Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle corner /
The_TJ Gepost door The_TJ op zondag 19-03-2006 om 20:35:40
Lieve mcbizzl en RBullit

Aangezien jullie elkaar steeds proberen te 'dissen' en steeds daar maar weer nieuwe topics voor te openen, heb ik hier (speciaal voor jullie en jullie alleen) een plekje geopend. Een plekje wat jullie je eigen kunnen noemen, een plekje waar jullie je ding kunnen doen. Een plekje waar jullie zonder gestoord te worden door dingen als 'feedback' en sarcasme, elkaar finaal de grond in kunnen dissen.

Dus in plaats van andere forumbezoekers (waaronder ondergetekende) te irriteren met teksten waar nog geen vijf minuten werk in zit, irriteren jullie slechts elkaar met dergelijke teksten.

Veel plezier.

P.S. Denk eraan, ik doe dit voor jullie, niet voor mij.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-03-2006 @ 20:39:16 ]

----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
stylisch
h2o : Nederland = waterland!
Gepost door stylisch op zondag 19-03-2006 om 20:38:14
haha goed gedaan tj.
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zondag 19-03-2006 om 20:47:04
The_Tj het is leuk bedacht om beef uit te lokken door een topic te openen maar laat ze dat zelf doen, want misschien zitten ze hier niet eens op te wachten .

EDIT:typfoutje
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-03-2006 @ 20:47:27 ]
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zondag 19-03-2006 om 20:49:02
sorry maar dit is natuurlijk niet de bedoeling

@ mcbizzl en RBullit: leer hier nou eens van, en drop wat teksten met meer kwaliteit, en spam ook niet alles vol

bedankt
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op zondag 19-03-2006 om 20:50:20
Uh, ik heb die zoekfunctie gebruikt en vind maar 1 topic waarin zij tegen elkaar battlen.

losse dissen gaan gewoon naar lyrics en jij bepaalt niet wanneer iemand teveel topics opent. daar hebben we toevallig wat moderators voor aangesteld. leuk dat je het niet fijn vind maar breng dat subtieler ofzo.
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
 Index / [arch] Battle corner /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0142 sec.