Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
Hypnotick
hiphop sex en games dat is hoe ik leef
Gepost door Hypnotick op zondag 19-03-2006 om 19:32:42
Breinbeschadiging Hypno

Couplet 1
Dit zijn de resultaten van 1000 elektrische schokken. Heel me lichaam geïnfecteerd met waterpokken. ik ben nu een travestiet en draag nu korte rokken. Ik maak het nu duidelijk met deze gast valt niet te fokken. Vroeger was ik een kind dat weigerde volwassenen te respecteren. Een kind dat nooit wou leren. Een kind dat alleen maar zat te masturberen. Ik heb me dood gefakt en ben nu klaar om terug te keren. Ik ga terug naar school om het gebouw te infiltreren. Ik kom binnen en schiet iedereen dood met geweren. Op school zaten ze me te pesten ik schiet ze dood en verbrand hun laatste resten. Op een dag besloot ik ze terug te pakken. Ik stool het kinds ze vaders auto en reed em in prakken. Mijn eerste dag in de eerste klas dat kind zegt jij en ik na school dan vergas ik je met aardgas. Ik zei maar ik heb je mijn geld al gegeven ik wil nog langer leven. Dat kind zegt probeer niet weg te rennen.ik vergiftigde mezelf en dronk het inkt van pennen. Ik zei leraar ik heb een verpleegster nodig. Geen naalden want dat is overbodig. Meneer michielsen hou je bek je moet zwijgen. Je krijgt extra huiswerk maar mag ik niet niet nablijven ? nee want ik heb gehoord dat je een pak slaag zou krijgen.

Couplet 2
Ik werd dagelijks bedreigd door een jongen dat nu kankerharde klappen krijgt.op een dag zat ik te pissen op de plee en hij kwam binnen die vieze gay. En maakte me blind met peperspray. En brak me neus ik wou wel terugvechten maar kon niks beginnen tegen die reus. Hij begon me te kelen en zei je gaat dood jochie ik kreeg geen lucht. Ik kwam los en rende op de vlucht. Ik kwam de leraar tegen en hij duwde me op de grond en hij begon me te mishandelen als een hond. hij begon als een bezettende op me te springen het duurde 5 minuten voordat ze eindelijk weggingen. Ik ging naar huis en pakte wat scherpe objecten. En sloeg hun zo plat als insecten. Ik schoot hun negen keer en hun lichaam vertoonde rare effecten. Ik pak je nu terug voor eens en altijd om je te moorden ben ik tot alles bereid. Ik pakte een stuk hout en sloeg em net zo lang tot het brak. Ik begon hem te slaan als een maniak. En trapte hem zo plat als een kakkerlak. Dit is wat ik doe met een stuk ongemak. Ik stond op hem met 1 voet. Het lokaal was een zwembad gevuld met bloed. Toen ging ik naar huis dezelfde dag ik begon een blad te lezen ik had wat nodig dus ik begon te chinesen. En toen werd alles grijs. ik zag me leven voorbij flitsen in 1 rijs. Ik pakte een zeis. En me oor begon te bloeden. Ik zei tegen me moeder geef me lichaamsdelen aan de mensen met armoede. Mijn brein viel uit me me hoofd. Ik flipte ze sloegen me half dood. Toen ik wakker werd was heel me lichaam verdoofd. De zuster kwam binnen en ik zei mag ik naar huis ik wordt hier alleen maar gekker ik wil niet verder leven door een stekker. Ik zat daar zo,n half jaar ik ging helemaal dood aan vereenzaming. En toen werd het me duidelijk.ik heb breinbeschadiging.
Finger
Gepost door Finger op zondag 19-03-2006 om 19:33:46
Waar doet me dit toch aandenken?
Lerraimy
Nege-duust
Gepost door Lerraimy op zondag 19-03-2006 om 19:36:46
Beangstigend
----------------------------------------
[url]www.lerr.be[/url]
Masahiro
Gepost door Masahiro op zondag 19-03-2006 om 19:36:47
Eminem.
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0119 sec.