Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 ] | ||
fresh-n-drivin![]() |
![]() | ![]() |
boekjes ---------------------------------------- TILBURG | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
ik ga op reis en neem mee boekjes en een opgezwolle album ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Ronny een geschiedenis zonder toekomst ![]() |
![]() | ![]() |
Dobbelsteen ---------------------------------------- Balkenende geef poot, niet blaffen | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
ipod ![]() | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Boekjes, opgezwolle album en me disc-man om het te luisteren. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Als ik nog mod was had ik dit topic echt hard op slot gegooid. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
ik ga op reis en neem mee boekjes, opgezwolle album, dobbelsteen, ipod, disc-man, een heet wijf [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-03-2006 @ 17:03:43 ] | ||
fresh-n-drivin![]() |
![]() | ![]() |
boekjes, opgezwolle album, dobbelsteen, ipod, disc-man, een heet wijf, jawat t-shirt ---------------------------------------- TILBURG | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: K-Splendid schreef op 16-03-2006 @ 17:02 ipod ![]() | ||
D-on | ![]() | ![]() |
boekjes, opgezwolle album, dobbelsteen, ipod, disc-man, een heet wijf, jawat t-shirt en internet ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
geld!? ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
fresh-n-drivin![]() |
![]() | ![]() |
is leuk.. maar nergens de reden voor ---------------------------------------- TILBURG | ||
Fakkelend![]() |
![]() | ![]() |
iPod, ga sowieso vrijwel nergens heen zonder mn schatje. | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Een slotje. Altijd handig als ik onderweg een dergelijk topic tegenkom. ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
fresh-n-drivin![]() |
![]() | ![]() |
ahaha ---------------------------------------- TILBURG | ||
D-on | ![]() | ![]() |
waar gaan we heen eigenlijk? ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
hebben jullie nu echt geen leven of hoe zit dat? ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
fresh-n-drivin![]() |
![]() | ![]() |
eigen wereld ---------------------------------------- TILBURG | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga op reis en ik neem mee boekjes, opgezwolle album, dobbelsteen, ipod, disc-man, een heet wijf, jawat t-shirt, internet en dit: ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Fakkelend schreef op 16-03-2006 @ 17:23 iPod, ga sowieso vrijwel nergens heen zonder mn schatje. ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Quote: Noedels schreef op 16-03-2006 @ 17:29 ik ga op reis en ik neem mee boekjes, opgezwolle album, dobbelsteen, ipod, disc-man, een heet wijf, jawat t-shirt, internet en dit: ( Plaatje ) ziet er wel nuttig uit, iets voor de barbecue ofso? boekjes, opgezwolle album, dobbelsteen, ipod, disc-man, een heet wijf, jawat t-shirt, internet en dat^ en een zak hasj ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
fresh-n-drivin![]() |
![]() | ![]() |
niet te vergeten mijn mojo ---------------------------------------- TILBURG | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
alleen geld, ik koop alles nieuw daar!! | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: fresh-n-drivin schreef op 16-03-2006 @ 17:22 is leuk.. maar nergens de reden voor eheh wat als je iets vergeten bent.. kan je het als nog kopen/huren ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: The_TJ schreef op 16-03-2006 @ 17:24 Een slotje. Altijd handig als ik onderweg een dergelijk topic tegenkom. Haha, word Kutkoleretyfusdoellooskuttopic... ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
E-liine_ ~ ![]() |
![]() | ![]() |
heeel veel geld .. ! ---------------------------------------- Assie non stop!! | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Het is wel de bedoeling dat je al het voorgaande ook noemt he stelletje oud-hollandse-spelletjes-barbaren ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
en dat zonder terug te lezen ! of te quoten ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
brendan sir ![]() |
![]() | ![]() |
een nog grotere koffer | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
dit topic neem ik iniedergeval niet mee .. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
ik ga op vakantie en neem mezelf ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
ga jij jezelf nemen? | ||
Vokaal ABS ![]() |
![]() | ![]() |
Bier en vrouwen !!!!!!!!!! ---------------------------------------- Rambo met een handboog en een rode bandana | ||
peanutz vanuit het dichtbije westen |
![]() | ![]() |
Quote: K-Splendid schreef op 16-03-2006 @ 17:02 ipod ![]() WORD ![]() ---------------------------------------- Wie ben ik? Vraag maar aan je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik neem dat ene van noedels mee en mn creditcards, verder niets nodig. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Ik neem livia mee. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
relaxed dan, waar gaan we heen? | ||
![]() | ![]() |
Hawaii, dan neem ik meteen me vriendin mee, want die wil daar ook zo graag heen. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
ait, dan neem jullie en een liefdestherapeut mee, voor mzelf neem ik een driewieler mee, sje weejt tog! | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
ipod en wij -mods- bepalen wel of iets op slot gaat of niet.. jullie zwarte hebben daar niks over te zeggen, doe het dan ook niet ![]() | ||
![]() | ![]() |
Schaduw weet! ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
[quote]Schaduw schreef op 17-03-2006 @ 12:50 jullie zwarte hebben daar niks over te zeggen[quote] Racist! | ||
TC rapper SVA dodelijke shit mijn teksten dan he ![]() |
![]() | ![]() |
pen en papier is toch wel handig om te schrijfen net als ipod MET instrumentals ---------------------------------------- overdedreven dang | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Wiet, want dan maak je vrienden in het buitenland.. Ennu... me laptop, want dan heb ik geen papier nodig ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
een zweedse penisverlenger ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Devill | ![]() | ![]() |
ik neem mee een slotje voor dit nuttelose topic ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
@devill Quote: Schaduw schreef op 17-03-2006 @ 12:50 en wij -mods- bepalen wel of iets op slot gaat of niet.. jullie zwarte hebben daar niks over te zeggen, doe het dan ook niet ![]() | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Normaal krijgen dit soort topics een slotje, zelfs slowchat mag niet gebruikt worden voor dit soort onzin. Laten jullie het nu expres open, alleen omdat er om een slotje gevraagd is? ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
Normaal zijn dit soort topics er niet geweest... en nee ik laat het niet expres open, het is ene topic dat volgens de SLP FAQ mag dus waarom zou ik m sluiten? | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
als jullie oldskool waren, en dus de regels wisten, hadden jullie nu een permanente ban idioten. om slotjes vragen, is een acute ban, zonder excuus. ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 ] |