Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Xflipit schreef op 08-11-2006 @ 11:31 kuttering warcraft 3. Ben ik me leger aan het uitbouwen, kan je meer een bepaald aant ventjes hebben. warcraft 3 ownt ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 08-11-2006 @ 11:42 Maakt niet uit, het woord vent mag nooit maar dan ook nooit verkleind ofzo worden. Geen disrespect tonen je weet zelf, ik barstte in tranen uit toen ik die shit las net. ach ventje toch. ![]() ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
eigenKWEEk Vervelende jongen als die mic aanstaat ![]() |
![]() | ![]() |
Pro Evo 6 is alles ---------------------------------------- De Eigen en de Oude zijn weer eens te stronken - De buren staan al uren op de muur te bonken | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Pro Evo 6 maakt Zelda enz. enz. overbodig. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb pes 6 ook sinds kort voor de pc, bevalt zeer goed! morgen even een controllertje halen want dat toetsenbord speelt niet zo fijn als met een controller in je vuist ---------------------------------------- beng! | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
hehe heb pro 6 even stop gezet sinds zaterdag toen ik gears of war aan schafte, kenker wat een spel ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Soldat op pc, zaleg | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe crunx is van die 2d shit. | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
hehe ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 21-11-2006 @ 23:25 ik heb pes 6 ook sinds kort voor de pc, bevalt zeer goed! morgen even een controllertje halen want dat toetsenbord speelt niet zo fijn als met een controller in je vuist Heb je het al eens vergeleken met fifa07 voor PC? Ik vind PES6 echt een zaadgame voor de PC, leuke gameplay maar daar houdt het ook mee op. Het is echt een consolegame. Daar waar PES afhaakt gaat fifa07 gewoon een heel eind verder, waar ik op de PC naar verlang van een modern voetbalspel. ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
pes gaat dus veel verder dan fifa. PES speelt kut met toetsenbord ja, haal binnenkort ff een controller. Online 2v2 is machtig en waar houdt t dan mee op waar fifa door gaat? ---------------------------------------- joden | ||
![]() | ![]() |
fifa loopt al 10 jaar lang elk deel kilometers achter op PES/WE ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
oh neeeeee D-on, dat zei je niet!![]() ik heb fifa 07 gespeeld ja, en ik vond er echt geen zak aan vergeleken met pes. Het is veel onrealistischer en het speelt kutter naar mijn mening...en ik vind pes met een toetsenbord ook goed spelen, altijd als ik tegen een maat game speel ik met toetsenbord en hij met controller, gaat altijd goed! ---------------------------------------- De Eigen en de Oude zijn weer eens te stronken - De buren staan al uren op de muur te bonken | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
is er nou niemand die gears of war speelt op de 360 ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
![]() | ![]() |
geen geld om dat ding te kopen![]() ---------------------------------------- De Eigen en de Oude zijn weer eens te stronken - De buren staan al uren op de muur te bonken | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
hehehe dat spel is zo gruwelijk tering beste next gen shooter wat er voorlopig uit zal komen ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Quote: omebob schreef op 26-11-2006 @ 16:53 is er nou niemand die gears of war speelt op de 360 Iedereen wacht op de Wii + Zelda denk ik. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe Xbox is wack als je niet van shooters houd Wii is wack als je geen partygamer bent Dus ik ga gewoon voor die PS3 als ik miljonair ben ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
binnenkort keertje pes6 online tegen elkaar? ![]() ---------------------------------------- joden | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
soldat soldat soldat soldat soldat | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Crunx owns bitches![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Wiiiii is er. Nouja, hij is in NL gelanceerd en al uitverkocht. review | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Whuuuut, vanavond lekker spelen bij mn neef. ![]() ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
petfles had em woensdag al ben ik nu stoer omdat ik em ken? ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
hehe hongeren bij de mediamarkt | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: omebob schreef op 26-11-2006 @ 16:53 is er nou niemand die gears of war speelt op de 360 Ik soms, maar niet thuis...wel dope spel ja, voor zover ik verstand heb van games hehe | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb UT 2004 maar weeris geinstalleerd maar ik heb een probleem, als ik met mn muis naar voor schuif gaat het zicht van mn character naar beneden en andersom hoe kan ik dit veranderen? dus dat ik als ik de muis naar voren schuif ik ook naar boven kijk dit zelfde geldt ook voor gta san andreas [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-12-2006 @ 23:04:13 ] | ||
![]() | ![]() |
ergens bij options kun je dat waarschijnlijk wel veranderen weet niet uit m'n hoofd hoe het heet, maar dat wijst zich vanzelf wel lijkt me ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
revert look (of iets in die trant), gewoon ff uitvinken bij je control opties | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Invert mouse aan of uit zetten bij options denk ik. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
invert , dat woord zocht ik danku Battlecat | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
thanks ![]() | ||
![]() | ![]() |
wie heeft er hier Beyond Good and Evil gespeeld? echt zo'n vet spel, gameplay, sfeer, graphics, muziek, alles - maar bijna niemand kent het een van de games waar het meest op geslapen wordt ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
LOL, bijna niemand kent het? Genoeg topics over op gamefora en word ook vaak genoemd. Dat het niet aan slaat bij de mainstream, dat klopt. Denk ook dat het fotograferen velen afschrikt. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Met die dude op de voorkant met zn mes? Is zo een spel waar ik elke keer overwoog om het te kopen maar nooit deed. ---------------------------------------- son get wrec | ||
![]() | ![]() |
Quote: DopeR schreef op 18-12-2006 @ 20:27 LOL, bijna niemand kent het? Genoeg topics over op gamefora en word ook vaak genoemd. Dat het niet aan slaat bij de mainstream, dat klopt. Denk ook dat het fotograferen velen afschrikt. ja ok, bijna niemand is een beetje overdreven maar geef toe dat het echt te weinig wordt gespeeld @ Sadar: hehe nee, dit is hem: ![]() jij bedoelt denk ik Prince of Persia (ook dope) ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ja met z'n hoofdbandje ofzo, moet je toch allemaal foto's maken enzo? Ik ben meer een mario serie fan, mario kart smash tennis party's golf ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Morgen heb ik Viva Pinata kinders! ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
hahahhaha![]() | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
- [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-12-2006 @ 16:15:08 ] ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Def Jam: fight for New York herontdekt, dope spel eigenlijk. | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Heb een tijdje Lost Planet, behoorlijk cool. Oh nu ik het bedenk is cool wel een heel flauw woord. ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
heeft iemand een no cd crack voor warcraft 3 voor me? kan het maar niet vinden | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Gamecopyworld.com al geprobeerd? Megagames.com al geprobeerd? ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
gamecopyworld.com vast wel. Edit: iminic was eerder. [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-01-2007 @ 00:16:47 ] | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
nee allebei niets | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Beter kijken dan. EDIT: http://megagames.com/cracks/html/c905130_0.htm Leef je uit. [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-01-2007 @ 00:23:47 ] ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
die servers laden niet Quote: Adres is niet beschikbaar vanaf dit apparaat dit komt bij al die links kga toch maffen, slaap ze [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-01-2007 @ 00:30:02 ] | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Omdat ik mn gamecube al had weggedaan toen Resident Evil 4 uitkwam heb ik die nu aangeschaft sinds ik een Wii heb. Damn wat een vette game ![]() ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |