Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
ER-door-varen
dus deze chicks fiks ik vlug in een bliksemflits
Gepost door ER-door-varen op zondag 26-03-2006 om 01:18:31
je gaat naar een concert van een artiest die, wat mij betreft, de hiphop in nederland best nieuw leven heeft in geblazen, want zeg nou zelf wie heeft buiten hem ook 1 nummer 1 hit gescoord met een pure nederhop plaat? volgens mij niet zoveel artiesten! en als je naar een concert gaat ? waarom moet je de sfeer gaan verknallen door ijsblokjes te gooien? dat zijn net stenen, en het zal me niet verbazen als deze stoere kerel wel meer dan 1ne had gegooid, ik praat het niet goed wat lange frans heeft gedaan? meer hebben jullie zelf nooit een woede explosie gehad waarvan je achteraf denkt?fuck wat heb ik gedaan?
en dan kunnen jullie allemaal stoer roepen nee voor ons geen commerciele shit, maar ey wat stonden jullie graag in zen schoenen>>ofniet? wat zijn de argumenten nee man hij is homo, nee man hij is een loser? vroeger stond die vent net als ons te rocken in het plaatselijke hiphop sceentje en ik vind het diep triest als je collega's buiten hun rug om gaat afzeiken,daag hem uit voor een batlle dan!!
want doen toch allen hetzelfde alleen blinkt de 1 wat meer uit roem ideen commercie en de andere meer uit doe je ding, maar spacekees is ook underground en commercieel, dus de muziek die je maakt? laat iedereen in zen waaarde das pas facked up anders... het is makkelijk iemand anders af te zeiken, kijk eerst naar jezelf mensen, freestyle daar es over?
wat heb ik aan
zie mezelf voor de spiegel staan
de woorden dreunen door
(ey weet je moeder dat)
nee want waar is dat dan goed voor?


wees creatief in plaats van kritiek te geven

want je kunt altijd wel iets vinden om af te zeiken,

ik weet ook dat er mensen zijn die het hier niet mee eens zijn, probeer dat dan es in mijn geopende topic fatsoendelijk te verwoorden en niet, jaah hij is homo!of ik neuk hem in de kont

peace up

er varen door de dingen die ik zie leer en hoor, en daarna ga ik er mee doorvaren!
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op zondag 26-03-2006 om 01:34:24
lange frans misbruikt hiphop voor aandacht en centjes. ik vond 'm bij spitt heel soms wel dope komen en ik zeg ook niet dat hij totaal geen skills bezit maar het is gewoon een sellout. je zegt dat lange pure hiphop maakt, maar ik denk dat als iemand zijn muziek zo aanpast om hits te scoren dat je dan niet kan spreken van iets ''puurs''
----------------------------------------
Jonkonize!
ER-door-varen
dus deze chicks fiks ik vlug in een bliksemflits
Gepost door ER-door-varen op zondag 26-03-2006 om 01:40:49
pure hiphop, is hiphop waarin iemand zijn ding doet dus dat wil zeggen dat het frans zijn ding is, dat het commercieel is en voor centen moet hij weten, opgezwolle vult je avond van 9 tot 3, krijgen ze ook vet geld voor dus is maar wat commercieel is he?
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zondag 26-03-2006 om 04:30:28
Hey best leuke mening heb je, maar zoals in je andere topic gezegd werd, hoef je daar geen eigen topic voor te openen.
Je bericht kon natuurlijk gewoon in dit topic.
Deze gaat dus op slot.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0088 sec.