Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
telegirl Gepost door telegirl op donderdag 23-03-2006 om 13:43:17
Voor een tv programma van de KRO over jongeren en vooroordelen ben ik op zoek naar een hele muzikale jongen (rap/hiphop/urban maakt niet uit) van Surinaamse, Antilliaanse, Afrikaanse of Arabische afkomst.
Je moet 15, 16, 17 of net 18 jaar zijn. Het maakt helemaal niet uit of je al een beetje beroemd bent, of een enthousiaste amateur. Wat wel belangrijk is, is dat je een duidelijke mening hebt en een grote mond. Je durft te zeggen waar je voor staat, ook als de camera draait. Je staat graag in het middelpunt!
Je bent geen rotzooischopper en ergert je dood aan de vooroordelen dat allochtone jongeren allemaal crimineel zijn. Het liefst kom je uit een van de 4 grote steden in de randstad, maar dat is geen must.
Het programma is een uitwisselingsproject. Je ruilt voor 5 dagen met een leeftijdgenoot uit een "hele andere wereld, binnen Nederland"

Mail me ajb voor meer informatie als je interesse hebt. Dus liever geen reply op dit forum. Je zit nergens aan vast als je reageert, je kunt altijd nog nee zeggen. Dus wat heb je te verliezen?
Inge
i.brandt@visibletv.com
dap
038
Gepost door dap op donderdag 23-03-2006 om 13:47:46
mensen met een grote mond hier zat, ben benieuwd of er iemand op je oproep gaat reageren.
telegirl Gepost door telegirl op donderdag 23-03-2006 om 13:49:37

Ik ben ook benieuwd
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op donderdag 23-03-2006 om 13:53:42
Quote:
telegirl schreef op 23-03-2006 @ 13:43
Surinaamse, Antilliaanse, Afrikaanse of Arabische afkomst.
Je moet 15, 16, 17 of net 18 jaar zijn.


Volgens mij zijn er niet zo veel mensen van deze afkomst op deze site. Ik kan het ook gruwelijk verkeerd hebben natuurlijk.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
dap
038
Gepost door dap op donderdag 23-03-2006 om 13:56:16
een klein pecentage dat meeleest post ook wat op het forum Angelix.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op donderdag 23-03-2006 om 13:57:49
Daar heb ik niet aan gedacht natuurlijk.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0065 sec.