Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Die Huussuh line vam die macaroni?? | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Ja. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Krijgt meer ellebogen dan een macaronischotel. Tim in - Elleboogwerk. Ongeveer ging ie zo maartoch Foei bitches! [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-03-2006 @ 16:40:55 ] | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
"Ik wil meer ellebogen zien dan in een macaroni-schotel". ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
snap hem niet. wat heeft macaroni met LL bogen te maken ? ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Maccaronie noemen ze ook wel elleboogjes. Van die halve rondjes macaronie dan he. [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-03-2006 @ 16:46:04 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-03-2006 @ 16:47:03 ] ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
ahah oooh.. ver gezocht ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
nee man, die dingen noemen ze zo ! ga even een peertje verwissellen als je lamp kapot is ! ik zie um al lopen, op weg naar de groenteboer ![]() | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
hehe lol @ king_odin | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
tok!1shiftone!2~1 lolz. Quote: Pila schreef op 29-03-2006 @ 15:53 ja idd.. ben ook benieuwd man.. M'n beats zijn kaolo slecht man. ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Er werdt mij verteld dat ze chill waren, en uhm ik heb stiekem iets gehoord![]() ---------------------------------------- .... | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Wat heb je gehoord dan? ![]() ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Een hoop herrie ---------------------------------------- .... | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Oeh! ---------------------------------------- Days to come | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Dan was ik vast effe pocoloco in me hoofdje. ![]() ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Naja was slechte kwaliteit waar ik het mee hoorde, kan ook daar aan liggen![]() ---------------------------------------- .... | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Oh maar soms heb ik effe zo'n probleem in me hoofdje weetje. ![]() ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ja dat heb ik jammer genoeg vaak mogen ervaren bij jou. ---------------------------------------- .... | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Zo was ik een periode overtuigd van het verhaal van een tijdsreiziger die zei dat de wereld eraan ging. Veel vage dingen gemaakt toen. ![]() ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Wow, toen kwamen er ineens veel beats of niet? ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Ja, ik ging allemaal laatste beats van m'n leven maken enzo. Ik had het niet meer. ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
laat eens horen ---------------------------------------- .... | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
ik ga ook fruitloopen odin. alleen ga ik tiesto beats maken. en die Koppensneller pitched track klinkt wel zachter dan t origneel ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Niet alleen hiphop hoor; zal effe wat melodietjes uit een bestand uppen. ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: cml.exe schreef op 29-03-2006 @ 18:03 ik ga ook fruitloopen odin. alleen ga ik tiesto beats maken. en die Koppensneller pitched track klinkt wel zachter dan t origneel Oh, dacht dat ik 'm toch harder had gezet, maargoed. Ik heb nog wel wat onafgemaakte trance liedjes voor je als je die wil hebben. ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
bedankt. maar ik ga mn eigen gevoel in die beats zetten moet er eerst nog mee zien te werken ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
maar odin show je skills eens aan deze dame. ---------------------------------------- .... | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
http://s9.yousendit.com/d.aspx?id=0WZTUPCR8Q6P60UO2YE4OOX1U0 http://s9.yousendit.com/d.aspx?id=3K5EE6W7FW0PS3UNV6STWYG3Z5 ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 29-03-2006 @ 18:07 maar odin show je skills eens aan deze dame. Kom maar hierheen dan speel ik een uur lang piano voor je. [edit]Eten. [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-03-2006 @ 18:11:13 ] ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: King_Odin schreef op 29-03-2006 @ 18:08 (...) Kom maar hierheen dan speel ik een uur lang piano voor je. [edit]Eten. eet smakelijk, maar uuhmm ik bedoelde het eigenlijk meer op het gebied van je beats en shit ![]() ---------------------------------------- .... | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
en zn shit ? ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Ja dat weet ik toch niet. ---------------------------------------- .... | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
dat moet ie dan showen, duh | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
maar uuhmm ik bedoelde het eigenlijk meer op het gebied van je shit shit is poep. domme ![]() ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Maar dat zeg ik toch helemaal niet, domme![]() ---------------------------------------- .... | ||
trouwens... is meer dan 50 keer opdrukken in een uur gezond? | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
haha 50 keer opdrukken is niets, en ja, het is gezond ---------------------------------------- beng! | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 29-03-2006 @ 18:27 trouwens... is meer dan 50 keer opdrukken in een uur gezond? Als je een echte man bent is het iig niet schadelijk. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
ielllllllllll replay is voorstander van poep ............. sex is slecht voor je rug schaduw ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
demigodz ![]() | ||
nee ok.. dan hoef ik dus geen medelijden met iemand te hebben.. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
met jezelf![]() @cml.exe, jij niet dan..? ---------------------------------------- .... | ||
nee hoor herhaling.. ik jankte niet.. klasgenoot van me wel.. nu ook over msn enzo.. | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Waar moest je 50 keer opdrukken? ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
meer dan 50.. tel raakte we kwijt.. maar dat was met een extra sportles van een leraar die het woord afbeulen bijna heeft uitgevonden.. heerlijk | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Omdat hij smeris wil worre![]() moet die conditie trainen toch, anders kan die niet achter boefjes aan rennen toch. [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-03-2006 @ 18:37:09 ] ---------------------------------------- .... | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Ik wil ook zo'n gymleraar, afbeulen is goed voor je. [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-03-2006 @ 18:36:58 ] ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
Quote: Replay schreef op 29-03-2006 @ 18:36 Omdat hij smeris wil worre ![]() moet die conditie trainen toch, anders kan die niet achter boefjes aan rennen toch. trap 9 shuttle run test moet je halen bij die test... ![]() | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
trap 9 maar??? das ook niks ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] |