Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 [3] ]
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op woensdag 15-03-2006 om 22:14:55
haha t heeft wel "iets'
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op woensdag 15-03-2006 om 22:16:48
Quote:
LayD Space schreef op 15-03-2006 @ 20:25
(...)

nee kijk het zit zo... ik wou m op een site zetten maar die site wou die foto de hele tijd niet weergeven.. dus ging ik het even hier testen...

Damn hey sluit deze topic ofzo.. en nee ik wil geen geile aandacht van mensen die ik toch nooit van me leven lang ga zien...


Oke had ik dan in slowchat gedaan ofzo, maar begrijp em, zou het ook niet leuk vinden om door iedereen beoordeeld te worden hier... Maar jevroeg er wel een beetje om
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
Leyla
Gepost door Leyla op woensdag 15-03-2006 om 22:19:40
*zucht*
Eughm, je had net zo goed gewoon ff zogenaamd een reactie kunnen plaatsen in een topic ofzo, en dan preview... Had je meteen kunnen zien of ie werd weergegeven of niet.. Maar goed, wie ben ik?
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 15-03-2006 om 22:20:07
De Moderator MZK!
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
prime
P.R.I.M.E.
Gepost door prime op woensdag 15-03-2006 om 23:03:56

----------------------------------------
betta believe that
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 16-03-2006 om 08:51:14
jullie lopen wel heel erg te zeiken over niets eigenlijk he... lekker belangrijk hoe ze op de foto staat en wat de reden van plaatsing van de foto's is... (hoewel ik het een beetje raar vind eerst iets te plaatsen en dan maar weer weg te halen, laat het dan staan men heeft het toch al gezien....)

Dus zullen we ff kappen met zeiken? Valt het topic vanzelf stil en anders gaat er misschien nog wel iets zinnigs gezegt worden. Tot nu toe is de meest positieve inbreng van dit topic van de starter zelf geweest met het zich verdiepen in een cultuur. Zie ik 95% van de reageerders hier nog niet doen, en dan ben ik vrij positief.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op vrijdag 17-03-2006 om 11:59:59
oke ik ben geintreseerd vertel maar is waar die tatoo's voor staan dan? heeft het een beteknis of staat het gewoon mooi? en waarom verdiep je je in dit onderwerp? wat spreek je aan om je hier mee bezig te houden? ken je mensen om je heen die dit ook doen of hebben? vertel vertel
LayD Space
Gepost door LayD Space op zaterdag 18-03-2006 om 01:33:47
Quote:
-pascool- schreef op 17-03-2006 @ 11:59
oke ik ben geintreseerd vertel maar is waar die tatoo's voor staan dan? heeft het een beteknis of staat het gewoon mooi? en waarom verdiep je je in dit onderwerp? wat spreek je aan om je hier mee bezig te houden? ken je mensen om je heen die dit ook doen of hebben? vertel vertel



Ja die tattoos staan ergens voor ja.. In nieuw zeeland (waar ik vandaan kom dus)

De ehm ff denken hoe ga ik dit uitleggen..
Die tattoos zijn zeg maar om vijanden af te schrikken, om er eng en gevaarlijk uit te zien en om te laten zien dat je pijn kunt verdragen. De strijders in Aotearoa (nieuw zeeland) hadden die tattoos om te laten zien dat er een risico aan zit als je ze fuckt zeg maar...

En waarom ik er zo benieuwd naar ben enzo?
Ik ben na een jaar na me geboorte al naar Nederland verhuisd en heb dus heel erg jammer genoeg niks meegekregen van de cultuur.. Mijn moeder heeft me er ook niks over geleerd ofzo, en uit nieuwschierigheid en omdat ik wil weten waar ik vandaan kom en omdat ik er trots op ben dat ik 1 van de sowieso minder dan 100 Maori's (nieuwzeelanders) in Nederland ben. En nee ken geen mensen om me heen die dit ook hebben jammer genoeg, zou best wel heel erg graag een Maori hier in de buurt hebben wonen die mij meer kan leren over Aotearoa en de cultuur..

Daarom dus..
----------------------------------------
ja.. leven is een ding die je moet leven..
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zaterdag 18-03-2006 om 11:55:16
Quote:
LayD Space schreef op 18-03-2006 @ 01:33
(...)


Ja die tattoos staan ergens voor ja.. In nieuw zeeland (waar ik vandaan kom dus)

De ehm ff denken hoe ga ik dit uitleggen..
Die tattoos zijn zeg maar om vijanden af te schrikken, om er eng en gevaarlijk uit te zien en om te laten zien dat je pijn kunt verdragen. De strijders in Aotearoa (nieuw zeeland) hadden die tattoos om te laten zien dat er een risico aan zit als je ze fuckt zeg maar...

En waarom ik er zo benieuwd naar ben enzo?
Ik ben na een jaar na me geboorte al naar Nederland verhuisd en heb dus heel erg jammer genoeg niks meegekregen van de cultuur.. Mijn moeder heeft me er ook niks over geleerd ofzo, en uit nieuwschierigheid en omdat ik wil weten waar ik vandaan kom en omdat ik er trots op ben dat ik 1 van de sowieso minder dan 100 Maori's (nieuwzeelanders) in Nederland ben. En nee ken geen mensen om me heen die dit ook hebben jammer genoeg, zou best wel heel erg graag een Maori hier in de buurt hebben wonen die mij meer kan leren over Aotearoa en de cultuur..

Daarom dus..


Oke. maar waarom ga je dan niet naar nieuw zeeland toe (wat trouwens één van mijn favo landen is zo niet DE favoriet, serieus).. en leer je daar van je afkomst heb je daar nog famillie? ik ben serieus van plan deze zomer naar nieuw zeeland te gaan, vind dat zon kapot mooi land he...

Die tatoo's zijn eigen een soort krijgers sign, straalt het macht uit? of puur dat je niet bang bent voor wat komen gaat? denk je dat het mensen afschrikt? ingg in die cultuur?
LayD Space
Gepost door LayD Space op zaterdag 18-03-2006 om 19:25:58
Quote:
-pascool- schreef op 18-03-2006 @ 11:55
(...)

Oke. maar waarom ga je dan niet naar nieuw zeeland toe (wat trouwens één van mijn favo landen is zo niet DE favoriet, serieus).. en leer je daar van je afkomst heb je daar nog famillie? ik ben serieus van plan deze zomer naar nieuw zeeland te gaan, vind dat zon kapot mooi land he...

Die tatoo's zijn eigen een soort krijgers sign, straalt het macht uit? of puur dat je niet bang bent voor wat komen gaat? denk je dat het mensen afschrikt? ingg in die cultuur?


ik wil wel mee naar nieuw zeeland met mn ma.. maar ik heb dang nog school, me oom is jarig en gaat trouwen..

En het mag van mijn pa ook niet omdat hij bang is dat ik daar word ontvoerd ofzo (mijn ooms zijn niet bepaald de liefste mensen, daarintegen, 3 ervan zitten levenslang vast en er zijn er 2 vermoord, ze zaten allemaal in gangs enzo) dus hij is bang dat ie me nooit meer terug ga zien.. en dat er gekke dingen gaan gebeuren.. ik wil wel heel graag een keer ernaartoe, maar ik hoor bijna alleen slechte dingen over mijn familie.. en TOCH wil ik ze leren kennen... mja ooit ooit ooit ga ik naar aotearoa toe.. kan niet lang meer gaan duren.. mag niet
----------------------------------------
ja.. leven is een ding die je moet leven..
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zaterdag 18-03-2006 om 19:33:43
Quote:
LayD Space schreef op 18-03-2006 @ 19:25
(...)

ik wil wel mee naar nieuw zeeland met mn ma.. maar ik heb dang nog school, me oom is jarig en gaat trouwen..

En het mag van mijn pa ook niet omdat hij bang is dat ik daar word ontvoerd ofzo (mijn ooms zijn niet bepaald de liefste mensen, daarintegen, 3 ervan zitten levenslang vast en er zijn er 2 vermoord, ze zaten allemaal in gangs enzo) dus hij is bang dat ie me nooit meer terug ga zien.. en dat er gekke dingen gaan gebeuren.. ik wil wel heel graag een keer ernaartoe, maar ik hoor bijna alleen slechte dingen over mijn familie.. en TOCH wil ik ze leren kennen... mja ooit ooit ooit ga ik naar aotearoa toe.. kan niet lang meer gaan duren.. mag niet


Gewoon gaan huppaa, straks krijg je spijt als je 60 bent en nooit ben geweest, boek die ticket en gaan met die banaan , nie denken gewoon doen (mijn motto of die zo handig is weet ik niet, maar heeft tot nu toe wel gewerkt)
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 18-03-2006 om 19:56:56
zo. grote schoonmaak gehouden, als je niks zinnigs te melden hebt hou dan gewoon je smoel dicht. Ga op je eigen bitchen ofzo
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op zaterdag 18-03-2006 om 19:59:19
Volg je pad...... want alle beslissingen komen toch op 1 punt uit.. een uitkomst
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 [3] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0142 sec.