Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
Swike
Newskool
Gepost door Swike op donderdag 23-03-2006 om 22:24:32
Quote:

Wat krijg je als je inheemse stammen ongeveer veertien dagen laat logeren bij twee families in Nederland? Dat is te zien Groeten Terug; het vervolg op de alom gewaardeerde programmaserie Groeten uit de Rimboe. Waar in de eerste reeks twee Nederlandse families en een Belgisch gezin drie weken doorbrachten bij inheemse stammen in Namibië, Indonesië en Togo, komen de stammen nu naar de Westerse wereld! Een absolute cultuurshock voor mensen die niet op de hoogte zijn van de wereld waarin wij leven, laat staan dat ze het zullen begrijpen. Vier of vijf leden per stam logeren twee weken thuis bij de families in Den Haag en Hilversum. Met alle gevolgen van dien…

De serie Groeten uit de Rimboe (gemiddeld 800.000 kijkers, 6+) die SBS 6 in september 2005 startte, kon op veel waardering rekenen van zowel pers als publiek. Het was een opvallend nieuw programma dat liet zien welke enorme cultuurverschillen er bestaan tussen inheemse stammen elders op de wereld en onze Westerse maatschappij. Maar het programma liet ook zien hoe deze verschillen overbrugd werden. De serie krijgt vanaf zaterdag 18 maart 2006 een wel heel bijzonder vervolg, want nu komen de stammen naar ons! De Mentawai uit Indonesië logeren bij de Hilversumse familie Rentier en de Himba uit Namibië logeren bij de Haagse familie Massing.


Nog meer mensen die dit volgen?
Ik vind dit echt een meesterlijke serie.
Groeten uit de rimboe was al vet, maar dit is nog tien keer grappiger.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op donderdag 23-03-2006 om 22:27:41
ik zag laatst een stukje bij Jensen. Dit programma is echt hilarisch, die imboorlingen waren bijvoorbeeld bang voor de zee
----------------------------------------
beng!
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op donderdag 23-03-2006 om 22:34:02
Ze zaten dicht bij mij, nootdorp ! lachen man ! één aflevering gezien. Echt leuk met die taal-barriëre !
Swike
Newskool
Gepost door Swike op donderdag 23-03-2006 om 22:34:50
Ja, hun weten niet wat ze zeggen, maar wij kunnen het lezen en dat maakt het echt alleen maar grappiger.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Mell0w
you say it
Gepost door Mell0w op donderdag 23-03-2006 om 22:34:55


mmm nog niet gekeken zal ik eens doen


----------------------------------------
Oklaa

http://www.soundclick.com/mcmell0w
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op donderdag 23-03-2006 om 22:35:13
'K zal ze de groeten doen
ROCKA
Baas
Gepost door ROCKA op donderdag 23-03-2006 om 22:40:32
Ik moet ook nog steeds kijken, de reclame vond ik al dope.
Hyreme
Gepost door Hyreme op donderdag 23-03-2006 om 22:45:32
Mx laat ze kennis maken met hiphop
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 23-03-2006 om 23:15:53
belachelijke onzin.
et-cetera
ja, sorry!
Gepost door et-cetera op vrijdag 24-03-2006 om 08:23:47
Quote:
livio schreef op 23-03-2006 @ 23:15
belachelijke onzin.


waarom! heb je het gezien? Ik wel en vond het echt super cool, ik heb zaterdag heel de uitzending in een deuk gelegen, vooral in dat hotel met die Tv hehehe.. Ik probeer dit wel te volgen man schitterend..

Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op vrijdag 24-03-2006 om 08:27:41
is op zaterdag tog?

moet doordeweeks komen
et-cetera
ja, sorry!
Gepost door et-cetera op vrijdag 24-03-2006 om 08:32:22

ja zeker maar er zal toch wel een datum zijn
wanneer ze het herhalen, doordeweeks.. Ik hoop het
anders ga ik die shit opnemen ..

R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op vrijdag 24-03-2006 om 09:33:28
Waar is je vee?
Ja, we slapen boven.
Is je vee boven?
Ja, het is wel anders hier ja.

Total_Chaos_MC
Chaoszaaiend Schapenhatend Aapje Met Crew
Gepost door Total_Chaos_MC op vrijdag 24-03-2006 om 09:34:48
ik vind ut zielig voor die mensen
----------------------------------------
In this country, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. When u get the power, u get the woman!
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 24-03-2006 om 09:38:29
het klinkt idd wel zielig voor ze, ze worden hierheen gehaald en snappen er helemaal niks van, en dan kunnen wij ze uitlachen
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op vrijdag 24-03-2006 om 09:39:53
leuk uitstapje
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 24-03-2006 om 09:50:48
Ik zag er 1 lopen bij Ado Den Haag .. tijdje terug..
weet niet meer welke wedstrijd dat was..
1tje mocht er niet mee uit veiligheidsoverwegingen ofzo..
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Total_Chaos_MC
Chaoszaaiend Schapenhatend Aapje Met Crew
Gepost door Total_Chaos_MC op vrijdag 24-03-2006 om 10:18:26
en in die reclame dat ze met de sint die mensen gaan bezoeken zien ze er niet heel gelukkig uit ofzo
----------------------------------------
In this country, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. When u get the power, u get the woman!
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op vrijdag 24-03-2006 om 10:22:49
Ja maar komop, ze wonen op een zandvlakte in de rimboe, in een zelfgemaakte hut van takken. Een kraan in het dorp is al mega luxe voor ze.

En dan komen ze hierheen. Moet jij je eens voorstellen dat ze het al raar vinden om met een vork te eten (dat is echt zo gewend voor ons) en dan nog te zwijgen over TV en uiteraard de mega taal-bariere. Iemand zei het al over dat vee en die slaapkamer enzo.

Aan de ene kant geef ik toe dat het grappig is om te zien, maar niet eerlijk. Wij gingen daar heen (groeten uit de rimboe) als zijnde Nederlanders die na 3 weken ofzo weer terug zouden keren naar onze luxe maatschappij.

Die mensen uit de rimboe komen hierheen en keren over 3 weken terug naar...een zandvlakte. Misschien vinden ze het hier wel niks (ze zijn immers gewend aan de zandvlakte) maar toch is het geen goed idee.

Maar stiekem wel leuk om af en toe te kijken
et-cetera
ja, sorry!
Gepost door et-cetera op vrijdag 24-03-2006 om 10:26:23

Geef MX wel gelijk, wie weet wat het bij die mensen doet , dalik willen ze niet eens trug maargoed zoals hij in het klein er onder zetten , Zeker leuk om naar te kijken!!

en ja die sinterklaas, hoeveel kinderen huilen wel niet als ze hem zien, ik bedoel die mensen worden er denk ik niet blij van als er een blanke man van meer dan honderd jaar oud vraagt of ze op zijn schoot komen zitten, we zullen zien wat de volgende afleveringen brengen..

Fakkelend
Gepost door Fakkelend op zaterdag 25-03-2006 om 17:14:39
programma is hilarisch, maar ook dieptriest. Ze snappen er geen moer van, ze liggen daar nog 200 jaar achter man.
mixxman
Gepost door mixxman op zaterdag 25-03-2006 om 17:17:21
ach ja schijt aan.Wij weten ook van alles over hun laat hun dan ook ff kijken hoe het bij ons is.Ik vind het wel leuk programma.En die stamleden lijken het ook leuk te vinden om hier te zijn.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Swike
Newskool
Gepost door Swike op zaterdag 25-03-2006 om 17:17:27
Word, maar dat maakt het wel hilarisch natuurlijk.
Vanavond weer om 9 uur.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 25-03-2006 om 17:37:06
Vergeet niet dat wij 'enigzins' weten hoe het er daar aan toegaat via tv, krant etc. Die mensen hebben dus echt geen flauw benul van wat hun hier staat te wachten, ze kennen helemaal niets van wat ze zien.
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op zaterdag 25-03-2006 om 17:55:27
Quote:
livio schreef op 25-03-2006 @ 17:37
Vergeet niet dat wij 'enigzins' weten hoe het er daar aan toegaat via tv, krant etc. Die mensen hebben dus echt geen flauw benul van wat hun hier staat te wachten, ze kennen helemaal niets van wat ze zien.

plus ze weigeren meesteal zich aan te passen daarop
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 25-03-2006 om 23:24:55
hoe moet je je nou ooit aanpassen dan?
da's geen kwestie van weigeren, dat kunnen ze gewoon niet
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Wick-ED Gepost door Wick-ED op zaterdag 25-03-2006 om 23:34:08
net gezien, hilarisch. die indo's waren echt schitterend. en die mensen wisten niet wat ze zagen en hadden het dus echt wel naar hun zin! briljant programma..
----------------------------------------
Velen vinden van die flow dat ie vet vloeit.
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op maandag 27-03-2006 om 11:50:25
maar die ondertitelingen vertrouw ik niet helemaal hoor .
wie zegt dat ze zeggen wat de ondertiteling zegt
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
cml.exe
Gepost door cml.exe op maandag 27-03-2006 om 11:56:23
word @ bigsam..

het verveelt nu ook..
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
K-Splendid
Roffa
Gepost door K-Splendid op maandag 27-03-2006 om 12:16:24
Quote:
bigsam schreef op 27-03-2006 @ 11:50
maar die ondertitelingen vertrouw ik niet helemaal hoor .
wie zegt dat ze zeggen wat de ondertiteling zegt


precies, volgens mij klopt dat echt niet allemaal. ze dikken het echt wel aan volgens mij. maar aan de ene kant, het kan wel zo zijn dat ze echt zo reageren, ik bedoel, ze komen nog steeds uit de rimboe.. maar ja het blijft wel lachen om te kijken. ook al is het idd een beetje zielig als ze straks weer terug moeten en dan dus niks meer hebben, of haast niks meer hebben. (wat luxe betreft)
cml.exe
Gepost door cml.exe op maandag 27-03-2006 om 12:19:37
Die ene van de Familie Maasing zullen blij zijn wanneer ze weer naar huis gaan denk ik. Aan hun gezecht af te lezen.

Heb je die dikke auto's van beide families gezien ? kan niet
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 27-03-2006 om 12:20:14
Like they care?

Die zijn zo blij als wat als ze straks in hun eigen klimaat en leefomgeving terug zijn. Zonder al die achterlijke blanken.
K-Splendid
Roffa
Gepost door K-Splendid op maandag 27-03-2006 om 12:21:40
@ cml.exe, die auto's zijn zeker dik

@ livio. ik denk wel dat ze het niet erg vinden, maar op een begeven moment zullen ze denk wel zoiets hebben van; dit had makkelijker geweest op die manier(en) die wij gebruiken.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-03-2006 @ 12:22:04 ]
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 27-03-2006 om 12:22:33
Ik kan me niet voorstellen dat ze dat zo gaan ervaren, er komt vanalles over ze heen, en voordat ze zich realiseren wat er allemaal gebeurt is de week alweer om en zitten ze thuis.
K-Splendid
Roffa
Gepost door K-Splendid op maandag 27-03-2006 om 12:23:19
ik mag het hopen voor ze anders wordt deze ervaring toch niet zo positief als verwacht
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 27-03-2006 om 12:29:54
Dat zal hij sowieso niet zijn.
K-Splendid
Roffa
Gepost door K-Splendid op maandag 27-03-2006 om 12:31:08
dat vind jij
cml.exe
Gepost door cml.exe op maandag 27-03-2006 om 12:31:41
dat verwend joch, toen hij die kamers van de Mahaoris liet zien: Kijk; DVD speler / Plasma TV / Playstation 3 / CD speler
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
K-Splendid
Roffa
Gepost door K-Splendid op maandag 27-03-2006 om 12:33:34
irritant mannetje dat. en idd die air van: kijk eens wat ik heb zo'n blik van: jij hebt dat lekker niet
cml.exe
Gepost door cml.exe op maandag 27-03-2006 om 12:36:01
haha ofniet

zn zus wel leip though

En die vader heeft weer die shirt met grote smurf terug genakt
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.01 sec.