Index / [arch] Battle corner / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
rr00bbiiee Robbie ![]() |
![]() | ![]() |
Doe je ding in vier lines - Moet rijmen - Niet na jezelf droppen - Niet meer of minder dan 4 regels - Niet het topic volspammen Dankú, veel plezier | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Woei, 35 keer 4 maakt mn geluksgetal Niet echt natuurlijk, maar dat wist je al Ik wil gewoon die spits afbijten En ook even Robbie's koppie door midden splijten ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
RapKid 13 N a/d IJ |
![]() | ![]() |
35ste tijd voor een leuk feestje. vrees nu want hier is de gevreeste. de 35ste wordt mijn topic. het is niet eerlijk een rapper tegen ghotics. | ||
_PJ_![]() |
![]() | ![]() |
Gothics zeg je? Waar baseer je dat op? Denk je echt, dat die zwarte vlekken op mijn kop, Bewust met een schminklaag zijn aangebracht? Man het is het resultaat van een slapeloze nacht!! | ||
mckillbone | ![]() | ![]() |
35ste drop is nu voor geopend , mooiere battles,zijn vooroplopend, ik spit shit ,terwijl ik zit te roken ,ik vind het wel gezellig,waar door de inspiratie van ons is hoogoplopend ,dus mensen maak je klaar voor voor een 4lijnen battle en de haterzzz gan we topen | ||
sjp-cuttin raw production |
![]() | ![]() |
35ste yo zo te zien kan die shit beter zijn er ook echte mc,s dan behalve prutsers met een iq van een kleuter spit realitiet jullie laten me handen jeuken o shit 4 zinnen zal nu stoppen met op me toetsenbord te beuken!!! [nl is niet me ding} | ||
RapKid 13 N a/d IJ |
![]() | ![]() |
Quote: _PJ_ schreef op 18-03-2006 @ 19:29 Gothics zeg je? Waar baseer je dat op? Denk je echt, dat die zwarte vlekken op mijn kop, Bewust met een schminklaag zijn aangebracht? Man het is het resultaat van een slapeloze nacht!! gast ik ken je niet zo goed dus ik ga maar niet tekeer. want je komt vanzelf een keer om in het verkeer. want als iemand je ziet schrikt ie van je gezicht zo lelijk. dan rijdt ie tegen jou aan maar niemand die vind dat vervelend. | ||
D-on | ![]() | ![]() |
met je uitgezogen zoogdierlook zuig je nog steeds, als een swifferdoek In elke hood, elke block en op elke hoek uitgeveegd, omdat ik je verv-loek ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Pappies die beats droppen, op de proppen komen, niet willen stoppen, Ze blijven rocken, tot in hun graf battles uitlokken, met D moet je niet focken. We verklappen lamme grappen, en komen je mammie pakken. Okee, dat was leuk, later, doe je familie de groeten in de hel makker. | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Stakker, uit je graf als net wakker, doe dapper Ik kom vlakker, dan platteland met borstverkleining spookverschijning, lijkverdwijning, kom die autographs signen Schijt op je schietgebed, als HP uitlijning op je plek gezet ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
mckillbone | ![]() | ![]() |
ik boss die harde shit intelectueel ik zet al die fucking hartez in en fucking bordeel ,dan kan je zien of het mij nog wat scheelt mensen doen fucking dapper terwijl ik ze in tweeen deel sommigge denken ze zein actueel ,maar tog in actief | ||
kratis alle biertjes voor kratis |
![]() | ![]() |
Je rijms lijken nergens op, je kan er geen hol van, hou maar op met proberen, doe ons een lol, man. Je houdt jezelf voor de gek door te zeggen dat je goed bent, maar jij bent gewoon een sukkel die onze tijd verdoet, vent. ---------------------------------------- Als de kok met de keukenmeid kijft, weet men waar de boter blijft. | ||
Mg_MIX dubbelganger van Mikageri ![]() |
![]() | ![]() |
[quote]mckillbone schreef op 18-03-2006 @ 23:42 ik boss die harde shit intelectueel ik zet al die fucking hartez in en fucking bordeel ,dan kan je zien of het mij nog wat scheelt mensen doen fucking dapper terwijl ik ze in tweeen deel sommigge denken ze zein actueel ,maar tog in actief [/ mc killbone kom je van de mc donalds ofzo ee je bent me dikke zoon geboren geries uitgerekte aars nou doe mij nu maar dat broodje dwaas | ||
![]() | ![]() |
Quote: kratis schreef op 19-03-2006 @ 12:14 Je rijms lijken nergens op, je kan er geen hol van, hou maar op met proberen, doe ons een lol, man. Je houdt jezelf voor de gek door te zeggen dat je goed bent, maar jij bent gewoon een sukkel die onze tijd verdoet, vent. kratis kratis je moeder is gratis maar ik hoef dr niej ze ruikt naar kattepis en jij wil bier ee fok dat word is maar is 16 of wat groter zodat iedereen je kan zien | ||
![]() | ![]() |
Mg_Mix, ik stop je in de fokking mixer Want je flowt niet, en je shit is ook niet dikker Damn jou shit is echt een dikke vette misser Dus kom niet proberen iedereen te dissen | ||
![]() | ![]() |
Quote: rr00bbiiee schreef op 20-03-2006 @ 11:08 Mg_Mix, ik stop je in de fokking mixer Want je flowt niet, en je shit is ook niet dikker Damn jou shit is echt een dikke vette misser Dus kom niet proberen iedereen te dissen haha ee robbie zeg jij dat ik niet kan niet flowen? terwijl jij hier moet stoppen die wacke shit te showen als een homo op een parkeerplaats start hij een carierre die tog verkeerd gaat:p | ||
![]() | ![]() |
e wie is nou weer die rapkid iedereen praat over hem maar ik zie nix van zijn sjit dus ee bitch als je dit hoort kom naar mij of gerie ee slet jaah woord | ||
![]() | ![]() |
Quote: Mg_MIX schreef op 20-03-2006 @ 11:05 (...) kratis kratis je moeder is gratis maar ik hoef dr niej ze ruikt naar kattepis en jij wil bier ee fok dat word is maar is 16 of wat groter zodat iedereen je kan zien En jij wilt beweren dat je wél flowt en rijmt? Je bent een gay, die wat woorden aan elkaar lijmt En die derde regel, waar the fok slaat dat op? Wacht maar tot ik me middelvinger in je gat prop lol [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-03-2006 @ 11:28:56 ] | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Doe je ding in vier lines - Moet rijmen - Niet na jezelf droppen - Niet meer of minder dan 4 regels - Niet het topic volspammen Dankú, veel plezier | ||
![]() | ![]() |
Quote: rr00bbiiee schreef op 20-03-2006 @ 11:28 (...) En jij wilt beweren dat je wél flowt en rijmt? Je bent een gay, die wat woorden aan elkaar lijmt En die derde regel, waar the fok slaat dat op? Wacht maar tot ik me middelvinger in je gat prop lol eee rob je bent echt dom lees die text onder zijn naam en jou sjit slaat egt bij niemand aan en niet alles bij een rapper rijmt en dat jij nou aan de ziekte van gay leid | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Quote: Mg_MIX schreef op 20-03-2006 @ 11:35 (...) eee rob je bent echt dom lees die text onder zijn naam en jou sjit slaat egt bij niemand aan en niet alles bij een rapper rijmt en dat jij nou aan de ziekte van gay leid Overbodige woorden schieten door me Onnodig, er is al een liedje voor je Ik quote het gewoon want zelfs dat breekt je op: "Klein klein kleutertje, je maakt het veel te grof" ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
T-Killa Tequila ? Nee sirieus,, Iemand Tequila? ![]() |
![]() | ![]() |
Whokay hier een nieuwe rapper in de game Kom hier niet voor jullie diss-jes maa voor me eigen fame want ik zal me momenten krijgen Probeer me daarop niet te gaan dissen dat zal jullie spijten ---------------------------------------- Tartaarsaus,,:D | ||
![]() | ![]() |
Ik heb vette schijt dat het me zal gaan spijten Ben gewoon een motherfucking battletijger Je dropt voor je eigen faam, beter rot je weer op Want hoe dope jij ook bent maat, je fame blijft verrot | ||
![]() | ![]() |
Quote: rr00bbiiee schreef op 20-03-2006 @ 20:54 Ik heb vette schijt dat het me zal gaan spijten Ben gewoon een motherfucking battletijger Je dropt voor je eigen faam, beter rot je weer op Want hoe dope jij ook bent maat, je fame blijft verrot Vette skijt mag je hebben, maa die grote bek zal ik temmen Vele woorden, geen prestaties dus ook geen daadjes Alles waar je goed voor bent is het likken van me zaadjes En nog steeds blijf ik beter dus hou voor je je praatjes!! ---------------------------------------- Tartaarsaus,,:D | ||
Thomaszz | ![]() | ![]() |
eyo hier is Thomaszz en ik laat de boel de boel heb geen WAO-pas want zit niet in rolstoel. mijn shit is omvangrijk als het hele heelal de boodschap onbelangrijk maar dat wist je blijkbaar al. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Thomaszz schreef op 21-03-2006 @ 01:12 eyo hier is Thomaszz en ik laat de boel de boel heb geen WAO-pas want zit niet in rolstoel. mijn shit is omvangrijk als het hele heelal de boodschap onbelangrijk maar dat wist je blijkbaar al. Kijk em , Tomaszzz ik plazz op je graf Iedereen kan je dissen je gaat plat Vast op je snuiter,geen zin in jou geleuter Dus gaa maa weer wa je vandaan kwam kleuter ---------------------------------------- Tartaarsaus,,:D | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Kijk hij pakt een nieuwe, maar wie is hier zelf net zo groen, straks pakken we jou, hij heeft 1 post meer dan jou, oen ik dump je in de kliko, want je rap is niks meer dan ouwe troep, je laat me lachen als pipo, want die crap is slechter dan mijn lauwe poep. EDIT: schrijffoutje ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-03-2006 @ 15:48:58 ] | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Vanwege een roep om meer gescheld, een poging daartoe in het volgende stukje: Kutkolerehoeren die houden van plassex Ik rip jullie ogen uit de fokking kankerkassen Biaaatches weten, 'k roerde in je moeders reet man De tivusslet heeft nog jaren scheef gescheten ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
Mell0w you say it ![]() |
![]() | ![]() |
Ik spit liever over iets anders dan sex met poep en pis, jullie hebben er schijt aan terwijl ik flex groepen dis, niet van die gekke praat dan beter je mond spoelen, als je in je kont werd geneukt zal je je gewond voelen, | ||
![]() | ![]() |
Check die t-killa, die gast doet veel te dom Slok je tequila? Kill je bent nog te jong Fokking pussy, praat over rappers in de game Maar doe niet zo dope, je bent niet extreem | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
En jij bent wel extreem is wat je wou zeggen? Man, mn broertje van twaalf kan je woorden weerleggen. Pak de grote Van Dale want je rhymes die zijn whack, doet niet mee in de game, niet voor bonen noch spek. dit was dus mijn eerste rap/drop ooit hehe. [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-03-2006 @ 21:43:11 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
kratis alle biertjes voor kratis |
![]() | ![]() |
Je eerste rap en je verpest het meteen, je bent zo slecht, ik versla je met mijn kleine teen. Een goed begin is het halve werk, maar dat gaat voor jou niet op, doe ons een lol man, stop met rappen en hou je kop. ---------------------------------------- Als de kok met de keukenmeid kijft, weet men waar de boter blijft. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
2 posts in dit topic, beide bevatten dezelfde vage info, Jij noemt míj slecht? Wie is hier de simpele-lines-nymfo. Je raakt vast gestresst, rook maar ff een peukje. Als je lul nog 2 millimeter kleiner is, dan heb je een deukje. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Thomaszz | ![]() | ![]() |
Quote: T-Killa schreef op 21-03-2006 @ 11:04 (...) Kijk em , Tomaszzz ik plazz op je graf Iedereen kan je dissen je gaat plat Vast op je snuiter,geen zin in jou geleuter Dus gaa maa weer wa je vandaan kwam kleuter ik blijf waar ik ben en dat is op deze site ik schrijf je eruit ga dus eerst leren lezen geit mijn geleuter wen er maar alvast aan want ik dis je te hard of is je dat soms ontgaan? | ||
![]() | ![]() |
jullie achterlijke spitten het als een idool, niemand ziet wie er achter zit vast een mongool, zeg niet, ik ben dit als je dat niet bent, en al helemaal niks over mij als je me niet kent, whehe lol ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: Mell0w schreef op 22-03-2006 @ 09:06 jullie achterlijke spitten het als een idool, niemand ziet wie er achter zit vast een mongool, zeg niet, ik ben dit als je dat niet bent, en al helemaal niks over mij als je me niet kent, whehe lol ![]() have you ever been mellow lopend over straat zeggen alle ouwe manne hellow ee dit is niet om je te dissen man maar om te zeggen dat je er niets van kan oe best wel slecht ![]() | ||
De-Zign | ![]() | ![]() |
Quote: Mell0w schreef op 22-03-2006 @ 09:06 jullie achterlijke spitten het als een idool, niemand ziet wie er achter zit vast een mongool, zeg niet, ik ben dit als je dat niet bent, en al helemaal niks over mij als je me niet kent, whehe lol ![]() wat is dat voor naam ... mellow je rijms zo zacht en teder als een fucking marshmellow je lult over idool en mongolen owja nog wat die rijms van jou zijn vast gestolen | ||
![]() | ![]() |
Quote: Thomaszz schreef op 22-03-2006 @ 01:37 (...) ik blijf waar ik ben en dat is op deze site ik schrijf je eruit ga dus eerst leren lezen geit mijn geleuter wen er maar alvast aan want ik dis je te hard of is je dat soms ontgaan? ee ik heb niks tegen jou maar dit is wel heel verrot thomaz e je bent een schande voor je eigen ras | ||
![]() | ![]() |
Quote: Mg_MIX schreef op 22-03-2006 @ 09:24 (...) ee ik heb niks tegen jou maar dit is wel heel verrot thomaz e je bent een schande voor je eigen ras en jij noemt T-killa slecht ga weg zo als het hoord zoek een leven of pleeg zelfmoord | ||
De-Zign | ![]() | ![]() |
Quote: Thomaszz schreef op 22-03-2006 @ 01:37 (...) ik blijf waar ik ben en dat is op deze site ik schrijf je eruit ga dus eerst leren lezen geit mijn geleuter wen er maar alvast aan want ik dis je te hard of is je dat soms ontgaan? tomasz.... wat is dat over geiten geleuter je rymz van 4jarigekleuter en wat is dat gelul over een geit ik hoop dat je dood gaat en erge pijn lijd | ||
![]() | ![]() |
Quote: Thomaszz schreef op 22-03-2006 @ 01:37 (...) ik blijf waar ik ben en dat is op deze site ik schrijf je eruit ga dus eerst leren lezen geit mijn geleuter wen er maar alvast aan want ik dis je te hard of is je dat soms ontgaan? ee thomazz die diss tegen T-killa was raak maar voor je volgende diss hier is de wraak en over die zelfmoord van jou woord dat meen ik gek hier is vast een touw | ||
Schaapie Vormt eigen side... ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mg_MIX schreef op 22-03-2006 @ 09:32 (...) ee thomazz die diss tegen T-killa was raak maar voor je volgende diss hier is de wraak en over die zelfmoord van jou woord dat meen ik gek hier is vast een touw je geeft toe want je naam is mg want je bent gewoon geen motherfocking egte mc geen vooruitgang, je zult het nooit ver schoppen wel achteruitgang, want je blijft maar droppen ---------------------------------------- Rico: En big brother behoort tot één van de moderne goden... V.I.P. schreef: mensen wiens naam op -ens eindigt zijn dope! Mensen die wordplay met mijn naam maken zijn zielig | ||
![]() | ![]() |
Quote: Schaapie schreef op 22-03-2006 @ 09:53 (...) je geeft toe want je naam is mg want je bent gewoon geen motherfocking egte mc geen vooruitgang, je zult het nooit ver schoppen wel achteruitgang, want je blijft maar droppen jonge blijf tog niet zoveel zeuren volgende keer zal ik je wel rymz gaan sturen Dus blijf maa lekker doorblaten en de volgende keer zal ik je met de grond gelijk maken ---------------------------------------- Tartaarsaus,,:D | ||
![]() | ![]() |
Quote: Mell0w schreef op 22-03-2006 @ 09:06 jullie achterlijke spitten het als een idool, niemand ziet wie er achter zit vast een mongool, zeg niet, ik ben dit als je dat niet bent, en al helemaal niks over mij als je me niet kent, whehe lol ![]() eej gast wie probeer je nou weer te dissen je bakt er niks van je zit naast et net te vissen dus hou asjeblieft op met je onzintroep met je IQ van ingevroren vissoep ---------------------------------------- Tartaarsaus,,:D | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Ik zie texten die nog meer played zijn dan een X-box zelfs als ik niks drop, weetje dat ik dikke shit rock geef je een shot, rijm je soms met een slok op ? want ik sla je achterover, en strooi zout op je rot kop | ||
![]() | ![]() |
ik probeer niemand te dissen omdat het niet terecht is, want als ik eraan begin ik weet dat het een eentonig gevecht is. dus zeik niet diss niet en drop gewoon 4 sterke lijnen, mell0w spit grootschalig dat valt niet te verkleinen, waarom zo gemeen jongens ![]() ![]() | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Quote: Mell0w schreef op 22-03-2006 @ 13:11 ik probeer niemand te dissen omdat het niet terecht is, want als ik eraan begin ik weet dat het een eentonig gevecht is. dus zeik niet diss niet en drop gewoon 4 sterke lijnen, mell0w spit grootschalig dat valt niet te verkleinen, waarom zo gemeen jongens ![]() ![]() You is the loser that I roughed Sliced the knifes through your gut Shot rife bullets at your nuts And screwed your life up like a fuck Dik gengster man. ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
You will die that you cry till underground I shall punch your rymes with a thundersound Gast, je engels is toch niet echt lauw Je lines van stenen zijn die de shit slecht bouwt ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Quote: Dopoloog schreef op 22-03-2006 @ 14:40 You will die that you cry till underground I shall punch your rymes with a thundersound Gast, je engels is toch niet echt lauw Je lines van stenen zijn die de shit slecht bouwt Words like thunderclashes, will split you like axes Be burried in stone cause I wrecked this You know you can't handle this when you check it Get real, cause you're as fake as cutbacks on taxes ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
![]() | ![]() |
Quote: Mell0w schreef op 22-03-2006 @ 13:11 ik probeer niemand te dissen omdat het niet terecht is, want als ik eraan begin ik weet dat het een eentonig gevecht is. dus zeik niet diss niet en drop gewoon 4 sterke lijnen, mell0w spit grootschalig dat valt niet te verkleinen, waarom zo gemeen jongens ![]() ![]() Battlen bitch, in deze fucking 'battle hoek' Ja battlen, ik herhaal gewoon omdat het moet Moet me vier lijnen nog even afmaken Dan hou ik me weer bezig met andere zaken | ||
Index / [arch] Battle corner / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |