Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 [3] 4 ] | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
0909 38693869 ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
ThnxQ ik ga zo belle er heen man:p ga ik gewoon zegge met lilboss(dan de naam van die agst wara die moest) je moest tege ferry maar je was de klos.... dus ik stem foor ferry ![]() ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Het gaat beginnee ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ben je al een beetje opgewonden lilboss? | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha, ik ben ook ingetuned ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Jahh heel erg![]() ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
wow dit is gaar van hem en best wel leuk van ferry ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Ferry heeft gewonne![]() ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
![]() | ![]() |
ferry ripte again ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga belle![]() ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
McGrindHustler MGH ![]() |
![]() | ![]() |
waa ik heb gestemt "met niels" ---------------------------------------- MGH | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
ferry killt weer![]() ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
tot hoelaat ken ej belle? ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
pffff ik kwam echt niet lekker vandaag![]() ben benieuwd naar de uitslag ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
haha die opgehangen line klaarde al.. die gast heeft 0,0 ritme wel eindelijk beetje tegenstand he heb al gevote btw ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
![]() | ![]() |
waaaa iemand dit opgenomen? vind het wel cool mezelf te horen op de radio? ---------------------------------------- MGH | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
heb je al gewonnen ? ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
ik heb oowk gestemd man![]() ![]() ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
![]() | ![]() |
ik kwam best loos: "yo ik wil stemmen op ferry" maar "yo" vond ik gewoon erg straat staan![]() ---------------------------------------- MGH | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
ikw as helemaal niet op aant lette en toen kwam ik toch door![]() ![]() ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
damn dit kan niet gek ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
Mc-V | ![]() | ![]() |
WORD GEK | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Dit ken niet gekkk ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
![]() | ![]() |
Ze willen hem gewoon nog niet in de studio, ze willen gewoon dat hele "battle of de citys" zo lang mogelijk uitmelken. ---------------------------------------- MGH | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
wordd ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
what the fack![]() ik kwam niet lekker maar ze naaien me gewoon ik had bij die gesprekken al veel meer stemmen word @ grind ze willen gewoon geen mensen in die studio ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Dus niet gewonnen? ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
kut heb niet kunnen luisteren, zat hier met een huis vol familie, vanwege verjaardag en shit. iemand dit opgenomen? ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
ja ik heb het opgenomen maar ik kan er gewoon niet over uit die shit is echt corrupt ofzo ![]() ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
load het morgen wel op ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
![]() | ![]() |
wat een qanqer streek dan. je kwam dik beter, dat kon zelfs mijn broertje van 3 nog wel horen ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
is cool, ben benieuwd ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
rr00bbiiee Robbie ![]() |
![]() | ![]() |
haha dit kan echt niet hoor, ze willen gewoon niemand in de studio inderdaad volgens mij. Maarja, zijn er nog mensen van nlhiphop die zich gaan inschrijven? Zitten genoeg 'rappers' hier waarschijnlijk toch? Ik wou dat ik een beetje kon rappen en freestylen enzo. | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
hier de yousenditlink: http://s62.yousendit.com/d.aspx?id=1CVBLBQN8D56Z0VQX0EKQL8RZ9 ik voel me nog steeds genaait maar mijn excuses voor de tracknaam ![]() ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Wat een waardeloze gast is dat zeg jezus.. jij was tig keer beter.. je flow alleen al brak 'al zijn punches'.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-04-2006 @ 17:25:43 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Ja, duidelijk... mooi Nederlands spreekt die kill ook. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Hoorde ik Dax zn stem nou? Die vote uitbracht voor Ferry, ghehe, vreemde shit. | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
die dax stemde niet hoor volgens mij ik snap er niks van opeens was die normale presentator er niet, die altijd heel enthousiast over me was en je hoort al 4 stemmen voor mij van de 5 ik heb nog wat mensen laten bellen uit me msn lijst en van nlhiphop is er gebeld( nog bedankt daarvoor) ik kan me niet voorstellen dat hij meer stemmn had dan ik plus dat je duidelijk hoort dat ie voorschrijft na de 30 seconden( 8 bars) lukt het freestylen opeens niet meer, alsof ie er precies 8 had gemaakt en zijn 2e stukje wil die iets over mij zeggen en dan rijmt het ook echt megawack naja volgens mij ben ik echt genaait en is dit spel gewoon niet gemaakt om te winnen ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
misschien had je niet Fuck Battle of the Cities mogen zeggen ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Fuck hun man, hoe defok kan jij nou van hem verloren hebben. :S | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Kom we gaan ze slaan !! ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
En volgens mij belde ze de vorige keer die gast ook niet om de uitslag te geven ofwel? toen lieten ze alleen mensen die stemmen horen... dat kon nu natuurlijk niet... ---------------------------------------- MGH | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 11-04-2006 @ 17:36 misschien had je niet Fuck Battle of the Cities mogen zeggen ![]() hahahahahhahaahha ![]() mja ik denk dat je gelijk heb, dit was de nekslag echt jammer dat er gewoon niks aan te doen is ![]() je zou bijna een funxchill disstrack maken, met allemaal samples van de afgelopen weken @niels ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-04-2006 @ 17:40:18 ] ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Haha toen ik belde lette ik niet op......hoorde ik die vent prate ik zooo uuhhh oooohhmm ik wel stemme op ferry man![]() ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
![]() | ![]() |
nee, ik bedoel die gast die mocht vertellen wie er gewonnen had, die belde ze de vorige keren toch niet ---------------------------------------- MGH | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
mja hehe iedereen bedankt voor het bellen in ieder geval! i appreciate ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Graag gedaan....wel jammer tot je niet heb gewonne man.... ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: McGrindHustler schreef op 11-04-2006 @ 17:41 nee, ik bedoel die gast die mocht vertellen wie er gewonnen had, die belde ze de vorige keren toch niet nee dat vond ik ook zo raar! het leek alsof ze allemaal dingen uit de kast haalde om me te laten verliezen ofzo die gast die ze belde : " ja ik vond die ander veel creatiever dissen" volgens mij heb ik geen 1 goeie punch gehoord ![]() ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb net ook geluisterd en je hebt eigenlijk overduidelijk gewonnen.. die gozer had zonder twijfel alles opgeschreven en toch kwam je doper, fock them man.. doe gewoon je ding ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
de kenker, die gast was echt whack, jij kwam wel is beter jf, en dan nog kwam je beter dan die andere kerel.. fok fun x zeg ik je! edit:what the fuck, geen ritmegevoel!? en sanchoz wel? hahaha laat me niet lachen edit2: neeee dit meeen je niet, creatiever met zijn woorden? de kanker, hij herhaalde woorden, en had natuurlijk die omin dope punchline van paprika chips en ze grote teen... dit gaat nergens meer over [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-04-2006 @ 00:21:34 ] ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 [3] 4 ] |