Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op donderdag 23-03-2006 om 22:53:22
Ik moet hier gewoon ff een topic voor aanmaken, mischien lezen pappie's die er nu niet zijn, het dus niet in slowchat.

iig.

Check deze torrie's, gaat over September 11. Conspiracy shit.

Ze zeggen, dat het niet gekaapt onder weg kan zijn, omdat er een soort van raketbom al vast zat onder het 2de vliegtuig, er was dus gewoon meer aan de hand, dus amerika ofzo moet er iets mee te maken hebben of iets in die richting.

Alleen die twee, drie vliegtuigjes die erin vlogen, and that's it? Nee. Dit is die eckte shit, over wat en hoe het nou allemaal zat.

En ze gaan nog door over pentagon, en het eerste vliegtuig etc.

Part 2.
http://video.google.com/videoplay?docid=-8253755118698983122&q=conspiracy+duration%3Along

Lijkt niet realistisch, maar het zet je wel aan het denken.


Part1.(die ik dalijk pas ga kijken, het zijn gewoon losse delen van elkaar.)
http://video.google.com/videoplay?docid=5714975155113419363&q=conspiracy+duration%3Along
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-03-2006 @ 22:53:46 ]

----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op donderdag 23-03-2006 om 22:59:09
oh ja, het onderwerp is al played-out, maar aangezien bush nog steeds bezig is met shit.
----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 23-03-2006 om 23:03:02
aanradertje voor de onwetenden.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Mip
Gepost door Mip op donderdag 23-03-2006 om 23:07:42
zoals je zelf al zegt, beetje played-out allemaal
maar wel interressant

zoek ook eens naar 911 In Plane Site, freaky shit!
Mell0w
you say it
Gepost door Mell0w op donderdag 23-03-2006 om 23:26:01



mmmm ja blijft toch wel sick, zolang het niet mijn leven kost is alles nog wel ok denk ik..
----------------------------------------
Oklaa

http://www.soundclick.com/mcmell0w
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op donderdag 23-03-2006 om 23:26:44
dit is een beetje dingen achter dingen zoeken. Kan soms interessant zijn maar ik denk dat dit bullshit is
----------------------------------------
beng!
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op donderdag 23-03-2006 om 23:27:42
best maf allemaal gek
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op donderdag 23-03-2006 om 23:46:22
iemand 'The Flight Who Fought Back' gezien op Discovery? mooie docu was dat
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op donderdag 23-03-2006 om 23:47:10
ja dit is zeker interessant
----------------------------------------
Jonkonize!
Mell0w
you say it
Gepost door Mell0w op donderdag 23-03-2006 om 23:47:24


klopt ja.. was dat niet met heet water enzo iets vaags.. dat ze nog wel de cockpit binnen kwamen
maar het net te laat was ofzo....


----------------------------------------
Oklaa

http://www.soundclick.com/mcmell0w
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 23-03-2006 om 23:48:45
ik schijt op complotten
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op vrijdag 24-03-2006 om 00:16:35
Quote:
livio schreef op 23-03-2006 @ 23:48
ik schijt op complotten


wat zegt de bijbel daarover.

Als een machtig man ooit een complot sluit met iemand uit omgeving israel.
Dan begint de destructie, en de machtig man is de Antichrist.

BITCH!
----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op vrijdag 24-03-2006 om 00:21:03
Quote:
Slugger-D~ schreef op 24-03-2006 @ 00:16
(...)

wat zegt de bijbel daarover.

Als een machtig man ooit een complot sluit met iemand uit omgeving israel.
Dan begint de destructie, en de machtig man is de Antichrist.

BITCH!


;x De bijbel zegt ook dat een vrouw in twaalf stukken werd gesneden nadat ze verkracht was. Wat een betrouwbaar boek is het toch. ;x
----------------------------------------
Christiangirl.
Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 24-03-2006 om 09:39:03
Ik geil op complotten. Grrr, maar dees kende ik al, vind deze ook één van de minder interessante.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
poppekontje Gepost door poppekontje op vrijdag 24-03-2006 om 13:21:16
hhhmmm bij het pentagon filmpje begin ik toch te twijfelen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-03-2006 @ 13:56:14 ]

----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op vrijdag 24-03-2006 om 14:39:50
Het schijnt ook dat er al reeds explosieven in de twin towers waren aangebracht voor dat het vliegtuig er in vloog,

maar ik vind allemaal beetje vergezocht dat bush dus eigenlijk zelf de aanleiding heeft veroorzaakt om vervolgens het terrorisme aan te kunnen pakken.

Veder komt er nieuw gebouw op de plek van de Twintowers, maar ik denk dat Bin laden het niet kan laten om daar ook in te vliegen
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op vrijdag 24-03-2006 om 14:43:49
Nja.. 'Vergezocht' is niet het goede woord. Wanneer zelfs brandweermannen en politieagenten erkennen die beneden in de hallen stonden dat er explosies klonken en dat pas daarna de torens instorten kun je wel spreken van vreemde dingen. Dat is niet meer 'vergezocht'.
----------------------------------------
Christiangirl.
Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 24-03-2006 om 16:35:52
Zodra je wat meer achtergrondinformatie over zulke shit hebt ga je je inderdaad wel zorgen maken.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
RockyJ
Gepost door RockyJ op vrijdag 24-03-2006 om 16:38:08
dit is net zoals die verhalen dat Pac nog leeft. ait..
je kan overal iets achterzoeken, feit is dat die gebouwen al neer zijn.
Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 24-03-2006 om 16:40:55
Ja, maar dat 2Pac dood is heeft hooguit gevolgen voor de rapscene, deze gebeurtenis en haar gevolgen lijken me wel iets grootschaliger.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op vrijdag 24-03-2006 om 21:16:15
Maar wat is er raar aan explosies?
Een paar duizend litertjes kerosine willen best ontploffen denk ik hoor.
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 24-03-2006 om 21:42:54
dikke bullshit dit.Een passagiersvliegtuig met een raketbom....ja in de fabeltjeskrant misschien.Beter check je third flight op discovery.Dat gaat over dat ene vliegtuig dat neergestort is ,omdat die mensen zich verzetten.Dat is teminste echt en aangrijpend.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-03-2006 @ 21:44:28 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op vrijdag 24-03-2006 om 21:56:25
Quote:
mixxman schreef op 24-03-2006 @ 21:42
dikke bullshit dit.Een passagiersvliegtuig met een raketbom....ja in de fabeltjeskrant misschien.Beter check je third flight op discovery.Dat gaat over dat ene vliegtuig dat neergestort is ,omdat die mensen zich verzetten.Dat is teminste echt en aangrijpend.


Heb je ook argumenten om de gegeven argumenten in het filmpje mee te ontkrachten of kan je alleen zeggen 'huhuhu dit is nep'?
----------------------------------------
Christiangirl.
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op vrijdag 24-03-2006 om 22:01:07
Nou bij een onploffing van kerosine (kerosine moet flink fikken om te kunnen exploderen) is de temperatuur hooguit 800 graden...
Maar de temperaturen in het WTC tijdens de crash waren 1600 en hoger....wat dus kan duiden op van tevoren geplaatste (nucleare) bommen....
Ook is het merkwaardig dat het vliegtuig hooguit voor de helft gevuld met kerosine kon zijn gezien de afstand die afgelegd moest worden...

Vervolgens is het ontzettend raar dat het gebouw is ingestort...het metalen frame zou in theorie de klap kunnen opvangen zonder in te storten...
Maar het feit dat het ingestort is wijst erop dat een groot gedeelte van het metalen frame is gesmolten....waarvoor natuurlijk een uitzonderlijk hoge temperatuur aanwezig moest zijn....(zie therio over van tevoren geplaatste bommen)

Maarja, je weet echt niets zeker he...
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op vrijdag 24-03-2006 om 23:07:31
idd

maar over het brandstof, op discovery zeiden ze dat ze gewoon helemaal vol zaten.. door het soort vlucht.

maar het verbaast me niks al bush erachter zit, iedereen heeft toch ook wel fahrenheit 911 gezien? bush is gwn een #%*#@!lijer
The_TJ Gepost door The_TJ op zaterdag 25-03-2006 om 11:48:14

De overheid van de VS heeft er geen belang bij om stemmende burgers om te brengen, noch om enorme economische schade aan het eigen land toe te brengen. Het idee dat Bush achter de aanslagen zou zitten, is belachelijk.

@ Locotus, de brandstof zat in tanks die in elkaar gedrukt werden, daardoor nam de druk in hele korte tijd gigantisch toe. Er was nauwelijk s nog warmte nodig om het goedje tot ontploffing te brengen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-03-2006 @ 11:49:46 ]

----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 25-03-2006 om 11:49:23
denk je dat 100 doden (of hoeveel er gevallen zijn) ook maar enige invloed hebben op een land waar ik weet niet hoeveel miljoenen mensen wonen dan?
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
The_TJ Gepost door The_TJ op zaterdag 25-03-2006 om 11:52:51
Quote:
V.I.P. schreef op 25-03-2006 @ 11:49
denk je dat 100 doden (of hoeveel er gevallen zijn) ook maar enige invloed hebben op een land waar ik weet niet hoeveel miljoenen mensen wonen dan?

Het is sowieso raar dat een regering willekeurig hun eigen burgers gaat ombrengen, ongeacht hoeveel invloed die burgers hadden. Het waren er wel wat meer dan 100 trouwens.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op zaterdag 25-03-2006 om 12:03:09
nog een 9/11 conspiracy filmpie

wel 81 minuten, maar worth it
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
mixxman
Gepost door mixxman op zaterdag 25-03-2006 om 12:36:51
Quote:
King_Odin schreef op 24-03-2006 @ 21:56
(...)

Heb je ook argumenten om de gegeven argumenten in het filmpje mee te ontkrachten of kan je alleen zeggen 'huhuhu dit is nep'?


Ik heb het filmpje geen eens gekeken.Omdat ik geen zin heb om naar die onzin te kijken.

Tegenwoordig zit iedereen bush af te kraken en hier wordt daar lekker op ingespeeld.Het is hypopcriet,debiel en meer dan achterlijk om te denken dat de amerikaanse regering achter deze aanslagen zit.Door deze aanslagen is amerika zeker wel beinvloed ongeacht het aantal slachtoffers dat zijn gevallen.Trouwens niet alleen amerika maar de hele wereld.Iedereen is bang en de economische situatie is tijdens elf september ook slechter geworden.Kijk maar naar de beurs rond die tijd.Dus nogmaals het is echt achterlijk om te denken dat bush iets met deze aanslagen te maken heeft.dat dus....
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op zaterdag 25-03-2006 om 13:27:21
Quote:
mixxman schreef op 25-03-2006 @ 12:36
(...)

Ik heb het filmpje geen eens gekeken.Omdat ik geen zin heb om naar die onzin te kijken


kthxbye.
----------------------------------------
Christiangirl.
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op zaterdag 25-03-2006 om 13:29:55
Quote:
King_Odin schreef op 24-03-2006 @ 14:43
Nja.. 'Vergezocht' is niet het goede woord. Wanneer zelfs brandweermannen en politieagenten erkennen die beneden in de hallen stonden dat er explosies klonken en dat pas daarna de torens instorten kun je wel spreken van vreemde dingen. Dat is niet meer 'vergezocht'.


gek..... weet je wel hoeveel een vliegtuig weegt???
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op zaterdag 25-03-2006 om 13:31:15
Quote:
Dopoloog schreef op 25-03-2006 @ 13:29
(...)

gek..... weet je wel hoeveel een vliegtuig weegt???


300 ton, dat wil zeggen een Boeing 747. Heb je nog meer diepgaande vragen?
----------------------------------------
Christiangirl.
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 25-03-2006 om 13:31:26
Wat heeft dat er nu weer mee te maken?
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op zaterdag 25-03-2006 om 15:14:57
Als er een vliegtuig in een gebouw stort en daarin blijft steken dan ga je hele rare geluiden horen denk ik.
Denk aan: instortende verdiepingen, buigend ijzer enz..
Die ontploffingen dat waren gewoon instortende verdiepingen oid. Maar echt geen zelfgeplaatste bommen.
Ik weet dat bush een heel irritant misselijkmakend mannetje is, maar hij en zijn regering hebben en hadden niks aan 2 instortende torens met als gevolg: duizenden doden en de wereldeconomie tot een triest laag niveau...

Odin, kom maar op met je dure woordjes om mijn verhaal te ontkrachten.
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 25-03-2006 om 15:16:36
de wereldeconomie gaat waarschijnlijk tot een véél lager niveau door de oorlog in Irak lijkt me
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op zaterdag 25-03-2006 om 15:28:17
fok jullie, volgensmij hebben julie de filmpjes niet eens gezien boy's.
----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op zaterdag 25-03-2006 om 15:34:16
Quote:
Groninger schreef op 25-03-2006 @ 15:14
Odin, kom maar op met je dure woordjes om mijn verhaal te ontkrachten.


Begrijp je dan wel wat ik verklaar met het IQ van een aap hetgeen jij bewijst te hebben?

Quote:
Groninger schreef op 25-03-2006 @ 15:14
Als er een vliegtuig in een gebouw stort en daarin blijft steken dan ga je hele rare geluiden horen denk ik.


Denk je dat? Wauw, een argument gebaseerd op je gedachten. Dat zal wel niet heel erg veel inhouden, hoor. Wanneer je een aantal films hebt gezien over de brandweerkorpsen kom je maar weer terug om met mij deze discussie aan te gaan.

Quote:
Groninger schreef op 25-03-2006 @ 15:14
Die ontploffingen dat waren gewoon instortende verdiepingen oid. Maar echt geen zelfgeplaatste bommen.


Heb je hier een bron voor? Je kunt wel heel erg veel gaan beweren nu, maar ik kan nog altijd met de films op de proppen komen waarmee ik heel je manifestatie afbrand. Denk daarbij aan de film in de openingspost, de film waarin een stagiare in een brandweerkazerne begint en iets als Fahrenheit 911. Ga je in hemelsnaam bezig houden met de landbouw: in discussieren over wezenlijke zaken zuig je overduidelijk.
----------------------------------------
Christiangirl.
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op zaterdag 25-03-2006 om 16:13:37
Sorry hoor, maar jij bent degene die hier met complotten komt dus kom JIJ maar met bewijzen..

Kom maar op met foto's of andere ECHTE bewijsstukken dat daar bommen lagen..

En ja ik heb die films wel gezien..

owjah als jij een aap kent met een iq 136, dan geef ik je gelijk...

zielig mannetje...


owjah ik zuig misschien in discussieren op forums, maar ik weet cker dat ik buiten forums om jouw binnen 1 minuut stil heb...
MET WOORDEN JA.....
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-03-2006 @ 16:15:43 ]

----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op zaterdag 25-03-2006 om 16:16:43
De kiddycornerrrr yeah yeah.

Check het filmpje nou maar, Bush knockt down the towers, snolletjes.
----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op zaterdag 25-03-2006 om 16:18:20
Quote:
Groninger schreef op 25-03-2006 @ 16:13
Kom maar op met foto's of andere ECHTE bewijsstukken dat daar bommen lagen..


Nou, kijk eens in de openingspost. Ontkracht eens al de argumenten die daar worden gegeven en dan kijken we wel verder wat we met je kunnen doen in deze discussie.
----------------------------------------
Christiangirl.
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op zaterdag 25-03-2006 om 16:21:39
jonge, ik heb al die films wel gezien hoor...

ik ken dit verhaal al zo lang...zelfs nog veel uitgebreider..
dat jullie nou meteen zo overtuigd zijn en niet met een objectieve mening naar die films kijken dan kan ik dat ook niet helpen dat jullie meteen overtuigd zijn...
jullie geloven zeker ook dat je agressief word als je een spel speelt met geweld...

Jullie zijn nog makkelijker te overtuigen als de duitse bevolking eind jaren 30....
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
Swike
Newskool
Gepost door Swike op zaterdag 25-03-2006 om 16:21:49
Ik zit net te kijken, en in het begin als dat vliegtuig erin vliegt, als dat beeld een beetje naar boven schiet zegmaar, zie je ineens zo een gezicht uit die rook komen, superduidelijk.
Freaky shit.
-Edit- Van part 2.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-03-2006 @ 16:22:52 ]

----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Masahiro
Gepost door Masahiro op zaterdag 25-03-2006 om 16:22:36
Odin, je doet een beetje loos. Echt zo van: ik heb gisternacht een ufo gezien, bewijs jij maar eens dat het niet zo is!
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op zaterdag 25-03-2006 om 16:22:37
Quote:
Groninger schreef op 25-03-2006 @ 16:21
jonge, ik heb al die films wel gezien hoor...

ik ken dit verhaal al zo lang...zelfs nog veel uitgebreider..
dat jullie nou meteen zo overtuigd zijn en niet met een objectieve mening naar die films kijken dan kan ik dat ook niet helpen dat jullie meteen overtuigd zijn...
jullie geloven zeker ook dat je agressief word als je een spel speelt met geweld...

Jullie zijn nog makkelijker te overtuigen als de duitse bevolking eind jaren 30....


Wat een diepgaande argumenten. Je bewijst maar weer eens hoe enorm goed je vanalles weet over deze zaak. Had ik me toch even flink vergist in je zeg, oeff. De argumenten die je hier post zijn toch wel even wat overtuigender dan alle films.
----------------------------------------
Christiangirl.
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op zaterdag 25-03-2006 om 16:23:22
Quote:
Masahiro schreef op 25-03-2006 @ 16:22
Odin, je doet een beetje loos. Echt zo van: ik heb gisternacht een ufo gezien, bewijs jij maar eens dat het niet zo is!


Nee, hoor; het argument dat ik aangeef zit verwerkt in de film. Dat is mijn argument; de film en de argumenten die daar worden gegeven. Als hij dat wil ontkrachten moet hij maar met argumenten komen en niet zeggen dat ik met argumenten moet komen. Oh well..
----------------------------------------
Christiangirl.
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op zaterdag 25-03-2006 om 16:24:27
jij hebt een hele hoge hoed op odin.....
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zaterdag 25-03-2006 om 16:24:56
Hoe vaak kan je ''argumenten'' zeggen in één topic?
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op zaterdag 25-03-2006 om 16:26:20
Quote:
Groninger schreef op 25-03-2006 @ 16:24
jij hebt een hele hoge hoed op odin.....


Wat heb je toch een goede discussietechniek. Jezus, flikker op met je zielig vertoon hier. Je komt in deze topic maar even verklaren hoe dom wij zijn en zodra ik verklaar dat jij het verhaal moet ontkrachten wil je een discussie beginnen ga je maar even verklaren dat ik argumenten moet geven: dat je dan niet ziet dat de film vol zit met argumenten geeft eerder aan hoe stompzinnig je bent. kthxbye
----------------------------------------
Christiangirl.
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op zaterdag 25-03-2006 om 16:36:22
volgens mij ben jij hier de enige zielige persoon?

word je al witheet? kookt je bloed al?

ik moet over een halfuurtje aan het werk en ben dit dan al lang vergeten.. Ik heb een beetje het idee dat jij ''leeft'' voor dit forum, en dat je altijd gelijk moet hebben wat sterk lijkt op de signalen van depresisiefe mensen met sociale problemen...

Neem eens contact op met de riag, zij kunnen je wel verder helpen.
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0099 sec.