Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
n9ne
Gepost door n9ne op vrijdag 24-03-2006 om 10:39:41
Scholier verleidt medewerkster school Bussum

BUSSUM - Een onfris schandaal heeft het keurige St. Vitus College in Bussum op zijn kop gezet. Op internet circulerende compromitterende foto’s van een oudere medewerkster met een 20-jarige jongen zijn het gesprek van de dag. De onderwijsinspectie spreekt van digitaal treiteren.


Op de foto’s is te zien hoe een jongen in een steegje tussen de vuilcontainers een administratief medewerkster van de school liefkoost. In een café in Bussum sloot de 20-jarige Olivier, de jongen in kwestie, een weddenschap met vrienden dat hij haar zou kunnen verleiden. De vrouw werd daarop naar buiten gelokt en tegen haar wil in een compromitterende positie gefotografeerd. Na de flits kijkt de vrouw verschrikt achterom, de jongen blikt uitdagend in de camera.

Ziek thuis

Door publicatie van de foto’s is haar het leven onmogelijk gemaakt en staat haar baan op het spel. De medewerkster zit ziek thuis. Leerlingen spreken schande van de lasterpraktijken.

„Ik vind het vooral erg voor haar dochter”, aldus de 14-jarige Puk. De 17-jarige Linde staat pal achter het slachtoffer. „Dit is een privé-kwestie. Er zijn zonder toestemming foto’s gemaakt en op internet geplaatst. Schandalig!”

Rector Jan Heinen betreurt dat mensen op deze manier onnodig beschadigd worden. De rector ontkent ieder verband met de school.Desondanks kon Heinen geen garantie afgeven dat het incident de loopbaan van slachtoffer niet negatief beïnvloedt. Olivier zelf betreurt pas na lang nadenken de publicatie van de foto’s: „Ik kan het toch ook niet helpen. Het komt door mijn vrienden. Ik ben net zo goed slachtoffer.” Hij heeft gesproken met het slachtoffer maar geen excuses aangeboden.

Foto's:
http://www.totallycrap.com/gallery/grab_a_granny
http://www.totallycrap.com/media/grabagranny/
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-03-2006 @ 10:45:09 ]
n9ne
Gepost door n9ne op vrijdag 24-03-2006 om 10:40:23

Jaja, Bru-Taal en ik maken wat mee in het mooie Bussum..
Swike
Newskool
Gepost door Swike op vrijdag 24-03-2006 om 10:42:36
Vage shit, maar de foto's doen het niet.
Quote:
Item niet gevonden

Komt er dan te staan.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op vrijdag 24-03-2006 om 10:42:48
foto doet t niet

wel zielig verhaal btw
----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
n9ne
Gepost door n9ne op vrijdag 24-03-2006 om 10:43:28

Ik zal ff andere site vinden, die foto's staan werkelijk overal.
n9ne
Gepost door n9ne op vrijdag 24-03-2006 om 10:45:28

Foto's moeten het als het goed is nu wel doen..
Swike
Newskool
Gepost door Swike op vrijdag 24-03-2006 om 10:47:20
Die dude is vatsig man, zo'n wijf van 50 ofzo, bah!
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 24-03-2006 om 10:47:40
je mag best editten hoor... en is al eens gedropt door dap ergens eerder deze week... dus doe ik deze maar dicht
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0116 sec.