Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] 3 4 ]
D-on Gepost door D-on op zaterdag 01-04-2006 om 13:26:15
Dat is veeeeel minder dan 5 gram.

Maarjah, ik verzin het ook niet.
----------------------------------------
En dat is hoe de vork in de steel zit.
melle
Gepost door melle op zaterdag 01-04-2006 om 13:26:31
Quote:
Huussuh schreef op 01-04-2006 @ 13:16
(...)

Hebje er ervaringen mee? Tellme!


Nee, maar veel over gehoord/gelezen, veel gebruikers die met gemak LSD nemen zouden datura nooit aan durven raken.

Quote:
Experimenteren met deze planten is echter bijzonder gevaarlijk. Het verschil in hoeveelheid benodigd voor het hallucinerende effect en een dodelijke dosis is bijzonder klein, namelijk tussen 0,2 en 0,4%. Voor scopolamine ligt de grenswaarde voor een dodelijk effect reeds op 50mg. Zelfs geringere hoeveelheden kunnen door ademhalingsproblemen tot de dood leiden.


Dit stukje van Wikipedia klinkt ook niet echt bemoedigend, beter laat je deze plant gewoon lekker in je tuin staan, want het is gewoon vergif
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-04-2006 @ 13:26:50 ]

----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 01-04-2006 om 13:30:17
Diazepam, oxazepam.
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op zaterdag 01-04-2006 om 13:31:15
Dafalgan
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
The_TJ Gepost door The_TJ op zaterdag 01-04-2006 om 13:37:21
Wikipedia zegt:
Quote:
In low doses, nutmeg produces no noticeable physiological or neurological response. Large doses of 7.5 g or more are dangerous, potentially inducing convulsions, palpitations, nausea, eventual dehydration, and generalized body pain. In amounts of 10 g or more it is a mild to medium hallucinogen, producing visual distortions and a mild euphoria similar to that derived from Marijuana...
Even in smaller doses, Nutmeg can still be toxic. Ingestion of as little as 5 g may cause dry mouth, fast pulse, fever and flushing...
Nutmeg is extremely toxic when injected intravenously (=spuiten)...


Maar de gegevens verschillen, want in het Duits staat er:
Quote:
Vergiftungserscheinungen können bei einem erwachsenen Menschen bereits dann auftreten, wenn er 4 Gramm Muskatnuss zu sich genommen hat. Typische Vergiftungserscheinungen sind Kopfschmerzen, Übelkeit, Gleichgewichtsstörungen, Rauschzustände mit Halluzinationen.


En in het Frans:
Quote:
Cette myristicine entraîne une euphorie, tout en étant toxique pour le système nerveux. 5 à 10 g de noix de muscade ingérés oralement entraînent un état narcotique après 2 à 4 h, accompagné de violents effets secondaires : nausée, angoisse, déshydratation, augmentation du rythme cardiaque, allant jusqu'à la mort si on dépasse les 20 g.


In het Nederlands:
Quote:
Bij volwassenen leidt inname van ca. 5 gram of meer van de geraspte noot al tot duidelijke klinische symptomen (buikpijn, braken, duizeligheid, onrust en bewustzijnsstoornissen).


Over het algemeen kan men zeggen, dat een inname van meer dan 4 a 5 gram leidt tot negatieve effecten, een inname van 5 a 10 gram leidt tot hallucinaties en dergelijke, meer dan 10 gram is zeker niet aan te raden. Sowieso is nootmuskaat niet aan te raden, want er zijn erg veel bijwerkingen, de herstelperiode is lang en bij hoge doseringen kan het dodelijk zijn. Als men toch besluit tot inname kan dit het beste via het eten of mixen met een drankje, snuiven is erg pijnlijk, spuiten is dodelijk.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-04-2006 @ 13:49:08 ]

----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
melle
Gepost door melle op zaterdag 01-04-2006 om 13:37:45
Heb je trouwens gehoord van die vergiftigde Cocaïne een tijdje terug?
Daar zat Atropine in, en laat dat nou net de werkzame stof uit uit de Datura zijn.

----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
B-Thug
Gepost door B-Thug op zaterdag 01-04-2006 om 14:16:58
je kan de knoppen van een hortensia eten schijn je ook stoned van de worden, ofzo maar nooit geprobeert wel die bananen shizzle maar was geen pretje
Patreez
Gepost door Patreez op zaterdag 01-04-2006 om 14:31:30
vroeger een keer geprobeert paracetamol te roken.
en ik heb me ook wel eens vergrepen aan me zusje..

oh nee, dat laatste is niet waar.

maar wat geinig is, en ook best lekker, als je van die poederige hasj hebt, en het ligt op je brokkel-tafeltje.. daar dan zou een snuif te nemen van het fijnste poeder wat je eraf krijgt..

tjek et uit!
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 01-04-2006 om 14:32:57
En dan vervolgens erachter komen, met je neus vol hasj dat het 1 april is.
-GTG-
maak je haar los en maak me gek
Gepost door -GTG- op zaterdag 01-04-2006 om 14:36:01
Quote:
Jspr schreef op 31-03-2006 @ 18:00
pepermunt.


ja ik ook 2x gesnoven
was wel kut
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-04-2006 @ 14:37:59 ]
-GTG-
maak je haar los en maak me gek
Gepost door -GTG- op zaterdag 01-04-2006 om 14:36:39
foutje
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-04-2006 @ 14:37:36 ]
Patreez
Gepost door Patreez op zaterdag 01-04-2006 om 14:36:47
nee het blijft niet in je neus zitten
de kleine deeltjes van de hash worden in je neus warm
dan smelten ze, en via je neus word het snel in het bloed opgenomen
je moet natuurlijk wel echt POEDERACHTIGE hasj hebbe, en niet proberen brokken van halve grammen erin te werken want dan kan je nog wel es bij de doktor belanden..
je krijgt dan een soort van verstopte neus maar omdat de hasj zacht word kan je het niet pakken met een pincetje of wat ze der ook voor gebruiken.. dus dan moet je maar wachten totdat alles is opgenomen in je BAKKA IDE!!
Januitbottendaal Gepost door Januitbottendaal op zaterdag 01-04-2006 om 14:58:57
ghaha, malloten hier! waarom al die crap naar binnen werken als in de coffee/smartshop al het goede voor je is geselecteerd?
__cLePtO__
Gepost door __cLePtO__ op zaterdag 01-04-2006 om 14:59:02
Quote:
Jos de Boss schreef op 31-03-2006 @ 18:35
Van al die shit heb ik trouwens niks gevoeld behalve van Ritalin dan..
[quote]die Lange schreef op 31-03-2006 @ 18:37
dat is de bedoeling als je adhd hebt


snuiven moet ok wel een harde werking hebben veel verslaafden snuiven het wat in de bak vastzitten
----------------------------------------
www.grasshopper-glanerbrug.com
Hyreme
Gepost door Hyreme op zaterdag 01-04-2006 om 15:10:27
Pepermunt is lachen ik heb wel eens van die king dingetjes gedaan.. het is geen drugs of zo.. maar als je een beetje verstopte neus hebt dan helpt het je daar wel vanaf..

mja eehm.. een vriend van me zei laatst.. we gaan een keertje aan de paddos want dat lijkt me niet verstandig ( tuurlijk ist niet verstandig duuh ) maar zitten hieraan ook zware nadelen aan ? Dodelijk of zo
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
melle
Gepost door melle op zaterdag 01-04-2006 om 15:12:28
paddo's zijn niet echt gevaarlijk volgens mij, kan psychose triggeren maar dat kan blowen ook.
Volgens mij trippen meeste mensen er ook relaxt op, behalve als je bang bent voor bad trip.
Dus als je er angst voor heb zou ik het niet nemen.

Edit: moet je ze niet zelf gaan plukken natuurlijk, dan kan het al gevaarlijker worden
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-04-2006 @ 15:13:04 ]

----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op zaterdag 01-04-2006 om 15:13:01
Het is gevoelsversterker, dus als je je al niet happy voelt, wordt dat alleen nog maar versterkt. En ik heb een aantal keren een verhaal gehoord dat iemand in een paddotrip bleef hangen. Maar daar geloof ik eigenlijk niet zo in. Het is niet dodelijk maar als jij onder invloed denkt dat je superman bent dan kan het wel dodelijk zijn zeg maar.
----------------------------------------
Days to come
Hyreme
Gepost door Hyreme op zaterdag 01-04-2006 om 15:16:19
Hahaha een paar jaar geleden was er toch ook zo'n pilletje op de markt in japan gingen mensen gewoon van de flats springen want ze dachten dat ze konden vliegen.
Maar oké dank jullie voor de info hier heb ik wat aan
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
__cLePtO__
Gepost door __cLePtO__ op zaterdag 01-04-2006 om 15:30:07
ik heb gehoord dat je paddo's wel kunt gebruiken maar je moet dan niet in een kutbui zitten shit aan je hoofd hebben en dat soort dingen
omdat je veel gaat nadenken in een trip kun je ook bij de verkeerde dingen gaan nadenken
dat heb je ook wel bij meer dingen maar in een hallucinatie
lijkt het me iets minder prettig

hier een site met wat legale drugsen http://www.druglijn.be/info_drugs/drugsABC/ecodrugs/wetgeving.html
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-04-2006 @ 15:47:26 ]

----------------------------------------
www.grasshopper-glanerbrug.com
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op maandag 10-04-2006 om 18:25:37
Kinders pepermunt snuiven is niet cool, en paddo's zijn wel cool maar geen huis tuin en keukendrugs....

ik las dit op de BNN site:
Quote:

Wat is DXM?
DXM staat voor Dextromethorfan. Het is een sterk disassociatief middel (net zoals Ketamine, lachgas en PCP) dat in kleine hoeveelheden hoestprikkeldempend werkt.

De chemische naam van Dextromethorfan is C18H25NO.

Waar kan ik DXM krijgen?
DXM is te verkrijgen bij de drogist en de apotheek. Het wordt verkocht onder de naam Daro Retard Capsules. In één pakje Daro zit zo'n 290mg DXM. Daro-capsules worden per tien verkocht voor zo'n € 5,50.

Hoe gebruik ik DXM?
Je trekt de capsules open, en legt de bolletjes op een bord of schaaltje. Hierna druk je deze goed fijn met een vork of een theelepeltje. Een koffiemolen op de fijnste stand werkt ook; een peper- of zoutmolen meestal niet.

Hierna neem je je DXM in met water of een andere drank. Yoghurtdranken zijn af te raden, omdat DXM de smaak tot iets heel smerigs vervormt, smeriger zelfs dan de DXM zelf.

Want ja, DXM is héél erg vies. Als je er bijna niks van wil proeven, moet je het combineren met orgeade: Surinaamse amandelsiroop die je aanlengt met water.

Waarom moet ik de inhoud van de capsules fijnstampen?
Daro Retard capsules hebben een langdurige werking, omdat de DXM verpakt is in wasbolletjes van verschillende dikte. Deze worden dus geleidelijk afgebroken, waardoor de DXM verspreid over zo'n uur of acht vrijkomt. Als je de capsules gewoon direct inneemt, space je heel licht maar wel heel lang.

Hoe lang duurt DXM?
Dat ligt eraan wat je dosis is en hoe goed je de wasbolletjes crusht. Bij recreatief gebruik (ongeveer één pakje) kan je erop rekenen zo'n vijf tot acht uur zoet te zijn.

Hoe vaak kan ik DXM gebruiken?
Zo vaak als je wil, in principe zelfs meerdere keren op een dag. Maar dat is niet aan te raden, omdat dat extra schadelijk is voor je hersens. Het beste is om het niet vaker te gebruiken dan één keer per twee weken.

Is DXM gevaarlijk?
Dat ligt eraan. Zo lang je minder dan 1500 mg gebruikt, loop je vrij weinig risico. Méér dan dat, en je kan een trip richting ziekenhuis verwachten.

Pas op als je DXM neemt bij het uitgaan. Je kan snel oververhit raken als je DXM op hebt, veel sneller dan als je bijvoorbeeld MDMA (XTC) op hebt.

Verder lijdt 12% van alle Nederlanders aan CYP2D6-deficiëntie. Dit is een leveraandoening waarbij het enzym dat DXM afbreekt niet, of in mindere mate, wordt aangemaakt. Hierdoor moet alle DXM in je lichaam door andere enzymen worden afgebroken, die daar veel minder geschikt voor zijn. Daarom reageert het lichaam van mensen met deze aandoening véél heftiger op DXM.

Begin daarom altijd met 5 capsules, zo'n 150mg DXM. Ga je hiervan al hélemaal uit je bolletje, dan heb je dus CYP2D6-deficiëntie.

Is DXM schadelijk dan?
Ja, DXM is schadelijk voor je hersens. Het is in verband gebracht met Olney's Lesions, een soort hersenschade die wordt aangericht door het gebruik van disassociatieve drugs. Lachgas is het minst schadelijk, dan Ketamine, dan DXM en PCP is het meest schadelijk. Een 'third plateau'-dosis DXM is waarschijnlijk even schadelijk als een paar dagen flink doorzakken met alcohol.

Third Plateau? Wat is dat?
Kenners van de drug hebben vier plateaus in kaart gebracht:

1,5-2,5mg per kilo lichaamsgewicht - bij een gewicht van 70 kilo is dit 105-175mg
Op het eerste plateau word je enigszins vaag. Bij een normaal lichaamsgewicht zijn dit zo'n vijf capsules. Veel mensen merken bijna niets van het eerste plateau.

2,5-7,5mg per kilo lichaamsgewicht - bij een gewicht van 70 kilo is 175-525mg
Op het tweede plateau heb je enigszins het gevoel dat je lichaam van je geest wordt losgekoppeld. Je bewegingen worden anders, houterig en robot-achtig. Hier merk je weinig van tot je probeert rond te lopen. Verder heeft DXM een licht euforische en empathische werking, enigszins vergelijkbaar met MDMA (XTC). Bij een dosering als deze kan je prima uitgaan. Dit is een 'recreatieve dosis.'

7,5-15mg per kilo lichaamsgewicht - bij een gewicht van 70 kilo is 525-1050mg
Op het derde plateau is dit effect veel heviger. Je bent niet meer in staat om normaal te bewegen, en je ziet er ook behoorlijk freaky uit. Hier stopt het spacen en begin je met echt te trippen. Het beste kan je met je favoriete muziek op op je bed gaan liggen, want de deur uit gaan, lopen of zelfs maar opstaan wordt onmogelijk. Dit is een erg heftige ervaring, absoluut niet vergelijkbaar met het trippen op psychedelica zoals paddestoelen of LSD. Dit is veel zwaarder voor je lichaam en schadelijker voor je hersenen, en er is de kans dat je een bad trip krijgt. Dit is een erg heftige ervaring, vergelijkbaar met een bijna-doodervaring.

15-30mg per kilo lichaamsgewicht - bij een gewicht van 70 kilo is 1050-2100mg
Op het vierde plateau kan alles gebeuren. Contact met andere entiteiten, volledige out-of-body-ervaringen; noem maar op. Zeker niet iets dat je regelmatig wil ervaren.

Is DXM verslavend?
Ja. Het is geestelijk vrij verslavend, en als je het een tijdje dagelijks gebruikt en dan opeens stopt kan je enige lichamelijke ontwenningsverschijnselen verwachten.

Hoe zit het met de tolerantie?
Als je vaak DXM gebruikt, heb je steeds meer nodig om hetzelfde effect te bereiken. Als je het gebruik beperkt tot ééns in de twee weken, krijg je hier in principe niet mee te maken.

Waarmee mag ik DXM wel / niet combineren?
Als je een pak grapefruitsap drinkt voordat je je DXM neemt, space je een stuk harder. Drink alleen niet méér dan een liter.

DXM mag absoluut níet gecombineerd worden met Phenethylamines (MDMA (XTC), MDEA, MDE, MDA, en 2C-B en aanverwanten (2C-I, 2C-T-2, 2C-T-7).
Deze combinatie kan dodelijk zijn.

Er is nog niets bekend over het combineren van DXM met Explosion (Methylone). Doe dit dus niet!

Combineer DXM ook niet met amfetaminen (speed) of cocaïne. Dit is een zéér gevaarlijke combinatie.

Combineer DXM ook niet met opiaten (opium, codeïne, morfine, heroïne), omdat dit een gevaarlijk onderdrukkend effect op de ademhaling kan hebben - dit kan ervoor zorgen dat je stopt met ademen en dus stikt.

Ten slotte mag je DXM nooit en te nimmer combineren met MAO-remmers (MAOIs). Dit is een combinatie die vrijwel altijd dodelijk zal aflopen.

Kan ik DXM roken?
Nee. Dextromethorfan wordt omgezet in enkele zéér giftige chemische stoffen wanneer het in contact komt met vuur. Niet doen dus.

Waar kan ik nog meer lezen over DXM?
Erowid DXM Vault

William White's DXM FAQ


Bron: http://forum.fok.nl/topic/681292 gebaseerd op William White's DXM FAQ op http://www.erowid.org/chemicals/dxm/faq/


Volgens mij zijn dit ze:

----------------------------------------
clonebabybeats baby
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op maandag 10-04-2006 om 18:32:54
Retard capsules? Retard betekent debiel volgens mij
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op maandag 10-04-2006 om 18:33:51
Ja dat zag ik ook al, mischien is het een 1 april grap die nog op de site staat ozo...
----------------------------------------
clonebabybeats baby
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op maandag 10-04-2006 om 18:34:28
Klinkt anders wel goed, als het goedkoop is.
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op maandag 10-04-2006 om 18:38:00
Shit bestaat dus wel echt, maar of het werkt is uitproberen denk ik zo...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-04-2006 @ 18:38:50 ]

----------------------------------------
clonebabybeats baby
Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op maandag 10-04-2006 om 18:38:36
Quote:
Pila schreef op 31-03-2006 @ 18:15
heb n keer brandnetels gedroogt en gerookt.. para shit

@ kipman.. watch out met nootmuskaat.. is gevaarlijker en dodelijker dan coke/heroine enz


ja joh? ik heb ooit de schuine as van een cdhoes ineens doorgesnoven, wel flink gekotst daarna maar ik had gewonnen
----------------------------------------
Kiphop baby!
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op maandag 10-04-2006 om 18:45:47
nee bij paddos gebeuren soms rare dingen,

vriend van mij zag heel de avond het gezicht van een overleden vriend van hem voorzich, dnek neit dat je daar op zit te wachten als je avondje wilt chillen,

Cola met paracetemol gaven mij trouwens beste lachkicks,
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-04-2006 @ 18:46:18 ]

----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op maandag 10-04-2006 om 18:54:00
@Prow, bij alle drugs kunnen er rare dingen gebeuren. Dat is niet alleen bij paddo's zo, ik heb mensen van allerlei soorten drugs raar zien doen. En vaak vonden ze het tof maar het is ook vaak gebeurt dat iemand zich totaal niet goed voelde ofzo.
----------------------------------------
Jos de Boss
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op maandag 10-04-2006 om 19:10:04
ja snap ik, maar ik vertel oook gewoon me ervaringen.
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 10-04-2006 om 19:10:57
hee prow cola met een paracetamol???
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 10-04-2006 om 19:12:17
Ja die shit is droog, ik weet niet of het een fabeltje is trouwens.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op maandag 10-04-2006 om 19:14:44
is bij ieder verschillend,

ik kon niet meer stoppe met lachen, maar bij andere viel ie verkeerd en was ie kots misselijk, maar je wordt er sowieso wel beetje gaar van,
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 10-04-2006 om 19:17:01
hmm mischien als ik een keertje geen jonkoe meer heb ofzo
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op maandag 10-04-2006 om 19:18:19
tis altijd zijn proberen waard he, en ik ken niemand die er dood aangegaan is ofzo, hoogstens misselijk sjah en dan neem je toch gewoon paracetemolletje
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 10-04-2006 om 19:22:03
Ik ga vanavond weer probere, om te testen.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op maandag 10-04-2006 om 19:39:32
glucose gesnoven.
onder de vorm van druivenzuiker (dextro), het werkt wel denk ik, maar dervoor hadden we al
heel wat gesmoord.

en wtf is een paracetemol, een soort van pijnstiller?

----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
rr00bbiiee
Robbie
Gepost door rr00bbiiee op maandag 10-04-2006 om 19:41:50
ja, dat is een pijnstiller ja

edit: hoe gebruik je dat dan? Gewoon paracetemol slikken en wat cola drinken/ paracetemol fijnstampen en dan door je cola? Iets anders?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-04-2006 @ 19:43:08 ]
mixxman
Gepost door mixxman op maandag 10-04-2006 om 19:50:14
heb het nooit zo op paracetamol en shit.heb een tijdje gehad dat ik vaak wiet met pijnstillers combineerden en heb een keer heel veel van een bepaald soort paracetamol gegeten.Toen voelde ik mezelf echt wel ff een potje kut dus dat raad ik iig af.Maar 4 ibruhofen(als ik het zo goed schrijf)en dan de allersterkste plus 2 jointjes beviel me wel goed.Maar goed voelde me toch altijd wel wat gaar , maar voor een keertje is het wel rlx als je alleen blowt dan heb je weer is iets anders.Je voelt de wiet dan ook wat sneller dan normaal.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
E-liine_
~
Gepost door E-liine_ op maandag 10-04-2006 om 20:19:55
Kan je dan nootmuskaat ook gewoon uit zo'n potje ? Of moeten het perse van die noten zijn ?
----------------------------------------
Assie non stop!!
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op maandag 10-04-2006 om 20:21:02
Quote:
rr00bbiiee schreef op 10-04-2006 @ 19:41
ja, dat is een pijnstiller ja

edit: hoe gebruik je dat dan? Gewoon paracetemol slikken en wat cola drinken/ paracetemol fijnstampen en dan door je cola? Iets anders?


wil ik ook wel is proberen, ik denk als ik gwn perdolan ofzo gebruik gaat dat dan ook niet gaan? of dafalgan?
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Lau Gepost door Lau op maandag 10-04-2006 om 21:42:24
Ik drink wel eens coke...

En ik heb vroeger wel thee gerookt.
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
mixxman
Gepost door mixxman op maandag 10-04-2006 om 22:08:09
Quote:
Lau schreef op 10-04-2006 @ 21:42

En ik heb vroeger wel thee gerookt.

hehe dat is echt te slecht voor je longen gek.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op maandag 10-04-2006 om 22:13:20
hehe vriend van me is wel into die huis thuin en keuken shit

DXM werk echt wel volgens hem

hij heeft ook wel is klimmende blauwe winde zaadjes gekocht bij t tuincentrum..je moet er wel fucking veel van eten maar hij lag wel de helenacht op het dak van een winkelcentrum te spacen
op een gegeven moment lag ie zo debiel met zn benen dat kon helemaal niet! en hij maar zeggen, 'kijk ik ben een transformer'
----------------------------------------
www.serife.nl
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op maandag 10-04-2006 om 22:17:05
Hahaha sjeez
----------------------------------------
clonebabybeats baby
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op maandag 10-04-2006 om 22:17:53
lachgas, kopen bij de blokker spuit et in een ballon, inademen en have fun voor uhm 1 minuut ofzo..
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op maandag 10-04-2006 om 22:18:17
Noedels, jij bent niet vies van een blowtje, ofwel ..
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op maandag 10-04-2006 om 22:19:49
Quote:
Mizou schreef op 10-04-2006 @ 22:13
hehe vriend van me is wel into die huis thuin en keuken shit

DXM werk echt wel volgens hem

hij heeft ook wel is klimmende blauwe winde zaadjes gekocht bij t tuincentrum..je moet er wel fucking veel van eten maar hij lag wel de helenacht op het dak van een winkelcentrum te spacen
op een gegeven moment lag ie zo debiel met zn benen dat kon helemaal niet! en hij maar zeggen, 'kijk ik ben een transformer'


WHAHAHAHAAH
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op maandag 10-04-2006 om 22:21:39
Quote:
Ozcan schreef op 10-04-2006 @ 22:18
Noedels, jij bent niet vies van een blowtje, ofwel ..


gehhe hoe kom je daar zo op?
----------------------------------------
clonebabybeats baby
LayD Space
Gepost door LayD Space op maandag 10-04-2006 om 22:22:50
ik heb alles wel geslikt/gelikt/gerookt/gegeten/gesnoven

ben nog vrij weinig tegengekomen dat werkt..
----------------------------------------
ja.. leven is een ding die je moet leven..
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op maandag 10-04-2006 om 22:23:12
ik zeg hoelaat is het?? mooooie tijd!
----------------------------------------
www.serife.nl
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op maandag 10-04-2006 om 22:36:11
ik heb luim gesnoven op school half uur waus door de stad gefiest om alles lachen valium geslikt drie uur niet bewogen ratalin geslikt een iets actievere avond gehad chillipoeder gesnoven en een avond lang een loopneus gehad wierook gerookt alleen een lachkick gehad van het idee waar ik nou mee bezig was paracetamol gerookt niks bananenschil (gedroogd) gerookt niks thee roken niks koffie kuurtje heleavond stuiteren maat ook vreselijke buikpijn colakuurtje idem als noob tipsniven die oldskool grap die ik nu zelf bij lui uithaal nootmuskaat snuiven tijdens verzorging op school toen had ik ook maar ff de lerares beroofd en ben ik een gram wiet gaan halen moet je je portemonnee maar niet op me tafel laten liggen en dat was het wel volgens mij weet ik er meer of doe ik nog wat leuks meld ik het wel
----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] 3 4 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0132 sec.