
Niet zo'n meesterwerk als de eerste maar zeker een waardig vervolg. Schitterende animatie, goed plot. 1 was behoorlijk filosofisch, soms neigend naar zweverigheid, maar ik kon het wel waarderen. Dat vond ik in 2 eigenlijk irritanter, had soms zoiets van: wat wil je nou eigenlijk zeggen hiermee? Of probeer je gewoon interessant te doen?

Toch wel een aanrader, als je van intelligente sci fi houdt.



ik vond t juist andersom, maar nevertheless alletwee hele goeie films.
----------------------------------------
en zo is het gegaan
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0106 sec.