Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 ] | ||
anonymous smackdafissie ![]() |
![]() | ![]() |
Heey, Misschien een raar topic maar het is wel interessant om te weten wat jullie gebrekken zijn en misschien heeft iemand anders die ook wel! Dit is geem slowchat ![]() Mijn gebrek is dat ik geen ordopjes in me oor kan stoppen.. mn oor is raar ---------------------------------------- willen de mensen met een downsyndroom achter in de rij aansluiten, dankjewel | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Ik kan niet vliegen![]() ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Mijn gebrek is een gebrek aan gebrekken ! | ||
Devill | ![]() | ![]() |
ik heb gebrek aan slaap ![]() ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Ik heb een tantu groot hoofd, ik kon er bijna niet uit bij mn geboorte. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
geld | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
geld en vrije dagen | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
gebrek aan eiwitten om al mn vrouwtjes dagelijks te voorzien... ![]() ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
Diesel Geschikt ![]() |
![]() | ![]() |
gebrek aan motivatie om zo nog naar school te gaan ---------------------------------------- "Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen" | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
gebrek aan spam, zo dat ook weer gefikst ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Vokaal ABS ![]() |
![]() | ![]() |
Gebrek aan intelligentie en vrouwen om me heen ... Ja met vrouwen en mij ... hoe meer hoe beter .... Vele handen maken licht werk (wat zeg ik nu weer) ---------------------------------------- Rambo met een handboog en een rode bandana | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Gebrek aan tijd. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
oh.. op dit moment gebrek aan peuken ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
geld, slaap, tijd, xbox 360 ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
alcohol![]() ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
De topicstarter heeft een gebrek aan grammaticale kennis.![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: anonymous schreef op 15-03-2006 @ 07:57 Mijn gebrek is dat ik geen ordopjes in me oor kan stoppen.. mn oor is raar Dat heb ik ook, ik loop ook altijd met zo een gigantische koptelefoon op m'n hoofd. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Gebrek aan rechte poten. Mijn linker is al m'n hele leven korter dan m'n rechter. Volgens die kerel zou het rond m'n zestiende, dus binnen 'n maand, verholpen moeten zijn door m'n steunzolen. | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
geld | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Crunx schreef op 15-03-2006 @ 13:57 geld ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Crunx schreef op 15-03-2006 @ 13:57 geld | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ghehe, allemaal sloeberpappie's hier. ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
sex appeal ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
ik wil gewoon zo rijk worden dat ik bill gates mn schoenen kan laten poetsen dusja heb ik geld voor nodig he | ||
D-on | ![]() | ![]() |
pannekoeken ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
Geld, dus eigelijk een joint. ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
een baantje--->geld--->wiet ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
het mv van gebrek is gebreken, zucht ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
gebrek aan slaap en gebrek aan tijd voor schoolwerk te maken | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
gebrek aan zin hebben om iets te doen voor school, laat ik het zo zeggen | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Quote: Crunx schreef op 15-03-2006 @ 13:57 geld ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
ik heb een gebrek aan maand als mijn geld op is.. | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
dus nadat je geld op is... wil je nog meer dagen in de maand....? ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
eehm.. verkeerd neergezet ![]() bedoelde eik dat ik na et eind van me geld nog best veel maand over heb.. niet helemaal wakker vandaag | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
hersens ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 15-03-2006 @ 15:37 een baantje--->geld--->wiet waar kan je tegenwoordig geen baan vinden ![]() ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
2 hoofdstukken economie en natuurkunde! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
nou ik ben 18, en g1 supermarkt die je aanneemt dan, net weg bij een supermarkt na 3 jaar vakkenvullen, en dat is helaas het maximum. dus nu denk ik wachten tot ik naar de grote stad Groningen verkas. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 15-03-2006 @ 16:12 eehm.. verkeerd neergezet ![]() bedoelde eik dat ik na et eind van me geld nog best veel maand over heb.. niet helemaal wakker vandaag loesjebiter | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Oh, trouwens, die hoofdstukken economie? Make it three ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
D-on | ![]() | ![]() |
sealing ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
ik begin een soort van f5-tic te krijgen. zonder dat ik wil refreshen gaat mijn middelvinger automatisch naar de f5-knop ! dat is op veel sites best handig, maar niet als ik op YouTube zit en het filmpje bijna helemaal geladen is� | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Ik heb een gebrek aan goede leraren. Veel leraren hier op school zijn té onzeker. | ||
Spliffmeister katslauw ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb een gebrek aan interesse. Ik vind over 't algemeen alleen de simpele dingen in 't leven interresant. Bijvoobeeld gewoon lol maken, de zon, sex, chillen enz. Verder kan maar weinig me echt boeien eigenijk. ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Gebrek aan ambitie. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Aan motivatie , doorzettingsvermogen , geheugen capiciteit en concentratie. Heb vaak zat een idee , maar dan te weinig motivatie om er direct aan te beginnen .Als ik er dan aan begin te weinig concentratie om er productief mee bezig te zijn. Vervolgens te weinig doorzettings vermogen om nog langer weinig werk te verrichten . En daarna te weinig geheugen om me er nog aan te herrineren. en daarnaast vooral ook een hoop slaap gebrek. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
Quote: Mx Fortune schreef op 15-03-2006 @ 09:50 Mijn gebrek is een gebrek aan gebrekken ! gebrek aan inspiratie voor zo een goeie grap. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-03-2006 @ 19:19:37 ] | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 15-03-2006 @ 10:22 geld ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
slaap! ik betrap mezelf er steeds vaker op om niet op tijd te gaan slapen wordt je duf/slap van | ||
Quote: livio schreef op 15-03-2006 @ 17:39 (...) loesjebiter boeie, loesje is koel! | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 ] |