Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Internet en computer /
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op dinsdag 28-03-2006 om 19:42:37
Iemand zendt een heel leuke screensaver van The Budweiser Frogs. Als je het downloadt, ben je alles kwijt! Je harde schijf zal crashen en iemand anders op het Internet neemt jouw naam en password over. JE MAG HET ONDER GEEN ENKEL BEDING DOWNLOADEN!!!!!
Het is nog maar pas in circulatie, vanaf dinsdag. Het is een
nieuw en heel gemeen virus waarvan weinig mensen op de hoogte zijn. Deze gegevens werden dinsdagmorgen door
Microsoft vrijgegeven. Nogmaals, stuur het aan iedereen in jouw adresboek door zodat dit kan gestopt worden!!! AOL zegt dat het een heel
gevaarlijk virus is waartegen momenteel geen remedie is.
Aangekondigd door CNN: Het ergste virus ooit gekend. Een nieuw virus werd pas ontdekt en volgens Microsoft normen is dit virushet meest vernielend ooit!!!!!!!!! Dit virus werd gisteren namiddag ontdekt door McAfee en er werd nog geen bescherming ontwikkeld. Het virus vernietigt gewoon Sector Zero van de harde schijf, waar alle vitale
informatie van de computer gestockeerd is. Het virus werkt als volgt: Het verzendt zich automatisch naar alle adressen van uw address book onder de naam "A Virtual Card for You". Zodra de zogezegde virtuele kaart geopend wordt,blokkeert de computer en moet de gebruiker heropstarten. Op het ogenblik dat de toetsen "ctrl+alt+del of de reset toets ingedrukt worden, vernietigt het virus Sector Zero, wat een definitieve vernietiging van de harde schijf betekent.Volgens CNN heeft het virus gisteren in een paar uur tijd paniek gezaaid in New York. Open dus geen e-mail met als onderwerp "A Virtual Card for You". Zodra u zo 'n mail ontvangt, moet u deze onmiddellijk deleten. Bovendien heeft Intel het bestaan van een andere zeer vernielende virus aangekondigd. Indien u een e-mail ontvangt met als onderwerp "An Internet Flower for You", moet u deze onmiddellijk deleten, zonder te open. Het virus vernielt alle "dynamic link libraries" files (.DLL). Uw pc zal onmogelijk kunnen heropstarten!
Stuur dit bericht naar al uw kennissen. Beter 25 maal ontvangen dan helemaal niet.

Een mail dat ik heb gekregen van iemand dat redelijk serieus is dus... Ik post hier maar beter een vals alarm voor dit dan totaal geen alarm.

----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op dinsdag 28-03-2006 om 19:44:04
onzin dus
Masahiro
Gepost door Masahiro op dinsdag 28-03-2006 om 19:44:30
Ja, mad respect voor die gasten, lijkt me een pokke werk om die shit te schrijven.
Total_Chaos_MC
Chaoszaaiend Schapenhatend Aapje Met Crew
Gepost door Total_Chaos_MC op dinsdag 28-03-2006 om 19:44:40
deze valt nog wel mee vergeleken met de mail die je opent en dan is je computer al verziekt
----------------------------------------
In this country, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. When u get the power, u get the woman!
Mip
Gepost door Mip op dinsdag 28-03-2006 om 19:44:46
haha hoax boy
Masahiro
Gepost door Masahiro op dinsdag 28-03-2006 om 19:44:56
Ow, is het nou wel of geen onzin?
Hyreme
Gepost door Hyreme op dinsdag 28-03-2006 om 19:45:07
Gast.. waarom doe je dit :S niemand gelooft dit want het bestaat niet..
Zulke mailtjes krijg ik dagelijks
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op dinsdag 28-03-2006 om 19:46:52
Het zou best wel kunnen.
Maar waarom heeft dap of spade van dit nog niets gehoord en gepost op het forum?

----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op dinsdag 28-03-2006 om 19:47:15
gelijk je harde schijf wissen? zo snel is me PC niet
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op dinsdag 28-03-2006 om 19:47:21
nou ja, het is van iemand dat niet de eerste beste is met computers. Maar ik zei het al beter vals dan te laat.
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
Masahiro
Gepost door Masahiro op dinsdag 28-03-2006 om 19:48:06
Hm. Had niet eens gelezen dat t je harde schijf wist. Laat maar hangen dus.
Total_Chaos_MC
Chaoszaaiend Schapenhatend Aapje Met Crew
Gepost door Total_Chaos_MC op dinsdag 28-03-2006 om 19:50:45
hij wist ut niet gek, hij vernietigd het, dus hij molt wat dat ding nodig heeft om zn ding te doen, zoals als je mijn chick afpakt
----------------------------------------
In this country, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. When u get the power, u get the woman!
Total_Chaos_MC
Chaoszaaiend Schapenhatend Aapje Met Crew
Gepost door Total_Chaos_MC op dinsdag 28-03-2006 om 19:55:02
ik kreeg zelf is een virus, een of ander mailtje van "the matrix online" ik open en heel me HD naar de klote, moest ik meteen een nerdje van de verzekering enzo er bij halen en toen was ik er gratis van verlost maar wel behoorlijk klote
----------------------------------------
In this country, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. When u get the power, u get the woman!
Wijze_uit_het_oosten
of niet...
Gepost door Wijze_uit_het_oosten op dinsdag 28-03-2006 om 20:07:13
Quote:
FreakyFreek schreef op 28-03-2006 @ 19:47
gelijk je harde schijf wissen? zo snel is me PC niet



----------------------------------------
"Bring your girl she'll see...forgetting about you 'cause of Kubus biets."
 Index / Internet en computer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0102 sec.