Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
geen praatjes battlen mod mietjes woooop ass, audio als het ff kan wil vanaaf ook nog ff lachen | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
^word, hij begrijpt ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Idd, doe gewoon gelijk BOEM enzo | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
nah, wij moeten dit beschaafd oplossen, aangezien we een voorbeeldfunctie hebben voor jullie, stelletje pubers ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
neej hoor mag wel .. onbeschaafd handelen en zo.. mijn zegen hebben jullie ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
stelletje sensatiehoeren... | ||
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 17-03-2006 @ 22:46 stelletje sensatiehoeren... word! wij staan hierboven ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
moge het duidelijk zijn. t valt me alleen wel van Ozcan tegen.. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ahh kom op, mag ik ook een keer uit mijn voorbeeldrol vervallen... ik wil anders ook wel een clone aanmaken en jullie ophitsen ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
ik laat me alleen ophitsen door vrouwelijke clonen ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Waarvoor denk je dat ik een clone heb?? ![]() | ||
![]() | ![]() |
jongens zeik nou niet pak je pen en papier (toestenbord) en rip elkaar WIJ WILLEN BLOED ZIEN WIJ WILLEN BLOED ZIEN WIJ WILLEN BLOED ZIEN WIJ WILLEN BLOED ZIEN | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
WE WANT GOOOOOOREEEEEEEEEEEEE!! ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
yeah slingeren maar met die ledematen, en draai die heupen los | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
jullie vervelen je wel he? ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
JEP.. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
mwoaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, montag nach recklinghause, hoezee.... niet dus... wel dikke spacecake voor in de bus ![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Ik ben melig. Slugger doe eens iets grappigs. de_koele_bokkerijder Topic bekijken 23:31:34 ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-03-2006 @ 23:38:40 ] | ||
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
- [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-03-2006 @ 23:44:36 ] ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Schoolfoto's zuigen Slugger. Vooral omdat ik toen die genomen werden nog dik was. Pussy, gelijk weghalen. Ik miss Hyreme btw, waar is die? [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-03-2006 @ 23:49:12 ] | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Schaduw, doe mn topic eens open aub? of kick hem naar dat lyrics gebeuren ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
ja krokketbakker ik moet die man ff feed geven | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
huh? wtf.. ik zie dat ik m gesloten heb.. ik heb dit keer niks gedaan! Stomme forum heeft een eigen wil.. maar hijs weer open | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
aight, dank u wel ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
zie je? ik kan ook wel aardig zijn.. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
ghehe, soms ja ![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
we moeten het niet overdrijven natuurlijk ![]() | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Laatst was ik aan het zappen en ik kwam voorbij TMF "Hoedenplank" was daar toen op en tegelijkertijd kon je een cijfer smsen voor wat je van dat nummer vond. Waar al die top 40 shit vaak een 7/8 voor krijgt, kreeg Opgezwolle een 9,5 ![]() Of er zaten heel veel die hards op dat moment te kijken en hebben ge smst of de breezahsletjes en gasten vonden het gewoon echt cool ![]() Sorry, vond het even nodig om dit te posten. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
volgens mij deed valerio stiekempjes aan wat knopjes draaien hoorz ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Hmm ik heb een sterk vermoeden dat de meeste breezergasten Opgezwolle dope vinden omdat het Ogezwolle is. Maar dat boeit niet, Sticks heeft zijn loyliteit aan hiphop al bewezen. | ||
![]() | ![]() |
ja sticks is nicks BOEJAAA opgezwolle wie noemt ze click nou opgezwolle noem de mijne tog ook niet opgealmelo | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
haahha, pasccaaal ![]() mafkees [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-03-2006 @ 00:26:11 ] ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
![]() Ik ga naar bed, tjalla. (Wat is dat voor een woord dan) | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
marokkaans, sahbi geloof ik ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
opgealmelo? dat slaat echt nergens op ! ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-03-2006 @ 00:32:21 ] | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
@Kaya Hahahaha @ je avatar ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
wie kent het nummer gunblast van el da sensei? welke sample uit een hiphop nummer wordt er daar gebruikt in t refrein??????? ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
opposites hebben smaak, extince op nummer 1 bij hun persoonlijke top 10.. Is dat by the way..Ali B die zit te bouncen in het clipje van 'kutmarrokanen'.. ? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Jep. Een vriend vraagt mij gewoon ineens om Osdorp Posse tracks.. gaat goed met hem qua smaak. ![]() | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
het is een begin ![]() | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Nou hij luistert samen met een paar andere al een tijdje VSOP, 0118-Vier, Opposites. De revolutie is begonnen. ![]() | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
dan komt het dus helemaal goed ![]() | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Hmm we vinden Osdorp allebei zuigen. Ironisch. ![]() | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
ik ben vandaag naar me toekomstige universiteit geweest! Wel nice allemaal ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
ik ben vandaag ook naar een universiteit geweest, toevallig ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 18-03-2006 @ 16:11 ik ben vandaag ook naar een universiteit geweest, toevallig ![]() ![]() Wat ga je studeren dan? ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 18-03-2006 @ 16:11 ik ben vandaag ook naar een universiteit geweest, toevallig ![]() wat moet jij daar nou ? wist niet dat ze er schoonmakers zochten ![]() wraak van gister ![]() | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] |