Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 ]
Marsman Gepost door Marsman op dinsdag 16-12-2008 om 16:23:38
Heb ik ook vaak gehad een paar jaar geleden geleden. Alleen viel ik altijd uit
een helikopter. Ik val dan heel lang. En op het moment dat ik de grond raak
schrik ik wakker. Door de 'klap' in de droom schiet ik in het echt als het ware
een meter de lucht in.
getinspired
Gepost door getinspired op dinsdag 16-12-2008 om 16:24:39
dat komt omdat je zuurstofregeling veranderd schijnt het
----------------------------------------
je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok.
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op dinsdag 16-12-2008 om 16:27:44
haha ja marsman echt, ik weet niet of ik daadwerkelijk omhoog schiet
maar zo voelt het echt, bizar is dat.
Marsman Gepost door Marsman op dinsdag 16-12-2008 om 16:28:54
@ Deking: inderdaad.

Het was ook niet raar meer op een gegeven moment. Ik keek er
niet meer van op als ik zo wakker werd. Heb het nu al jaren niet
meer gehad.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-12-2008 @ 16:30:57 ]
Mindstate
Gepost door Mindstate op dinsdag 16-12-2008 om 16:56:58
Quote:
deking schreef op 16-12-2008 @ 15:37
Hebben jullie ook wel s, dat je in je droom valt en dat je dan wakker schrikt. En het net is alsof je op je bed neer valt, wazig is dat.


Dit heb ik al een aantal jaren regelmatig.. Zo irritant is dat, dan word ik wakker en denk ik nog steeds dat ik aan het vallen ben ofzo.. Meestal is het van een gebouw af of inderdaad van de fiets. Vage shiznit
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op dinsdag 16-12-2008 om 17:57:06
zal wel met onverwerkte psychische problemen te maken hebben...
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op dinsdag 16-12-2008 om 17:58:06
Quote:
Mnemonische inductie van lucide dromen (MILD)

Bij deze techniek neemt de dromer voor het slapen gaan een beeld in gedachten waarover hij wenst te dromen. Hij probeert in slaap te vallen met die gedachte in het hoofd en met de intentie om droomtekens te herkennen.


haha dit ga ik vannacht eens proberen

Quote:
Wakkere inductie van lucide dromen (WILD)

Deze techniek wordt vaak gebruikt door gevorderde lucide dromers. Het is lastig om onder de knie te krijgen, maar als het lukt is de kans op een lucide droom zeer groot. Bij de WILD-techniek gaat de dromer rechtstreeks van de wakkere staat naar de droomstaat. Tussen het in slaap vallen en het dromen zit de hypnagogische staat. Als de dromer tijdens deze staat bewust kan blijven, kan hij daarna bewust een droom beginnen.


Als je dit uiteindelijk kan, hoe sick is dat

Het is me vannacht gelukt om iets te vragen (en normaal antwoord terug te krijgen) en om te reageren op gesprek. Keuzes maken gaat me ook steeds beter af alleen ben ik me volgens mij nog niet bewust dat ik droom maar ik ben ook nooit bang op enge dingen of rare dingen.
Vaak komt er in mijn droom een meisje voor met een onherkenbaar gezicht, niet te herinneren iig wanneer ik wakker ben. Ik zou wel eens willen proberen om haar de naam te vragen ofzo als ik er weer tegen kom in mijn droomwereld :p
Loooool dit gaat een obsessie worden.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-12-2008 @ 20:11:26 ]

----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 16-12-2008 om 18:06:08
Wakkere inductie van lucide dromen (WILD)

Deze techniek wordt vaak gebruikt door gevorderde lucide dromers. Het is lastig om onder de knie te krijgen, maar als het lukt is de kans op een lucide droom zeer groot. Bij de WILD-techniek gaat de dromer rechtstreeks van de wakkere staat naar de droomstaat. Tussen het in slaap vallen en het dromen zit de hypnagogische staat. Als de dromer tijdens deze staat bewust kan blijven, kan hij daarna bewust een droom beginnen.



Die shit heb ik gehad man. Ik was in kreta op vakantie en verkeerde twee wekenlang in een staat van dronkenheid, wat vast heeft geholpen.
Ik kwam die ochtend thuis van een discotheek en viel eigenlijk meteen in slaap. Ik schrok wakker, maar als ik mijn ogen sloot zat ik direct weer in de droom. Er waren grote vallende rotsblokken waar ik tegen op sprong en me doorheen sloeg, echt heel tof en ik was me er ook van bewust. Ik kon mezelf, zelfs wakker maken en wanneer ik mijn ogen sloot begaf ik me vrijwel meteen weer in die droom. Denk dat dit toch zeker anderhalf uur heeft geduurd.
Was wel tof kon die waterval van rotsblokken echt helemaal naar mijn eigen hand zetten en er van alles mee doen. Hierna heb ik nooit meer zoiets gehad.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op dinsdag 16-12-2008 om 20:23:37
ik had laatst wel dat ik me er echt van bewust was dat ik droomde, maar zelf shit laten gebeuren lukte me niet
----------------------------------------
Jos de Boss
daano1
Stalin's Madism
Gepost door daano1 op zondag 21-12-2008 om 21:02:21
Quote:
Jos de Boss schreef op 16-12-2008 @ 20:23
ik had laatst wel dat ik me er echt van bewust was dat ik droomde, maar zelf shit laten gebeuren lukte me niet


Dat heb ik zo vaak
Vooral de laatste tijd. Dan zeg ik bijvoorbeeld: "Het is toch maar een droom!", alleen dan doe je er niks mee
----------------------------------------
Only Built 4 Cuban Linx Pt. II voor zaterdag binnen!
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op zondag 21-12-2008 om 21:07:33
is er bij jullie ook een verband met blowen en dromen?
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 21-12-2008 om 21:10:28
Ja, droom niet als ik stoned ben.
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op zondag 21-12-2008 om 21:12:08
dat heb ik ook, andere dagen als een bezeten. 3-4 dromen per avond
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Buster
Worms inside ma Face!
Gepost door Buster op zondag 21-12-2008 om 21:12:56
Merk wel dat als ik stoned ga slapen, ik meestal fantasierijker droom en dieper slaap
Ik denk trouwens ook dat ik een lage mate van lucide dromen heb...

Quote:
Bij een lage mate van luciditeit is de dromer zich bewust genoeg om de gebeurtenissen te sturen, maar onvoldoende om zich te realiseren dat ze niet echt zijn.


Die MILD-techniek wat hierboven ergens staat heb ik ook wel een beetje onder de knie. Als ik voor het slapen ergens aan denk, gaat dit vaak verder in een droom..

----------------------------------------
We don't stop playing because we get old
We get old because we stop playing...
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op zondag 21-12-2008 om 22:32:36
ik kan mn dromen best vaak sturen, maar dat is in mijn slaap zelf. soms wel bewust dat het een droom is, soms niet
melapropisme
je weet 't
Gepost door melapropisme op maandag 22-12-2008 om 00:54:57
droomde dat ik soort van ruzie kreeg met n gast, toen greep ie me naar mn keel en duwde ie me heel hoog tegen demuur op. probeerde te gillen maar t lukte niet. toen ik bijna geen adem meer kreeg en tegenspartelde werd ik wakker met n mega angstgevoel terwijl ik nog steeds probeerde te schreeuwen. not cool.
----------------------------------------
dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent
Thijs1988
Meatball Sub
Gepost door Thijs1988 op maandag 22-12-2008 om 02:22:50
Ik probeer vaak het moment te herinneren dat ik in slaap val, maar de dag erna word ik wakker en kan ik me dit niet meer herinneren..
----------------------------------------
Hitting bottom isn't a weekend retreat. It's not a goddamn seminar. Stop trying to control everything and just let go! LET GO!
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op maandag 22-12-2008 om 02:28:49
ik droomde dat ik verkering had met melapropisme
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
melapropisme
je weet 't
Gepost door melapropisme op maandag 22-12-2008 om 02:56:12
was it everything you imagined it would be, honey?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-12-2008 @ 02:57:45 ]

----------------------------------------
dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent
Sjap
Gepost door Sjap op maandag 22-12-2008 om 17:37:27
Ik zit al een tijd op dat forum van ld4all, en probeer al een week of 2 lucide te dromen.

In mijn droom was ik tv aan het kijken met een vriendin van me (dit had ik gisteravond met haar afgesproken). Nu deed ik een reality check, die ene waarbij je kijkt of alles wat er gebeurd wel echt kan zijn.
Maar dit ging fout, want bij die reality check dacht ik bewust bij mezelf; ik ben hier met mijn vriendin tv aan het kijken, dit moet wel echt zijn.
En zo droomde ik rustig verder,
op het randje van luciditeit?

hehe shit..
paisley
.
Gepost door paisley op maandag 22-12-2008 om 20:23:49
nachtemerrie *

ik zat op een berg heel hoog en keek naar benenden
en zag allemaal vage dingen , dus liep terug
zag ik jezus op een kruis hangen ( een man )
en die veranderde in een soort shaduw ofso en duwde
me van die berg af en en viel op een rots en toen viel ik
verder naar beneden op zo een rots driehoek
en hoorde allemaal stemme en er kwam een oude vrouw
op me af lopen en gaf me een klap met een voorwerp ofzo ... en toen schoot ik wakker

egt focking vaag
melapropisme
je weet 't
Gepost door melapropisme op dinsdag 23-12-2008 om 18:06:46
ik droomde dat ik kerstkadootjes had gekocht voor de hele familie maar iedereen kwaad werd omdat ze t niet genoeg vonden:')
waarom droom ik altijd zo kut
----------------------------------------
dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent
mc-revo Gepost door mc-revo op dinsdag 23-12-2008 om 18:12:19
Slecht zelfbeeld
----------------------------------------
Wedden dat je dit leest
melapropisme
je weet 't
Gepost door melapropisme op dinsdag 23-12-2008 om 18:14:16
als je kut droomt heb je een slecht zelfbeeld? da klink nie leugisch
----------------------------------------
dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent
mc-revo Gepost door mc-revo op dinsdag 23-12-2008 om 18:21:48
Kan misschien.


Was vroeger altijd bang voor dino's ( in films maar ook van speeldgoed.........)
Toen droomde ik dat ik 1 vet grote t-rex zag, van zo'n 30 meter hoog ofzo op een afstandje.
En ik dacht van: Ach, dit is toch een droom.
Dat is dus een lucide droom?
Maar had vanaf toen schijt aan die beesten, en ben die droom nooit meer vergeten.
Best wel vet

----------------------------------------
Wedden dat je dit leest
melapropisme
je weet 't
Gepost door melapropisme op dinsdag 23-12-2008 om 18:24:00
haha
ik was fan van vampieren
en toen droomde ik dat m'n moeder morticia adams was en een oliebol kwam kopen bij m'n kraampje op de markt.
ik was echt 7 ofzo toen ik dat droomde. had overigens geen oliebollenkraam irl.
----------------------------------------
dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent
Hawkey
Da Da Doom
Gepost door Hawkey op dinsdag 23-12-2008 om 18:31:20
Iets in me droom slaan wordt ik wakker terwijl ik tegen de muur sla xD? Of iets ontwijken in mn droom en wakkerd word tijdens het ontwijken in het echt. Ik had een keer gedroomd dat iemand me liet stikken, toen schoot ik wakker en kon ik bijna niet ademen
----------------------------------------
Da Da Doom
melapropisme
je weet 't
Gepost door melapropisme op dinsdag 23-12-2008 om 18:32:20
ja dat had ik dus ook vandeweek
----------------------------------------
dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op dinsdag 23-12-2008 om 18:34:19
soms als ik droom dan wil ik iets schreeuwen (in mn droom)
maar er komt niks uit m'n mond dan, en als ik wakker word dan kan ik niks meer doorslikken,
echt vaag en als k water wil doorslikken doet dat echt focking pijn echt weird
----------------------------------------
niet
Pi_tr
Gepost door Pi_tr op dinsdag 23-12-2008 om 18:41:33
het onbewustzijn kan dus gevaarlijk zijn, hmm,
Sjap
Gepost door Sjap op dinsdag 23-12-2008 om 20:58:26
Wakker worden met een beweging dat je slaat; dat kan alleen gebeuren wanneer je wakker wordt. Je hoeft dus niet bang zijn in je droom alles aan gort te slaan of gewond te raken oid. Je lichaam is verlamd wanneer je (lucide) droomt, dus het is totaal ongevaarlijk.
En bij situaties zoals hierboven genoemd, kom dat doordat je lichaam nog niet volledig ontwaakt is. Dit kan bijvoorbeeld komen doordat je abrupt wakker wordt uit een diepe slaap. Als je lichaam dan nog niet helemaal reageert, moet je ook niet extra hard proberen wat te willen doen. Dan verkramp je jezelf alleen maar. Hierdoor kwam waarschijnlijk ook die pijn bij het slikken.
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op dinsdag 23-12-2008 om 21:01:07
ja dat kan maar verklaart dat ook dat ik soms snachts dan helemaal niet kan slikke,
alsof ik het vergeet of dement aan het worden ben
----------------------------------------
niet
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 23-12-2008 om 21:02:06
is er niet gewoon iets mis met je keel?
hele grote amandelen ofzo, lijkt me waarschijnlijker dan dat je dement wordt
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op dinsdag 23-12-2008 om 21:03:49
v.i.p. dat is wel heel onwaarschijnlijk, omdat het alleen gebeurd, als ik naar een nachtmerrie wakker word
----------------------------------------
niet
Sjap
Gepost door Sjap op dinsdag 23-12-2008 om 21:05:11
Ja, het kan hierdoor komen.
Er zijn ook andere medische redenen, zoals gewoon spierpijn/ een droge keel hebben. Het kan ook zo zijn dat je droomt dat je niet kan slikken, maar je dit ervaart als levensecht; alsof je al een lange tijd wakker ligt en het slikken maar niet wil lukken.
straatkroaat Gepost door straatkroaat op dinsdag 23-12-2008 om 21:10:59
Ik heb gisternacht gedroomd dat slangen mij in het hart beetten, maar heb geen idee wat het betekent.
----------------------------------------
2008
lars159
USN
Gepost door lars159 op dinsdag 23-12-2008 om 21:12:35
Ik heb niet gedroomtXD
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op dinsdag 23-12-2008 om 21:12:38
dat je een vervuild hart hebt?
----------------------------------------
niet
straatkroaat Gepost door straatkroaat op dinsdag 23-12-2008 om 21:17:04
ik zou het echt niet weten, sommige mensen (vrienden + moeder) zegt dat het kan betekenen dat een van je dierbaren binnekort overlijd.
----------------------------------------
2008
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op dinsdag 23-12-2008 om 21:48:02
Ik heb vannacht gedroomd dat ik aan een tafel zat met allemaal mensen (weet niet meer of ik ze kende), maar er was 1 meisje bij dat ik vaag van 2 jaar terug ken en ik had een discussie met haar, geen idee alleen waar over.
De rest v/d tafel stond aan haar kant en ik werd echt fcking kwaad, zo kwaad dat ik op het punt stond haar gewoon aan te vliegen en toen werd ik wakker (om iets over 4 zwaar bezweet).

Zoek er niet echt iets achter, alleen vond ik het vreemd dat ik zo kwaad werd dat ik me nog boos voelde toen ik wakker werd en dat dat meisje echt van 0,0 betekenis is in m'n leven, waarom zou ik over zo iemand dromen?
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
mc-revo Gepost door mc-revo op dinsdag 23-12-2008 om 22:00:31
Dat heb ik ook wel eens, iemand die ik heel lang niet heb gezien komt opeens in me droom voor.
Als je dan ineens lucide gaat dromen.. da's wel baas!
----------------------------------------
Wedden dat je dit leest
melapropisme
je weet 't
Gepost door melapropisme op dinsdag 23-12-2008 om 22:36:52
ik kan al een week niet slapen,alsin, ik zie het gewoontelkens lichtworden.. en als ik dan een half uurtje even weg ben meteen kutdromen. argh!


en, ik ben ook best vaak met een gevoelwakker geworden datik in mn droom kwaad of verdrietig of blij was, en heel hard lachen, superboos op iedereen of huilend wakker werd. raar is dat....
----------------------------------------
dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent
aapje
Gepost door aapje op dinsdag 23-12-2008 om 22:50:23
Quote:
Nieroth schreef op 23-12-2008 @ 21:48
Ik heb vannacht gedroomd dat ik aan een tafel zat met allemaal mensen (weet niet meer of ik ze kende), maar er was 1 meisje bij dat ik vaag van 2 jaar terug ken en ik had een discussie met haar, geen idee alleen waar over.
De rest v/d tafel stond aan haar kant en ik werd echt fcking kwaad, zo kwaad dat ik op het punt stond haar gewoon aan te vliegen en toen werd ik wakker (om iets over 4 zwaar bezweet).

Zoek er niet echt iets achter, alleen vond ik het vreemd dat ik zo kwaad werd dat ik me nog boos voelde toen ik wakker werd en dat dat meisje echt van 0,0 betekenis is in m'n leven, waarom zou ik over zo iemand dromen?



ik heb zo'n dromenboekje en vond t wel leuke droom om op te zoeken, ok luister goedddddd...*tromgeroffel*

je droom vertegenwoordigt een verborgen en onderdrukt gedeelte van jezelf. je vind het moeilijk om hierover te praten en deze droom helpt je om een manier van communicatie te zoeken met iemand die je inzicht en advies probeert te verschaffen.

does that make sense to you ?
Kleinhand
ha
Gepost door Kleinhand op dinsdag 23-12-2008 om 22:54:29
Ik droomde laatst (fokt op, want ik kwam te laat op school) dat ik in mijn huis stond, Godzilla stond buiten, ik kijk uit het raam aan de achterkant van mijn huis en mijn buurman stond een beetje wezenloos te strompelen en toen zag je zo droog een bek op hem neerdalen en hem opeten, heel snel en toen werd ik wakker

nog 15 minuten om op school te komen

fietsuhh
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op woensdag 24-12-2008 om 09:49:11
Quote:
aapje schreef op 23-12-2008 @ 22:50
(...)


ik heb zo'n dromenboekje en vond t wel leuke droom om op te zoeken, ok luister goedddddd...*tromgeroffel*

je droom vertegenwoordigt een verborgen en onderdrukt gedeelte van jezelf. je vind het moeilijk om hierover te praten en deze droom helpt je om een manier van communicatie te zoeken met iemand die je inzicht en advies probeert te verschaffen.

does that make sense to you ?

Zou kunnen I guess, der is wel iets waar ik moeite heb om over te praten dat nog niet heel lang speelt
(iets met ziekte), maar dat is geen ding waar ik snel boos over zou worden op iemand anders.
En waarom iemand die ik amper ken?

Vannacht heb ik weer over dit meisje gedroomd en weer zat er een hele groep omheen (kan me echt niet herinneren of ik die mensen ken), nu was het nacht en zij zat tegen een raam aan te leunen met haar stoel. Toen kwam er een man die ging dierengeluiden (?) maken met z'n vingers op de andere kant van het glas(vanaf buiten), ik maakte daar een opmerking over (dat ik hem zag) en ik werd weer wakker en weer bezweet, terwijl ik nu niet boos of bang oid was in m'n droom.
Ik herinner ook alleen echt het allerlaatste stukje voor ik wakker word telkens, normaal nooit zo'n dromer, maar laatste tijd vrij veel van die vage dingen die in 1e instantie als een kut op dirk lijken te slaan.



----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
mc-revo Gepost door mc-revo op woensdag 24-12-2008 om 10:13:46
Ik droomde dat we gingen gourmetten met de hele school.
Toen moesten een paar mensen (waaronder ik) alles voorbereiden. Ik moest van elk soort rauw vlees, 2 stukken in me mond stoppen ( vraag mij niet waarom...)
Ik was in ieder geval heel hard aan het werk.
En toen stond er opeens een pooltafel waar wat mensen gingen poolen.
Dus ik zei zo tegen iemand die won: Yes, gefeliciteerd, en mijn mentor zei dat ook. Maar toen zei die mentor ineens tegen mij: Je bent vet lui enzo.
Dus ik werd gruwelijk kwaad, IK BEN NIET LUI GODVERDOMME!! FLIKKER OOK MAAR OP.
Toen ging ik in de kleedkamer zitten die er plotseling ook was.
Was echt vet pist. Toen zei een jongen uit mijn klas: Ben je afgewezen?
Ik zo; wat??
Toen werd ik wakker.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-12-2008 @ 10:17:20 ]

----------------------------------------
Wedden dat je dit leest
daano1
Stalin's Madism
Gepost door daano1 op dinsdag 30-12-2008 om 21:22:03
Quote:
mc-revo schreef op 24-12-2008 @ 10:13
Ik droomde dat we gingen gourmetten met de hele school.
Toen moesten een paar mensen (waaronder ik) alles voorbereiden. Ik moest van elk soort rauw vlees, 2 stukken in me mond stoppen ( vraag mij niet waarom...)
Ik was in ieder geval heel hard aan het werk.
En toen stond er opeens een pooltafel waar wat mensen gingen poolen.
Dus ik zei zo tegen iemand die won: Yes, gefeliciteerd, en mijn mentor zei dat ook. Maar toen zei die mentor ineens tegen mij: Je bent vet lui enzo.
Dus ik werd gruwelijk kwaad, IK BEN NIET LUI GODVERDOMME!! FLIKKER OOK MAAR OP.
Toen ging ik in de kleedkamer zitten die er plotseling ook was.
Was echt vet pist. Toen zei een jongen uit mijn klas: Ben je afgewezen?
Ik zo; wat??
Toen werd ik wakker.


Dat heb ik laatst ook gemerkt, dat je in je droom nergens van op kijkt, dat alles logisch klinkt. Dat merk je ook in mijn droom van vannacht.

Ik was in het zwembad, toen kwam een vriend van me en die zei dat ik me snel moest omkleden omdat we samen met de trein terug naar huis gingen. Maar ik had nog honger dus ik zat ff te zoeken of ik ergens wat kon eten.
Dus ik denk, daar het pad af naar links.
Maar ik ging niet naar links maar rechtdoor en daar zag ik een rond zwembad met daarnaast een trap naar boven.
En daar stonden twee meisjes en hun vader en die waren nudisten. En een van die meisjes moet voor haar vader iets te eten halen, en die vader wordt ineens ontzettend kwaad en roept wat er gaat gebeuren als zij er zelfs iets van neemt.
En dan staat een roodharig kind naast me, en zeg: "Ok ik ben er, kan ik nu wat eten?"
Dat kind opent z'n mond (met tanden op elkaar) en zegt: "Sla ze er maar uit."
En dan voel ik me heel rot, want ik denk: "Stom, ik had moeten weten dat ze nog in zijn mond zaten, zo kan ik ze niet frituren."

En toen werd ik wakker. Een echte nietszeggende droom
----------------------------------------
Only Built 4 Cuban Linx Pt. II voor zaterdag binnen!
Geleerde Gepost door Geleerde op donderdag 01-01-2009 om 14:38:48
Laatst had ik een natte droom over zo'n wijf die ik
helemaal niet kende. Fiets ik die dag net naar huis,
zie ik haar gezicht opeens op straat en zegt ze hoi tegen
mij.
Critical Gepost door Critical op donderdag 01-01-2009 om 14:40:01
wel een geile droom inderdaad, zo'n meisje die hoi zegt enzo
----------------------------------------
zelfs de sky is geen limit voor mij
Ko-eN Gepost door Ko-eN op donderdag 01-01-2009 om 15:55:08
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-01-2009 @ 01:32:04 ]
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0217 sec.