Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op vrijdag 17-03-2006 om 21:15:02
http://www.soundclick.com/timowillemsen

m'n beste nummer tot nog toe, feitelijk
dus tjek die shitz..

p'z
mckillbone Gepost door mckillbone op vrijdag 17-03-2006 om 21:28:09
je kk hard respect
http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=507482&songID=3653545
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op vrijdag 17-03-2006 om 21:32:13
Ik vind jouw stem echt dope!!! je track is dope! woot woot woot ... in me mp3 speler!


----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op vrijdag 17-03-2006 om 21:33:18
dope Timo

@ Mckillding , wil je alstublieft niet overal je links plaatsen. Ze zijn al niet om over naar huis te schrijven, dus spam geen andere topics vol , dankje
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 17-03-2006 om 21:35:19
'Beter luisteren jullie allemaal deze track ff, anders heb je er een note bij!'

Aldus sprak V.I.P., battlemod


zo goed Timo?
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op vrijdag 17-03-2006 om 21:36:33
ait thx zo vlot dankje

en die mp3 plek is natuurlijk het tofste om te horen

Edit:

haha beter kan neit VIP


[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-03-2006 @ 21:36:59 ]
mckillbone Gepost door mckillbone op vrijdag 17-03-2006 om 21:36:35
is cool mx
RockyJ
Gepost door RockyJ op vrijdag 17-03-2006 om 21:38:10
dope trackje, moest ook zomaar aan de tijd leert van opge denken.. waarom weet ik niet zo . bij het refrijn,

maar props hoor.
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op vrijdag 17-03-2006 om 21:39:26
Quote:

moest ook zomaar aan de tijd leert van opge denken

dope!
poppekontje Gepost door poppekontje op vrijdag 17-03-2006 om 21:40:01
vet vet . Alleen die beat herhaalt zich echt te snel echt irri arghhh!


je komt vet!
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
ReLex
Messatsu!
Gepost door ReLex op vrijdag 17-03-2006 om 21:41:55
Ja vet, echt TiM-Ow stijl.
Ik vind alleen het refrein niet zo goed, de beat blijft daar gewoon hetzelfde en daar mis ik dan de kracht die in een refrein horot te zitten (hoort niet, maar ik vind het fijner)
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op vrijdag 17-03-2006 om 21:47:07
Wat zit nu iedereen zo overpositief te doen???
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
ReLex
Messatsu!
Gepost door ReLex op vrijdag 17-03-2006 om 21:48:10
niet iedereen stomme turk
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op vrijdag 17-03-2006 om 21:51:33
mja ik heb me stem wel extra kracht gegeven in het refrein, maar de beat is niks anders idd..
mja is niks aan te doen, track is zoals ie is..

DGE steekt ze stomme kop weer uit hoor, wrm moet je dat altijd
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-03-2006 @ 21:51:58 ]
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op vrijdag 17-03-2006 om 21:53:21
eh... tis leuk enzo hoor, maar om nou te zeggen dat het zooo fakking vet is dat iedereen als een soort van Devill ofzo op je pikje moet springen... nah... dat dan weer niet, mja... dat is hier wel vaker een probleem he.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op vrijdag 17-03-2006 om 21:57:47
hehe tis idd wel aanwezig hier

maar er zijn ook van die jongetjes die nonchalant stoer proberen te vertellen dat zij wel weten wat vet is en anderen niet, dat is nog veel beschamender voor de site..
aangezien zij net zo weinig weten ..

mja suit yourself
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op vrijdag 17-03-2006 om 21:58:39
point taken
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op vrijdag 17-03-2006 om 21:59:02
ik vind die pikrijders die dit als mp3materiaal beschouwen , nog schaamlijker dan die 'jongetjes', waar jij tenslotte 1 van bent
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 17-03-2006 om 22:02:38
hou het ff gezellig aub
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op vrijdag 17-03-2006 om 22:03:49
Burp
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op vrijdag 17-03-2006 om 22:04:23
lekker track wel, maar kan er niet lang naar luisteren, allemaal beetje saai man, ja methaforen kennen we van je, ja je stem is tof maar je gebruikt em verkeerd doe meer met je stem man, je houd em op 1 toon 1 flow standaart shit van je man, wissel is af in je tracks.. doe is gek, schreeuw huil lachn doe wat!!! zonde want je kan zeker rappen, maar op zon manier blijf je hangen op dit niveau timo, zoek je grensen, jij houd het binnenshuis, wat de boer niet kent dat vreet die niet enz enz enz..

spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op vrijdag 17-03-2006 om 22:08:30
Quote:
De Gevallen Engel schreef op 17-03-2006 @ 21:59
ik vind die pikrijders die dit als mp3materiaal beschouwen , nog schaamlijker dan die 'jongetjes', waar jij tenslotte 1 van bent


hahahahahaha, er is hier maar 1 pikrijder die het als mp3materiaal beschouwd, en ik vind dat tof om te horen

en dit jongetje zou je breken, hier op nlhiphop of on stage in belgie of nederland
dus kappen met je arrogante kuthouding want hij suit je totaal niet

bovendien zijn er soortgelijke reacties geplaatst op HIJS en ML75 dus dat nlhiphop pikrijdende gepraat van jou slaat totaal nergens op





lees ik geefje erbij dat het de zoveelste internetbragtrack is, maar drm nog niet slecht


oké p'z
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 17-03-2006 om 22:11:20
ja.. en wat je zegt ben jezelf enzo..

nu weer lief doen tegen elkaar
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op vrijdag 17-03-2006 om 22:11:55
Quote:
-pascool- schreef op 17-03-2006 @ 22:04
lekker track wel, maar kan er niet lang naar luisteren, allemaal beetje saai man, ja methaforen kennen we van je, ja je stem is tof maar je gebruikt em verkeerd doe meer met je stem man, je houd em op 1 toon 1 flow standaart shit van je man, wissel is af in je tracks.. doe is gek, schreeuw huil lachn doe wat!!! zonde want je kan zeker rappen, maar op zon manier blijf je hangen op dit niveau timo, zoek je grensen, jij houd het binnenshuis, wat de boer niet kent dat vreet die niet enz enz enz..



props voor de feed, dat zoiezo..
me stem gebruik ik dit keer juist goed, geen geforceerde shit...
nu nog meer verschillende soorten stemgebruik, af en toe ene lijn geforceerd of ditjes en datjes.. maar zoals ik al zei

tis slechts een internetbragtrackje, verder niks speciaals..
anders had ik dat hier neit zomaar geplaatst
maar damn, dit is feed zoals ik ze wil lezen dankje
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-03-2006 @ 22:18:58 ]
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op vrijdag 17-03-2006 om 22:22:44
Mss moet je die versnellingen maar is afleren. Die eerste lijn van je eerste verse is zo offbeat versneld dat ik al direct de neiging had om het af te zetten. Wat ik de eerste keer ook gedaan heb, maar aangezien jij toch zo overtuigd was van deze track, hebbek em een 2de keer opgezet.

Jij wilt nu wat met je woordplaatsing kloten om iets technisch uit te proberen met die skit nimmer horen/dik in de woorden-lijnen, maar die kwamen voor mij totaal niet vernieuwend over en deden me iets te hard aan ceebass denken.

U multies waren pokkevoorspelbaar en zaggek echt wel van ver aankomen. Je bent gewoon op hetzelfde niveau blijven hangen, en het zal nu echt nog heeeel lang duren eerdat ik nog is een track van je opzet.

Ik heb je hier op Nlhiphop al 2 keer geript in een audiobattle, dus eumm een beetje respect bitch

Edit:

En uw reply op mijn kritiek, daar lach ik is mee.
Nu mag jij 1 van mijn vele haters worden, en in elk topic van mij beginne lullen over mijn stem
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-03-2006 @ 22:29:05 ]

----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op vrijdag 17-03-2006 om 22:38:13
DGE!!!!!
bedankt voor je feed man tof dat je tog ff tijd wil nemen ipv nog een leeghoofd reactie te plaatsen
al vind ik wel dat je het op een meest mogelijke punchmanier over probeert te brengen

desalniettemin

thx..!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-03-2006 @ 22:40:57 ]
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op zaterdag 18-03-2006 om 04:19:36
eeh vet man wil je misschien meedoen aan het nlhiphop collabo ding

https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=13663 check maar ff misschien wil je wel misschien niet
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op zaterdag 18-03-2006 om 13:04:03
haha inderdaad dge die versnellingen deden me ook meteeen aan cee denken.

maargoed, even wat feeden
ik heb zelf een beetje moeite met je stem, maar waaraschijnlijk gaat dat vanzelf over..
je delivery is opzich goed, volume nivo hou je lekker constant, maar je moet toch proberen je stem van lager te laten komen, echt uit je buik moet die lucht komen
pauzes plaatsen doe je wel lekker.. wat jammer is dat ze telkens op dezelfde plaats in de bar zitten. daardoor lijkt je flow wat eentonig.. experimenteer eens met die pauzes op verschillende plekken. rijms zitten snor.. mooi benadrukt ook.. woorden langer aanhouden doe je ook goed.. maar probeer eens voor je gaat schrijven op een beat verschillende flows te bedenken. dan heb je in elk geval een basis van verschillende mogelijkheden in je hoofd terwijl je schrijft. (en dan bedoel ik niet allerlei versnellingen of weet ik wat voor extreme shit.. want dat gaat op den duur vervelen, maar gewoon experimenteren met pauzes van 1 of 2 16es op verschillende plekken, andere lettergrepen benadrukken enz)
refrein vind ik ook niet heel erg dope.. misschien moet je es proberen een backing op te nemen met extreme uitschieters.. een heel ander stemgebruik dan je rap zeg maar

uh zoiets
hopelijk kan je er wat mee
lekker nivo voor een internettrack.. maar mist nog wel dat sprankelende randje
----------------------------------------
www.mcsurya.nl
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op zaterdag 18-03-2006 om 13:20:04
man je stem zuigt echt zwaar, beter pak je je astma-apparaat ofzo, shit is eentonig en het klinkt heel erg kreunend. voor de rest wel netjes geflowd. props maar ik mik 'm niet in m'n playlist
----------------------------------------
Jonkonize!
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op zaterdag 18-03-2006 om 13:27:34
Quote:
RijmPiet schreef op 18-03-2006 @ 13:20
man je stem zuigt echt zwaar, beter pak je je astma-apparaat ofzo, shit is eentonig en het klinkt heel erg kreunend. voor de rest wel netjes geflowd. props maar ik mik 'm niet in m'n playlist


praat niet.
----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op zaterdag 18-03-2006 om 13:40:11
Quote:
RijmPiet schreef op 18-03-2006 @ 13:20
man je stem zuigt echt zwaar, beter pak je je astma-apparaat ofzo, shit is eentonig en het klinkt heel erg kreunend. voor de rest wel netjes geflowd. props maar ik mik 'm niet in m'n playlist



me stem zuigt zwaar? dat is wel heel subjectief dan..

surya ja bedankt voor de feed
die versnelling was niet eens als versnelling bedoeld, maar kwam er gewoon zo uit..
en ja zoals je zegt slechts een niveau van een internettrackje, mja evengoed bedankt..


kheb nu goeie feed ontvangen, gaat zeker lukken

p'z
Masahiro
Gepost door Masahiro op zaterdag 18-03-2006 om 13:48:04
Ja, maar iedere mening is subjectief he. Dope track, dat wel.
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op zaterdag 18-03-2006 om 13:53:34
Quote:
Masahiro schreef op 18-03-2006 @ 13:48
Ja, maar iedere mening is subjectief he. Dope track, dat wel.


jup, maar nog nooit eerder gehoord dat me stem zuigt

thx voor de reactie
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0121 sec.