Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 [4] 5 ]
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 28-03-2006 om 09:31:25
Wat een ophef zeg, pfft laat die gast met rust.....
----------------------------------------
clonebabybeats baby
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 28-03-2006 om 10:45:23
waarom? hij doet wat stoms dan mag ie t weten ook
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op dinsdag 28-03-2006 om 10:49:12
word die scholengemeenschap niet aangeklaagd omdat ze zulke vulgaire mensen laten optreden?
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
boris
Gepost door boris op dinsdag 28-03-2006 om 10:53:31
Vandaag zal wel blijken òf hij echt de sell-out is waar we hem allemaal van verdenken. Hij komt bij diverse programma's om er over te praten en er wordt getwijfeld of men hem wel op wil laten treden op bevrijdingsdag. Dus komt hij voor zichzelf op, of gaat ie huilend op zijn knieën en red hij zijn optredens... ik denk dat laatste
----------------------------------------
ik maak gehakt van balletjes
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 28-03-2006 om 10:58:51
Ik denk dat hij gewoon zegt zoals hij erover denkt. Dat ie spijt heeft, maar dat het 'de druppel was' en een momentopname, die hij helaas niet terug kan spoelen.

T.I.M Gepost door T.I.M op dinsdag 28-03-2006 om 11:14:59
Iedereen vind Lange Frans nu hypocriet omdat hij een nummer maakt over zinloos geweld en dan vervolgens dit doet. Daar kan ik inkomen, ik praat het ook niet goed, maar er is wel verschil tussen iemand om niets vermoorden en iemand (in mijn ogen begrijpelijk) een klap geven die iets naar je hoofd gooit! Naar mijn idee zijn de meeste meningen hier op basis van vooroordelen gevormd, omdat de meesten een hekel hebben aan Lange Frans.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-03-2006 @ 11:15:39 ]
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op dinsdag 28-03-2006 om 11:16:26
het gaat erom dat lange dat soort nummer maakt omdat hij weet dat ze aanslaan en niet omdat hij er zo over denk zoals vbijv raymzter wel doet
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op dinsdag 28-03-2006 om 11:23:59
wow ik snap al die opmerkingen van jullie niet hoor, lange kanker nerd dit kanker nerd dat, sukkel laat je niet kennen, wtf:S ... als je op straat loopt en je krijgt iets naar je kop gesmeten zeg je dan ook, naah is cool is cool, moet aan me imago denken? WAT! ramme op die sooi opflikker, vind die gast in het publiek een dikke vieze stumper, als je lange nie digt (zoals ik) ga dan niet naar zijn shit luisteren, dan hoef je ook niks naar zijn kop te smijten zielig mannetje, tja en wat frans deed achja, hij sloeg em niet eens hard, dus waar hebben we het over, laast was met zon fesitval ergens weet niet meer , ook die joling gast of die ander nouja ingg zon zanger, kreeg gewoon bier glas naar zijn hasses, gozer bleef gewoo staan gaat die door zingen:S wtf.. ik zou em flippen daar kank dus echt niet tegen dat soort onzin, als je dan tog zo nodig iets naar artiesten wil gooien, gooi dan bloemen ofzo, tering gasjes
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 28-03-2006 om 11:38:35
Maakt ook uit dat er in het oorspronkelijke bericht gesproken wordt over een jeugdige bezoeker. Dan verwacht je ook niet direct die ijsgooier 18 is. (Lange Frans zelf is 23).
Dat mixxman hier dan gaat beweren dat die ijsgooier 13 is maakt dat ook niet beter.
(note to self: Mixxman is een duimzuiger)
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op dinsdag 28-03-2006 om 12:52:40
Ik vind toch dat het wel degelijk verschil maakt of je een volwassen bezoeker tegenover je hebt staan of een ettertje van 15/16. Verder vind ik het wel een beetje overdreven om nou te zeggen dat hij niet meer representatief zou zijn als ambassadeur op 5 mei, maar ik vond zijn reactie op het ijsblokje ook overdreven.
Quote:
Iedereen vind Lange Frans nu hypocriet omdat hij een nummer maakt over zinloos geweld en dan vervolgens dit doet. Daar kan ik inkomen, ik praat het ook niet goed, maar er is wel verschil tussen iemand om niets vermoorden en iemand (in mijn ogen begrijpelijk) een klap geven die iets naar je hoofd gooit! Naar mijn idee zijn de meeste meningen hier op basis van vooroordelen gevormd, omdat de meesten een hekel hebben aan Lange Frans.
Snap je punt wel, maar volgens mij is er door middel van zinloos geweld nog nooit iemand opzettelijk gedood. Eén klap kan in theorie ook al de dood tot gevolg hebben.
----------------------------------------
Days to come
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op dinsdag 28-03-2006 om 13:53:24
ijsblokjesincident
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op dinsdag 28-03-2006 om 15:29:10
Voortaan een zonnebril dragen Frans
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op dinsdag 28-03-2006 om 15:34:12
Frans vatte het gewoon verkeerd op. De jongen die gooide dacht dat Frans geil en heet was en gooide daarom het ijsblokje om hem wat te laten afkoelen. Best een sympathieke actie. De eikel die Frans is dan kon de goed bedoelde actie niet waarderen.
----------------------------------------
Christiangirl.
D-on Gepost door D-on op dinsdag 28-03-2006 om 15:37:07
Quote:
strijker schreef op 28-03-2006 @ 15:29
Voortaan een zonnebril dragen Frans


skibril Def Rhymz stijl

Quote:
King_Odin schreef op 28-03-2006 @ 15:34
Frans vatte het gewoon verkeerd op. De jongen die gooide dacht dat Frans geil en heet was en gooide daarom het ijsblokje om hem wat te laten afkoelen. Best een sympathieke actie. De eikel die Frans is dan kon de goed bedoelde actie niet waarderen.


haha
Die ijsblokgooier verlost het publiek van frans ze letterlijk verneukte freestyle.
----------------------------------------
En dat is hoe de vork in de steel zit.
T.I.M Gepost door T.I.M op dinsdag 28-03-2006 om 17:36:20
Quote:
upnorth schreef op 28-03-2006 @ 12:52
Ik vind toch dat het wel degelijk verschil maakt of je een volwassen bezoeker tegenover je hebt staan of een ettertje van 15/16. Verder vind ik het wel een beetje overdreven om nou te zeggen dat hij niet meer representatief zou zijn als ambassadeur op 5 mei, maar ik vond zijn reactie op het ijsblokje ook overdreven.
(...) Snap je punt wel, maar volgens mij is er door middel van zinloos geweld nog nooit iemand opzettelijk gedood. Eén klap kan in theorie ook al de dood tot gevolg hebben.


Daar heb je wel gelijk in inderdaad. die klap had ook verkeerd kunnen aankomen bij dat jochie en dan is het ook zinloos geweld. Die lijn is vrij dun. Alleen bedoel ik in dit geval meer de reden. Lange Frans werd eerst zelf "aangevallen" en de ijsblokjes-werper probeerde niet "een fiets van de gracht te redden", om de dader maar even te quoten!
-GTG-
maak je haar los en maak me gek
Gepost door -GTG- op dinsdag 28-03-2006 om 17:51:37
geef lange echt wel gelijk man..
shit als je hem niet dope vind ga er dan gewoon niet naar toe.
en dat nummer van hem gaat ook meer over iemand dood slaan en schoppen is tog iest anders en dit was ook niet uit het niets vind ik, hij vraagt er zelf om en die jongen was ook echt wel ouder dan 13......
dus hou asltublieft op over lange haten man damn...

lees nu van dat die klap ook verkeerd had aan kunnen komen maar volgens mij die lui die dood geschopt zijn zijn echt wel vaker gemept en shit en dan ook nog door een groepje die allemaal wat schoppen kwijt wil...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-03-2006 @ 17:54:11 ]
Hyreme
Gepost door Hyreme op dinsdag 28-03-2006 om 17:54:06
Hij was 18 of zo
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Wijze_uit_het_oosten
of niet...
Gepost door Wijze_uit_het_oosten op dinsdag 28-03-2006 om 17:54:06
Lange Frans en Baas B zijn sukkels!
----------------------------------------
"Bring your girl she'll see...forgetting about you 'cause of Kubus biets."
The_TJ Gepost door The_TJ op dinsdag 28-03-2006 om 17:56:01
Quote:
-GTG- schreef op 28-03-2006 @ 17:51
...dus hou asltublieft op over lange haten man damn...

Wij haten uit solidariteit en rechtvaardigheid.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-03-2006 @ 17:56:13 ]

----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Masahiro
Gepost door Masahiro op dinsdag 28-03-2006 om 17:56:03
-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-03-2006 @ 17:56:18 ]
Blueberry
wat denk je
Gepost door Blueberry op dinsdag 28-03-2006 om 20:00:39
Ah gossie, BANGE FRANS bekogeld met een ijsblokje...
Maar ja, zie het als de laatste fratsen van een sellout in de rapindustrie. Fransje doet alles voor t geld en zn imagootje. Gaat ie als een verongelijkt kind mooi weer zitten spelen bij Barend en van Dorp. Gelukkig werd ie met de kijkerspoll ff goed op zn nummer gezet.
Beter gooien ze de volgende keer trouwens niet iets náár het podium maar hem ván het podium!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-03-2006 @ 19:10:44 ]

----------------------------------------
" They not friends, they just friendly "

dap
038
Gepost door dap op dinsdag 28-03-2006 om 20:17:02
nog ff doorgaan en het einde van ze is in zicht... 5 mei vrijheid, gezellig zo met Lange. In haarlem willen ze hem al niet meer, ook nadat ze zijn vette purno freestyle gehoord hadden... Goede research doen die boekers ook, nooit van Straatremixes gehoord.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 28-03-2006 om 20:33:47
Vechtpartij Lange Frans trekt honderdduizenden kijkers

Uitgegeven: 27 maart 2006 19:19
Laatst gewijzigd: 27 maart 2006 19:29
AMSTERDAM - Het filmpje van de vechtpartij tussen zanger Lange Frans en een bezoeker van een discotheek vrijdagavond in Meppel trekt honderdduizenden kijkers. Inmiddels is het videobestand op de populaire weblog geenstijl.nl ruim 700.000 keer bekeken. Dat liet de oprichter van de site, D. Weesie maandag weten.

Het filmpje is beter bekeken dan dat van een vechtpartij in Maarssen, waar een 15-jarige scholiere door twee medeleerlingen in elkaar wordt geslagen. Andere leerlingen grepen niet in en filmden het incident. Ook de expliciete foto's van een medewerkster van het Sint-Vituscollege in Bussum zijn minder vaak bekeken. Op de beelden is te zien dat de vrouw op straat seks heeft met een jongeman.

In augustus was op geenstijl.nl een omstreden videoreclame te zien voor het niet-bestaande technofeest Housewitz. Die toonde onder meer een hek met de inscriptie Tanzen macht frei (Dansen maakt vrij), een verwijzing naar de poort van vernietigingskamp Auschwitz met de tekst Arbeit macht frei. Die beelden zagen een kwart miljoen mensen.

Geenstijl.nl loofde maandag een beloning uit van 100 euro voor filmpjes van misstanden op school, de werkvloer of op straat. De site is op zoek naar "exclusieve shit, dus geen materiaal dat al elders op het net te vinden is".
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 28-03-2006 om 20:52:30
Dap is een stoker.. Dap Haat
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op dinsdag 28-03-2006 om 20:58:40
wie dropt die film ff hier dan
Total_Chaos_MC
Chaoszaaiend Schapenhatend Aapje Met Crew
Gepost door Total_Chaos_MC op dinsdag 28-03-2006 om 20:59:57
http://weblog.fok.nl/blog/10782 een of ander mafkees heeft een nummer over dat soort mensen gemaakt
----------------------------------------
In this country, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. When u get the power, u get the woman!
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op dinsdag 28-03-2006 om 21:21:21
Uit de Fokkrant.


ingevroren gegoten

Gistennacht is een 26-jarige man uit riemen dood gevonden op een plein naast de hetzalwellaan. Er is al gebleken dat het om een misdrijf, omdat er ijsblokjes naast het slachtoffer lagen. kort na het misdrijf is er een 17 jarige jongen uit skiemen opgepakt. De politie wilt verder nog niks meer vertellen over het toedracht.



[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-03-2006 @ 21:21:49 ]

----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 28-03-2006 om 21:28:55
Ben zooooo vol van mezelf, voller dan volle melk ... lala
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 28-03-2006 om 21:38:33
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 28-03-2006 om 21:39:34
hahahah.. die is goed..
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Hyreme
Gepost door Hyreme op dinsdag 28-03-2006 om 21:39:38
wuahahaha
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Swike
Newskool
Gepost door Swike op dinsdag 28-03-2006 om 21:39:58
Hahahahah ROFLMAO
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op dinsdag 28-03-2006 om 21:49:29
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-03-2006 @ 21:49:47 ]

----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op dinsdag 28-03-2006 om 22:03:33
Quote:
-pascool- schreef op 28-03-2006 @ 11:23
wow ik snap al die opmerkingen van jullie niet hoor, lange kanker nerd dit kanker nerd dat, sukkel laat je niet kennen, wtf:S ... als je op straat loopt en je krijgt iets naar je kop gesmeten zeg je dan ook, naah is cool is cool, moet aan me imago denken? WAT! ramme op die sooi opflikker, vind die gast in het publiek een dikke vieze stumper, als je lange nie digt (zoals ik) ga dan niet naar zijn shit luisteren, dan hoef je ook niks naar zijn kop te smijten zielig mannetje, tja en wat frans deed achja, hij sloeg em niet eens hard, dus waar hebben we het over, laast was met zon fesitval ergens weet niet meer , ook die joling gast of die ander nouja ingg zon zanger, kreeg gewoon bier glas naar zijn hasses, gozer bleef gewoo staan gaat die door zingen:S wtf.. ik zou em flippen daar kank dus echt niet tegen dat soort onzin, als je dan tog zo nodig iets naar artiesten wil gooien, gooi dan bloemen ofzo, tering gasjes



woord woord woord woord, probeerde ik ookm al te vertellen, maar nee..
fuck die posters, serieus
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op dinsdag 28-03-2006 om 22:11:07
Quote:
spelbreker schreef op 28-03-2006 @ 22:03
(...)


woord woord woord woord, probeerde ik ookm al te vertellen, maar nee..
fuck die posters, serieus


Toch mijn vraag, een ouder iemand hoort toch een voorbeeld en verstandiger te zijn??
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Swike
Newskool
Gepost door Swike op dinsdag 28-03-2006 om 22:25:38
En als je een nummer over zinloos geweld maakt, dan ga je er toch niet gelijk op los rossen?
Diss hem dan voor heel de school, daar heeft ie veel meer schaamte van, dan van die klap hoor.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
JF project
blurr
Gepost door JF project op dinsdag 28-03-2006 om 22:32:54
Bron Ml75

" Lange frans doet aangifte "

Lange Frans heeft spijt van wat er vrijdagavond tijdens een optreden in Meppel is gebeurd, maar doet zelf ook aangifte. Nadat een scholier een ijsblokje gooide - wat bij Frans tussen zijn ogen terecht kwam - werd hij kwaad...

"Ik had wel blind kunnen zijn."


Ten eerste is toch wel heeeeel duidelijk te zien dat dat ijsklontje OVER Frans zijn hoofd vliegt en hoog ook....

en blind van een ijsklontje..... HAHAHAHAHAH wat een nerd
ik vind ze muziek dope maar hier is ie echt nep

Face it lange je hebt om niks gemat en er niet goed bijnagedacht
nu moet je op de blaren zitten....
----------------------------------------
www.boomr.nl/ferry
boris
Gepost door boris op woensdag 29-03-2006 om 08:35:31
organisatie bevrijdingsfestival says: je kan nie komuh
----------------------------------------
ik maak gehakt van balletjes
japie
Gepost door japie op woensdag 29-03-2006 om 09:29:44
Quote:
boris schreef op 29-03-2006 @ 08:35
organisatie bevrijdingsfestival says: je kan nie komuh

ook al doe je zo je best je rapt als de rest
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op woensdag 29-03-2006 om 11:59:55
The drama continues:

Quote:
giel.vara.nl
GIEL ZEGT ZIJN MEDEWERKING AAN BEVRIJDINGSFESTIVAL HAARLEM OP
Door: op: 29.03.2006 @ 10:16

Ik heb aangekondigd dat ik, zoals ik traditiegetrouw normaal doe, dit jaar het bevrijdingsfestival in Haarlem niet zal presenteren. Vandaag belde ik met Marcel Sukel van het bevrijdingsfestival van Haarlem. Hij heeft het optreden van Lange Frans en Baas B op 5 mei opgezegd. De reden is dat de organisatie vindt dat: "iemand met een kort lontje die zijn toeschouwers aanvalt niet past op een feest van respect en vrijheid. Zeker als deze ook een nummer over zinloos geweld maakt." Naar aanleiding daarvan belde ik hem vandaag om mijn beslissing mede te delen. Want mogen er dan ook geen Duitsers meer langs komen? Ik vind dat bevrijdingspop een feest van hereniging en verzoening is. Frans heeft zijn excuses aangeboden en daarom vind ik dat hij gewoon moet kunnen optreden.


En dit nog: http://bluetree.looze.net/ijsklontenfeest/
----------------------------------------
Days to come
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 29-03-2006 om 12:18:17
@upnorth: iemand die zo nederlands schrijft als degene onder die link promoot je toch niet? sowieso een wacke actie...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 29-03-2006 om 12:38:40
doe ns niet zo nerd
The_TJ Gepost door The_TJ op woensdag 29-03-2006 om 12:48:50
Quote:
Lange Frans is gewoon een hardstikke hypocrite, commerciele, onrechtvaardige, lullige, kinderachtige inbesiel.

@ site
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op woensdag 29-03-2006 om 12:49:02
Vind ik ook, maar stond op geenstijl
----------------------------------------
Days to come
-GTG-
maak je haar los en maak me gek
Gepost door -GTG- op woensdag 29-03-2006 om 13:24:48
kk wat zijn jullie allemaal sneu zerieus.....
zo probleem maken omdat je iemand 3 klappen geeft shit man..
echt triest gewoon en op dat bevreidingsfestival hoeveel treden dara op die in de bak hebben gezeten en ook van alles op hun geweten hebben en shit en hij mag niet omdat hij iemand mept damn echt zielig dit echt te triest echt weer iets voor nl om je daar zo druk om te maken echt wat word ik hier ziek van......

als iemand wat tegen mij aan gooid geen probleem ma hij vangt echt wel klappen ga ik echt wel door me lind fock dat man shit.....
The_TJ Gepost door The_TJ op woensdag 29-03-2006 om 13:38:30
@ GTG

Quote:
Van veel mensen hoor je dat zij de reactie van Lange Frans wel begrijpen. Ik begrijp het ook, ik zou er ook niet vrolijk van worden als ik een ijsblokje naar mijn hoofd kreeg.

Ik heb ook begrip voor de jongen die het ijsblokje gooide. Ik stel mij voor: een artiest van extreem lage kwaliteit op het podium, vrienden die je aanmoedigen wat naar zijn hoofd te gooien, teksten die jonge mensen (vooral vrouwen) 'aanspreken' en dan ook nog die ijsblokjes in de buurt (met opzet geplaatst?). Ik zou ook gegooid hebben.

Begrip is niet hetzelfde als goedkeuring, beiden hebben een overtreding begaan, beiden moeten eigenlijk gestraft worden. Excuses is niet voldoende. Ik denk dat iedereen het daar wel mee eens is.

De strafmaat is echter een andere zaak. Tegen de jongen wordt aangifte gedaan en tegen Frans wordt aangifte gedaan (wat een hereniging en verzoening). Het verschil hier is, dat Frans een publiek figuur is: hij staat ergens voor. Tot nu toe was dit een statement tégen zinloos geweld en vóór Diemen Zuid.

Natuurlijk is Frans' geloofwaardigheid als ambassadeur tegen zinloos geweld aangetast. Immers, het geweld dat de ijsblokjesgooier en de microfoon is aangedaan, kan niet 'unnoticed' gaan. Ook niet door de organisatoren van het bevrijdingsfestival, wat geresulteerd heeft in het 'ontslaan' van Frans.

In plaats van de 'anti-geweld vibe' die om hem heen hing, heeft Frans nu een veel donkerder karma. Frans staat voor geweld, en daarom heeft hij niets te zoeken op het bevrijdingsfeest (met of zonder Duitsers).

Niemand met een zelfstandig denkend brein, kan een presentator die zijn komst verbind aan een bevriende artiest nog serieus nemen. Ik had altijd een hoge pet van je op (haha, bijna net zo grappig als de naam Sukel, Giel), en leg de nadruk daarbij op had.


http://giel.vara.nl/detail.php?page=1&aantalberichtentonen=50&a_id=3369

Overigens denk ik niet dat veel mensen die op het bevrijdingsfestival optreden, in de bak hebben gezeten.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-03-2006 @ 13:39:56 ]

----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
-GTG-
maak je haar los en maak me gek
Gepost door -GTG- op woensdag 29-03-2006 om 13:50:14
ik denk meer dan je denkt..
en als je lange eerst oke vond en nu niet meer vind ik ook beetje apart ik bedoel als een vriend van jou iemand op zijn bek mept ga je er tog ook niet minder mee om...

snap het nu trouwens ook niet echt meer want giel heeft dat tog opgezegt om dta hij het er niet mee eens is dat lange niet meer mag optreden?
daarom snap ik die laatste 2 alinia's niet zegt giel dat of is dat jou mening??
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-03-2006 @ 13:54:53 ]
T-Rip
Zwolle..
Gepost door T-Rip op woensdag 29-03-2006 om 15:39:11
Misschien zijn ze er eindelijk achter gekomen dat Lange frans en baas B gewoon wack zijn.
En kwam dat ijsblokje als een reddende engel..
Kunnen ze dat als excuse gebruiken om hun te onslaan..

Of iets te ver gezocht...
The_TJ Gepost door The_TJ op woensdag 29-03-2006 om 15:47:57
Quote:
-GTG- schreef op 29-03-2006 @ 13:50
ik denk meer dan je denkt..
en als je lange eerst oke vond en nu niet meer vind ik ook beetje apart ik bedoel als een vriend van jou iemand op zijn bek mept ga je er tog ook niet minder mee om...

Daar heb je gelijk in, maar Lange Frans is mijn vriend niet: ik ken hem niet. Daarnaast spreken zijn imago en muziek mij niet aan.

Quote:
snap het nu trouwens ook niet echt meer want giel heeft dat tog opgezegt om dta hij het er niet mee eens is dat lange niet meer mag optreden?
daarom snap ik die laatste 2 alinia's niet zegt giel dat of is dat jou mening??

Dat was/is mijn mening.

Je begrijpt het punt niet helemaal denk ik: Lange stond voor iets (namelijk tegen zinloos geweld), door dit incidentje niet meer. Daarom hebben ze hem afgezegd voor het bevrijdingsfestival.

Giel staat daar eigenlijk los van, maar hij vond het toch nodig om zijn medewerking aan het evenement op te zeggen.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
dap
038
Gepost door dap op woensdag 29-03-2006 om 17:53:08
Van de VPRO:

Quote:
Na Bevrijdingspop Haarlem neemt nu ook Bevrijdingsfestival Flevoland het geplande optreden van Lange Frans & Baas B in heroverweging. Op Geenstijl.nl zijn acties aangekondigd bij de andere optredens op 5 mei, in Amsterdam en Utrecht.

Peter de Vreede, die in Almere Flevoland Bevrijdingspop organiseert, heeft wel van het voorval gehoord. In eerste instantie vindt hij dat Lange Frans na het maken van zijn excuses moet worden vergeven voor zijn agressie. Maar uit het telefoongesprek dat 3VOOR12 met hem voert, blijkt dat De Vreede het filmpje nog niet gezien heeft en zich ook niet bewust is van aangekondigde ijsblok-acties op Geenstijl.nl. Even later hangt hij weer aan de lijn en zegt dat zijn organisatie, in navolging van Bevrijdingspop Haarlem, ook het optreden van Lange Frans in heroverweging neemt. "Ik weet niet of Almere zin heeft in het verwelkomen van een besmet ambassadeur op 5 mei." De stichting gaat vanavond in beraad om uit te maken of Lange Frans wel of niet moet komen spelen.

Woordvoerster Valerie de Flier van het landelijk Comité 4 en 5 mei keurt het agressieve optreden van Lange Frans af, maar vindt dat hij op Bevrijdingsdag de kans moet krijgen om zich te verdedigen. "Wij vinden Frans nog steeds geloofwaardig als ambassadeur van de vrijheid," zegt ze. "Maar hiermee is de kous niet af. We gaan het voorval in de landelijk georganiseerde discussies over de vrijheid zeker ter sprake stellen. En Lange Frans heeft toegezegd ons daarbij te helpen." Naast Frans zal het animatiepoppetje Fredje, dat het comité voor deze campagne in het leven heeft geroepen, een belangrijke rol gaan spelen in de discussie. "In ieder van ons schuilt een kort lontje," weet De Flier. "En al iemand de fout in gaat, moet hij ook de kans krijgen om het recht te zetten."

Het laatste woord over ijsblok-gate is nog niet gesproken. Lange Frans mag zijn excuses dan hebben aangeboden, voor sommigen is dat duidelijk niet genoeg. Het Landelijk Comité 4 en 5 mei vindt Frans nog steeds een overtuigend ambassadeur, maar bij de plaatselijke stichtingen is zijn geloofwaardigheid tanende. Met nog twee steden te gaan is het inzetten van een helikopter in ieder geval niet meer nodig.


...
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 [4] 5 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0225 sec.