Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
wat zit jij nou dan met je billengezicht. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 19-03-2006 @ 00:25 doe is lief! | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 19-03-2006 @ 00:24 Omdat je er waarschijnlijk een of andere houding mee wil aannemen om bijdehand gedrag te rechtvaardigen. Klopt.. gedeeltelijk. Ik vind alleen dat bijdehand gedrag niet gerechtvaardigd hoeft te worden. En al helemaal niet door een signature. | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: QueenBee schreef op 19-03-2006 @ 00:06 ik hou van vreemd zijn ![]() Ik ben vreemd ![]() ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
QueenBee Rechtstreeks uit Amsterdam Oost ![]() |
![]() | ![]() |
waarom heb ik een ban? ![]() ---------------------------------------- 't vasthouden aan haat is als 't vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om 't tegen iemand aan te gooie, jij bent degene die zich brandt! Diegene die haten, ontwikkelen een obsessieve aantrekking tot het object dat men haat | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
omdat schaduw je gedrag niet langer tollereerde! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
en ik maar denken dat je me verwaarloost .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Ja, wees ns lief! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
je hebt geen ban is een bugje denk ik ergens. Zal gelijk ff kijken Hebben meer mensen last van. Waarschijnlijk ben je ingelogt voor een sessie en niet voor langer... ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
mensen, ik ga slapen welterusten! ---------------------------------------- beng! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: QueenBee schreef op 19-03-2006 @ 00:06 ik hou van vreemd zijn ![]() ik van vreemdgaan ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
jah, spade.. check this.. https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=13698 ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
je bent een vieze vuile sloerie hyreme! | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 19-03-2006 @ 00:32 mensen, ik ga slapen welterusten! Slaap lekker man! | ||
![]() | ![]() |
haha ik dacht al...ik heb niks misdaan! ---------------------------------------- 't vasthouden aan haat is als 't vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om 't tegen iemand aan te gooie, jij bent degene die zich brandt! Diegene die haten, ontwikkelen een obsessieve aantrekking tot het object dat men haat | ||
dat zeggen ze allemaal ![]() | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: QueenBee schreef op 19-03-2006 @ 00:36 haha ik dacht al...ik heb niks misdaan! datzelfde dacht ik nou ook.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
wie kan er goocheltrucjes? | ||
![]() | ![]() |
lukt nog steeds niet spade ![]() ![]() ---------------------------------------- 't vasthouden aan haat is als 't vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om 't tegen iemand aan te gooie, jij bent degene die zich brandt! Diegene die haten, ontwikkelen een obsessieve aantrekking tot het object dat men haat | ||
![]() | ![]() |
QB: Log is uit, en dan bij het inloggen de optie 'browser sessie' veranderen in een maand ofzo. En dan nog is proberen te PM'en. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
heb je weer zitten rommelen speet? Dat opeens vage meldingen omhoog komen? | ||
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 19-03-2006 @ 00:42 heb je weer zitten rommelen speet? Dat opeens vage meldingen omhoog komen? Tijdje terug al, dankzij de GF, RP en BW actie gelijk maar even PM'en voor banned users ingevoerd. Had ik bewust altijd aan gelaten, maarja, als het dan misbruikt gaat worden moet je ook dat soort dingen afsluiten. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
dat blijkt maar weer... lijkt me best frustrerend soms voor je.. Als er mensen zijn die jou werk -zo'n 8 jaar- ff gaan verzieken/lastig maken.. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Is er hier een member die het meest gehaat wordt? En het zelf ook door heeft? | ||
Ik kom af en toe aardig in de buurt na een mod-actie ![]() | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Masahiro.. eehm ik !! ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Even een mooie passage die ik met jullie wil delen: Quote: Huussuh ! zegt: maar ik erger me aan m [Noedels] zegt: geheh t moet geloof ik n chick voorstellen Huussuh ! zegt: jaa? Huussuh ! zegt: naja Huussuh ! zegt: moethij weten [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-03-2006 @ 00:56:22 ] ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik dus !! ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 19-03-2006 @ 00:54 Masahiro.. eehm ik !! Quote: Schaduw schreef op 19-03-2006 @ 00:50 Ik kom af en toe aardig in de buurt na een mod-actie ![]() Waarom blijven jullie hiermee doorgaan dan? | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
jezus daar vraag je me wat.. weet niet eigenlijk.. weet alleen dat er behoorlijk veel achter me rug wordt besproken mja skijt ze kennen me niet ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
waarmee? met onpopulair zijn? simpel, er zijn altijd nog mensen die regeltjes niet volgen/overtreden.. aan mij de dankbare *kuch* taak om die recht te zetten.. wordt me niet altijd in dank afgenomen.. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
jaja schaduw wordt later officier van justitie volgens mij.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
eehm.. smeris.. bijna ![]() | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
zelfde.. een pot nat.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Agent en officier... ja, subtiel verschil. Wisten jullie overigens al dat 25% van de agenten met een ongeladen wapen rond loopt omdat ze geen (hoe heet dat nou?) diploma ofiets hebben. Het is echter een kunst om de juiste uit te kiezen die je op de bek hoekt (lol, grapje he). | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
^Humor is dus duidelijk mijn sterkste kant niet. | ||
hun AZ vaardigheden niet goed hebben doorstaan? Ongeladen rondloopt? ![]() | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
AZ vaardigheden? Die term zegt mij niks. Maar wat ik wel weet is dat laatst een advocaat op school kwam die dit ons mede deelde. Of het waar is, zal me eerlijk gezegd een worst wezen, het is gewoon leuk om interessant te doen. | ||
waar is het niet.. iig niet 25%.. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Ajoh, dan deed hij een beetje hyperbolisch zodat de boodschap wat beter aankwam. | ||
advocaten overdrijven graag ja.. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 19-03-2006 @ 00:58 simpel, er zijn altijd nog mensen die regeltjes niet volgen/overtreden.. aan mij de dankbare *kuch* taak om die recht te zetten.. wordt me niet altijd in dank afgenomen.. wtf dan! | ||
ikke jou niet volgen ro.. ikke geen 'paar sixpackjes' hebben.. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Waar kan je ook alweer die clip van jiggy djé zien? ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
jiggydje.nl? maar welke clip heb je het over? | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
youtube.com | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
je weet die clip.. de keyzer of zo.. van zijn soloalbum waar je in de intro Jiggy Djé hoort.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben mod èn populair ! | ||
uhuh.. kan ik bij je op cursus? | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |