Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 03-12-2002 om 14:30:24
"nieuws kwam als verkoper van stukjes maangrond, is maandag door de politie in zijn woonplaats opgepakt op verdenking van flessentrekkerij. Dat heeft de politie dinsdag bevestigd. Veenema zit nog vast.

De maanverkoper is volgens een politiewoordvoerder opgepakt, nadat tegen hem omstreeks vijf aangiftes wegens oplichting waren binnengekomen. Het gaat volgens de zegsman om goederen en diensten die door Veenema zijn afgenomen, maar niet betaald."

Mip
Gepost door Mip op dinsdag 03-12-2002 om 15:26:23
Wie koopt dat dan ook?
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op dinsdag 03-12-2002 om 18:06:26
ik

t is al eens eerder op het nieuws geweest weet niet of het dezelfde man is geweest, maar deze mocht het echt en das opzich wel lachuh als je al grond bezit op de maan voordat we dr ook maar kunnen leven.
ik ga het met veeeeel geld weer doorverkopen dan
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
spam
do not enter
Gepost door spam op dinsdag 03-12-2002 om 20:53:54
Nou ik kan zo nog wel wat oplichters noemen die wel gewoon legaal hun spul kunnen verkopen... Pak die anders op.
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
araphor Gepost door araphor op dinsdag 03-12-2002 om 21:59:00
Ik heb nog een stukje Mars in de aanbieding...

Ik zit vol
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0091 sec.