Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 3 ] | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
naast het muziek requests topic, nu ook een video clip requests topic. vraag hier de clips aan, die je dope vind en/of graag wilt checken. als je zelf een dope clip hebt, die je wil droppen, doe het dan niet hier. maar hier : Drop hier je videoclips deel 2 ik post maar gelijk de eerste aanvraag: heeft iemand deze clip al geript: http://www.ullamodels.com/video/info.asp?id=76 Alvast bedankt! [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-03-2006 @ 19:00:17 ] | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Weet dat ze er nog niet zijn, maar zou iemand die Most Official clips ff kunnen rippen als ze op internet te bewonderen zijn? | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Puik Plan! ---------------------------------------- Days to come | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
NuClear Family - O.o ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Die clip van showtime is btw ook al down. ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Psyco![]() |
![]() | ![]() |
KRS-ONE - Hot ![]() | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: D-on schreef op 26-03-2006 @ 20:57 Die clip van showtime is btw ook al down. beetje jammer. ik heb hem nu al wel gekregen. dus als iemand hem wil hebben, dan moet je het maar ff zeggen ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-03-2006 @ 12:06:42 ] | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
heeft iemand Jawat-duidelijk? ---------------------------------------- Whahahaha | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
staat op youtube heeft iemand wudstik - doemalauw als clip ? ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
Wijze_uit_het_oosten of niet... ![]() |
![]() | ![]() |
Heeft iemand de eerste clip van Britney Spears genaamd "Hit me baby"? ---------------------------------------- "Bring your girl she'll see...forgetting about you 'cause of Kubus biets." | ||
Total_Chaos_MC Chaoszaaiend Schapenhatend Aapje Met Crew ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Wijze_uit_het_oosten schreef op 27-03-2006 @ 18:29 Heeft iemand de eerste clip van Britney Spears genaamd "Hit me baby"? Haha ![]() ![]() heeft er iemand de opgezwolle nieuwe clip? ---------------------------------------- In this country, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. When u get the power, u get the woman! | ||
Bohses BO ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Total_Chaos_MC schreef op 27-03-2006 @ 18:58 (...) Haha ![]() ![]() heeft er iemand de opgezwolle nieuwe clip? K heb hoedenplank, ook hier ergens vandaan, gewoon zoeken op opgezwolle... krijg je wel een paar hit's.. of hoedenplank natuurlijk.. minder hits.. lijkt me beter ---------------------------------------- Ik voelde me als een verdwaalde mier, waar is m'n hoop... | ||
Vokaal ABS ![]() |
![]() | ![]() |
AUB een downloadable versie van Opgezwolle - Verre Oosten Dus geen youtube.com ofzoow ... Alvast Thanxx, Greetings, ABS aka. Vokaal ---------------------------------------- Rambo met een handboog en een rode bandana | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
komt eraan ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
http://rapidshare.de/files/7640433/_Clip__Opgezwolle_-_Verre_Oosten__Lbuh.nl_.rar.html ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
T-Rip Zwolle.. ![]() |
![]() | ![]() |
Marco Borsato - Waarom nou jij Al een korte 5 jaar na op zoek. Denk dat ook hier niemand hem heeft, maar kan het proberen. | ||
rooierinus![]() |
![]() | ![]() |
STEEN - De Spot aNybody? | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Necro & iLL BiLL - White Slavery... die is echt té ziek ![]() | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
oh die heb ik voor je! ik ga em uploaden, Hier man! [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-03-2006 @ 21:30:42 ] ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
iemand: RUN DMC - Its Like That! ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
Quote: rooierinus schreef op 29-03-2006 @ 00:51 STEEN - De Spot aNybody? | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Quote: Rem schreef op 29-03-2006 @ 20:48 oh die heb ik voor je! ik ga em uploaden, Hier man! bedankt man! | ||
Renzz | ![]() | ![]() |
Wie o wie kan mij helpen aan de clips van de Spookrijders - klokkeluiders en aan die clip van double Trouble & Rebel MC - just keep rockin` , daar heb ik me ook al helemaal suf naar gezocht ![]() Oooww jaah, deze schiet me ook nog ff te binnen : Krush - house arrest (beetje hip-house-achtige shit, maar ja ! okee greetzzZZ [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-04-2006 @ 15:05:09 ] | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Zwarte koffie? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
lay-on Zeg maar Leon. ![]() |
![]() | ![]() |
Wudstik - Doemalauw Brainpower - Terug en ja ik schaam me ervoor maare ![]() Def.P en de Beatbusters - Bubbelbad ![]() Alvast bedankt voor de moeite ![]() ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
lay-on Zeg maar Leon. ![]() |
![]() | ![]() |
Wudstik - Doemalauw Brainpower - Terug en ja ik schaam me ervoor maare ![]() Def.P en de Beatbusters - Bubbelbad ![]() ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 04-04-2006 @ 21:36 Zwarte koffie? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
waarom zie ik hier requests staan die al meerdere kern in het youtube topic zijn gedropt? Gewoon www.youtube.com en dan zoeken naar de user 'dap' of op 'nlhiphop' ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
of zwarte koffie, Maar youtube is niet echt downloadbaar. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 05-04-2006 @ 15:24 of zwarte koffie, Maar youtube is niet echt downloadbaar. idd, en dat heb ik het liefst ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Renzz | ![]() | ![]() |
Met bepaalde programma`s kun je wel streams downloaden en opslaan. Check sdp.ppona.com en www.cocsoft.com Via Google kun je bv ook zoeken met de woorden ''stream'' en ''download'' naar nog andere programma`s. Op die manier heb ik er al meerdere binnengehaald ! | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Heb wel iets waarmee je Youtube en Google dingen kunt rippen. Up het morgen! | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind you tube kut om te rippen, kwaliteit is slecht, hangt soms, en logo er doorheen ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
zwarte koffie iemand? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ja lekker. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 08-04-2006 @ 14:32 ja lekker. ![]() up ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Peggy![]() |
![]() | ![]() |
Showtime van de beatkidz aub... ![]() ![]() | ||
QaaZ Le Rustique ![]() |
![]() | ![]() |
Extince - 20 jaar ik wist dat ie ergens stond hier maar kan m echt nergens vinden .. ---------------------------------------- Hey rasta ! Heb je marlboro? | ||
QaaZ Le Rustique ![]() |
![]() | ![]() |
dubbel [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-04-2006 @ 17:36:02 ] ---------------------------------------- Hey rasta ! Heb je marlboro? | ||
QaaZ Le Rustique ![]() |
![]() | ![]() |
dubbel [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-04-2006 @ 17:35:42 ] ---------------------------------------- Hey rasta ! Heb je marlboro? | ||
QaaZ Le Rustique ![]() |
![]() | ![]() |
dubbel [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-04-2006 @ 17:35:26 ] ---------------------------------------- Hey rasta ! Heb je marlboro? | ||
QaaZ Le Rustique ![]() |
![]() | ![]() |
dubbel [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-04-2006 @ 17:34:53 ] ---------------------------------------- Hey rasta ! Heb je marlboro? | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Je valt in herhaling ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
QaaZ Le Rustique ![]() |
![]() | ![]() |
wayo ! ---------------------------------------- Hey rasta ! Heb je marlboro? | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 10-04-2006 @ 17:33 Je valt in herhaling ![]() wij denken hetzelfde ![]() @ Peggy, ik ben Showtime aan het uploaden is hij dan: Beatkidz - Showtime [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-04-2006 @ 17:47:51 ] | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 08-04-2006 @ 14:26 zwarte koffie iemand? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Nu vraag ik het voor de laatste keer!! Heeft-ie-mand-zwar-te-kof-fie? ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
You--tube-Spi-rit. Gewoon die handel rippen. | ||
Oude_Schaterhand Katslau ![]() |
![]() | ![]() |
extince -20 jaar idd ---------------------------------------- TILBURG 013 | ||
Chronicc![]() |
![]() | ![]() |
Iemand Hoedenplank? en hoe kan ik rippen van youtube? | ||
Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 3 ] |