Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 2 3 [4] 5 ]
Schaduw Gepost door Schaduw op zondag 02-04-2006 om 16:48:03
Quote:
strijker schreef op 02-04-2006 @ 16:46
(...)

Maar jij bevestigt die theorie zo mooi.


Nee man, hij is die uitzondering die de regel bevestigd..
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op zondag 02-04-2006 om 16:48:34
Quote:
yohil1987 schreef op 02-04-2006 @ 16:47
dat doen jullie precies met DHC en met mij.


Wat wil je dan dat we met je doen? Viezerd.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-04-2006 @ 16:48:52 ]

----------------------------------------
Christiangirl.
yohil1987
yousuf
Gepost door yohil1987 op zondag 02-04-2006 om 16:51:26
Quote:
King_Odin schreef op 02-04-2006 @ 16:48
(...)

Wat wil je dan dat we met je doen? [u] Viezerd [u].


laat ik maar niks zeggen...
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op zondag 02-04-2006 om 16:51:47
Mooi.... Dan stijgt het niveau tenminste.
----------------------------------------
Christiangirl.
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op zondag 02-04-2006 om 16:53:12
ik dacht al wat is nlhiphop zonder 1 april grap
----------------------------------------
Jonkonize!
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 02-04-2006 om 16:57:15
ahahahah
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
RockyJ
Gepost door RockyJ op zondag 02-04-2006 om 16:58:40
Quote:
RijmPiet schreef op 02-04-2006 @ 16:53
ik dacht al wat is nlhiphop zonder 1 april grap


yohil1987
yousuf
Gepost door yohil1987 op zondag 02-04-2006 om 17:00:45
Ik zeg niks meer. Jullie overtuigen lukt niet, mij oevrtuigen lukt jullie ook niet. Maar ik zeg 1 ding, luister wat je wilt, maar heb respect voor anderen.

Dus ook Den Haag Connection motherfuckers
melle
Gepost door melle op zondag 02-04-2006 om 17:01:19
DHC is bijna net zo wack als NAG, zo niet nog iets wacker.

----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op zondag 02-04-2006 om 17:01:27
oke eindelijk dan kan dit topic eindelijk dicht hoop ik
yohil1987
yousuf
Gepost door yohil1987 op zondag 02-04-2006 om 17:02:51
Tuurlijk niet, DHC blijft aan de top! Met hoeveel zielige argumenten jullie ook komen, en neppe tracks op tv, ze blijven aan de top. Respect voor DHC, NAG, HASH, DHS
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op zondag 02-04-2006 om 17:03:00
'Hoe haal je 't in je hoofd om DHC te profoceren
Ze kunnen binnenkort je moeder condoleren
Het zal je tegen zitten hoe ik je zal onderspitten
Ben me aan het voorbereiden kijk maar goed in je schaduw zijde
Ik kom en ga so snel als een flitsssssss
Laat je aan me bonna pijpen als een bitchhhhhhh
Zodat je niet vergeet wie ommar montana is'


yohil1987
yousuf
Gepost door yohil1987 op zondag 02-04-2006 om 17:10:16
Een meesterwerk laat brainpower dat eens nadoen
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op zondag 02-04-2006 om 17:11:11
dikke woordspelinge
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Swike
Newskool
Gepost door Swike op zondag 02-04-2006 om 17:17:47
Daar had ik echt nooit op kunnen komen gewoon.
Diepe shit.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op zondag 02-04-2006 om 17:18:50
ik dacht "vroeger" altijd dat THC en DHC het zelfde waren
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op zondag 02-04-2006 om 17:19:30
Ik geef je gelijk topicstarter. Na het lezen van die lines erken ik dat ze mad ill zijn.
----------------------------------------
Christiangirl.
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 02-04-2006 om 17:21:50
Quote:
yohil1987 schreef op 02-04-2006 @ 17:00
Ik zeg niks meer. Jullie overtuigen lukt niet, mij oevrtuigen lukt jullie ook niet. Maar ik zeg 1 ding, luister wat je wilt, maar heb respect voor anderen.

Dus ook Den Haag Connection motherfuckers


ik heb respect voor jou 'smaak', maar ga dan niet tegen mijn smaak in.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
yohil1987
yousuf
Gepost door yohil1987 op zondag 02-04-2006 om 17:27:57
Ok, daar heb je gelijk in, ik ging ook zomaar tegen jullie smaak in. Sorry iedereen!

Blij iedereen?
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 02-04-2006 om 17:28:41
Oké vrind, ik vind het best dat je DHC de shit vind. Ik vind Bach ook de shit, maar hoef jou er niet van te overtuigen dat jij het ook de shit moet vinden.

Wat me wel irriteert is dat je zoveel tegenstrijdigheden in je verhaal ophangt. Je hoeft je namelijk niet te verdedigen voor je mening. Dat is die van jou, dus who cares wat een ander zegt. Maar zo denk jij er niet over, jij gaat er uitgebreid op in en vervolgens doe je 1001 verschillende uitspraken die elkaar compleet tegenspreken.

yohil1987
yousuf
Gepost door yohil1987 op zondag 02-04-2006 om 17:34:14
Ok, ik snap het
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 02-04-2006 om 17:37:37
iedereen weer vriendjes?
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 02-04-2006 om 19:35:06
ze moeten muziek dat DHC (en al die andere wacke backpackers) gewoon verbieden...

zuurheid!

----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op zondag 02-04-2006 om 19:39:02
KRStarr, le provocateur
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
yohil1987
yousuf
Gepost door yohil1987 op zondag 02-04-2006 om 20:06:09
DHC is gewoon de bom
D-on Gepost door D-on op zondag 02-04-2006 om 20:06:45
Quote:
yohil1987 schreef op 02-04-2006 @ 20:06
DHC is gewoon de bom


Ja, we kennen jou mening
----------------------------------------
En dat is hoe de vork in de steel zit.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 02-04-2006 om 20:29:01
Quote:
Iminic schreef op 02-04-2006 @ 19:39
KRStarr, le provocateur


k daag niemand uit ik meen t echt
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
The_TJ Gepost door The_TJ op zondag 02-04-2006 om 21:19:00
Quote:
yohil1987 schreef op 02-04-2006 @ 17:00
...Maar ik zeg 1 ding, luister wat je wilt, maar heb respect voor anderen.
... motherfuckers

Ik heb respect voor jou en voor DHC, ookal vind ik beiden mawfuckers die echt enorm pik zuigen
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
yohil1987
yousuf
Gepost door yohil1987 op zondag 02-04-2006 om 21:26:13
Quote:
yohil1987 schreef op 02-04-2006 @ 15:33
(...)

FF wat tegenargumenten opnoemen, zijn een beetje teveel dus ik zal het kort houden:

-DHC heeft een flow die veel rappers in Nederland overtreft, alleen luister jij liever naar mensen alleen op tv zodat je kan beweren dat zij de enigen zijn.
-DHC heeft lyrics die altijd ergens op slaan en die voor iedereen toegankelijk zijn, terwijl je voor Brainpower bijna nederlands moet studeren aan de universiteit en je om de 2 zinnen je woordenboek nodig hebt.
-DHC gaat terug naar de roots van rap: Mensen zonder een goede zicht op de toekomst en de vaak opgepakt zijn. Die mensen hebben de rap ontwikkeld, alleen wordt die nu gestolen door mensen die het hele woordenboek uit hun kop kennen en denken dat rap alleen is voor hoogopgleiden.
-DHC is niet commercieel, ook terug naar de roots van rap
- DHC heeft een duidelijke mening, ik heb ken rapper die dat ook echt doet
- DHC heeft heel wat multi's in hun zinnen. De enige die ik ken die dat beter doet is Notorius B.I.G.
-DHC heeft heel wat connecties en kunnen zo op the box komen, ze doen dat niet omdat er dan weer mensen als jij hun toch commercieel gaan vinden

Kortom DHC is gewoon de bom. Blij jij nu maar even stil, zoals brainpower dat zegt
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op zondag 02-04-2006 om 21:26:52
En wat wil je daarmee zeggen?
----------------------------------------
Christiangirl.
V-Rank
Gepost door V-Rank op zondag 02-04-2006 om 21:27:23
Ik mag met trots zeggen dat DHC de schande van Den Haag is!! Popopopopo!
----------------------------------------
And these rappers need to gather their belongings
Or get wrapped up in their extra long thong strings
The_TJ Gepost door The_TJ op zondag 02-04-2006 om 21:27:28
Quote:
King_Odin schreef op 02-04-2006 @ 21:26
En wat wil je daarmee zeggen?

Herhaling, het is een stijlfiguur om zijn argumenten beter te doen overkomen.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
yohil1987
yousuf
Gepost door yohil1987 op zondag 02-04-2006 om 21:32:54
Quote:
yohil1987 schreef op 02-04-2006 @ 21:26
(...)


Jullie vinden deze argumenten wack, terwijl jullie ze al allemaal uit je hoofd kennen! Ga ga met je stijlfiguur ik doe niet aan die bullshit
yohil1987
yousuf
Gepost door yohil1987 op zondag 02-04-2006 om 21:34:44
Quote:
V-Rank schreef op 02-04-2006 @ 21:27
Ik mag met trots zeggen dat DHC de schande van Den Haag is!! Popopopopo!


en jij komt zeker uit een of andere onbekende dorp of nog erger, uit zwolle?
V-Rank
Gepost door V-Rank op zondag 02-04-2006 om 21:35:19
Quote:
yohil1987 schreef op 02-04-2006 @ 21:34
(...)

en jij komt zeker uit een of andere onbekende dorp of nog erger, uit zwolle?


Gewoon Den Haag!
----------------------------------------
And these rappers need to gather their belongings
Or get wrapped up in their extra long thong strings
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op zondag 02-04-2006 om 21:35:26
En gewoon de discussie weer oppakken. Denken jullie elkaar toch nog te kunnen overtuigen of zo?
Of doe anders een battle dan
yohil1987
yousuf
Gepost door yohil1987 op zondag 02-04-2006 om 21:35:47
Ik kick jullie toch eruit
The_TJ Gepost door The_TJ op zondag 02-04-2006 om 21:35:55
Quote:
yohil1987 schreef op 02-04-2006 @ 21:32
(...)

Jullie vinden deze argumenten wack, terwijl jullie ze al allemaal uit je hoofd kennen! Ga ga met je stijlfiguur ik doe niet aan die bullshit

Hier doe je twee vreemde uitspraken die je misschien nader zou moeten toelichten.

Ten eerste ken ik je argumenten niet uit het hoofd.
Daarnaast zijn ze niet wack, maar juist erg sterk, sterker nog: ze hebben mij totaal overtuigt van jou kaolo domheid.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
yohil1987
yousuf
Gepost door yohil1987 op zondag 02-04-2006 om 21:36:16
Quote:
The_TJ schreef op 02-04-2006 @ 21:35
(...)
Hier doe je twee vreemde uitspraken die je misschien nader zou moeten toelichten.

Ten eerste ken ik je argumenten niet uit het hoofd.
Daarnaast zijn ze niet wack, maar juist erg sterk, sterker nog: ze hebben mij totaal overtuigt van jou kaolo domheid.


King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op zondag 02-04-2006 om 21:37:46
-DHC heeft een flow die veel rappers in Nederland overtreft, alleen luister jij liever naar mensen alleen op tv zodat je kan beweren dat zij de enigen zijn.
Oneens: naar mijn mening hebben rappers als Brainpower en Extince een veel betere flow. DHC valt sowieso 50% van de tijd niet te verstaan.

-DHC heeft lyrics die altijd ergens op slaan en die voor iedereen toegankelijk zijn, terwijl je voor Brainpower bijna nederlands moet studeren aan de universiteit en je om de 2 zinnen je woordenboek nodig hebt.
Nou, ik luister het liefst naar een artiest die wat inhoud in zijn of haar teksten stopt. Ik hou wel van wat diepgaande teksten met niet alledaagse woorden... Sowieso komt DHC tot mij over als een groepje die alleen scheldwoorden in hun taalrepertoire hebben.

-DHC gaat terug naar de roots van rap: Mensen zonder een goede zicht op de toekomst en de vaak opgepakt zijn. Die mensen hebben de rap ontwikkeld, alleen wordt die nu gestolen door mensen die het hele woordenboek uit hun kop kennen en denken dat rap alleen is voor hoogopgleiden.
Jeetje... Hier ga je al helemaal de mist in. Rap stamt af van de blues: een muzieksoort ontwikkeld door katoenplukkers uit Afrika: die hadden inderdaad geen zicht op een goede toekomst... Maar opeens werd daar de apartheid afgeschaft en hadden ze wel goede kansen. Niks geen criminaliteit. Het is gewoon een beeldvorming uit de periode van 2pac, B.I.G en de tegenwoordige rappers als 50 cent.

-DHC is niet commercieel, ook terug naar de roots van rap
Iemand als KRS-One was toch aardig commercieel, hoor.

- DHC heeft een duidelijke mening, ik heb ken rapper die dat ook echt doet
Vertel die mening eens; ben benieuwd.

- DHC heeft heel wat multi's in hun zinnen. De enige die ik ken die dat beter doet is Notorius B.I.G.
Laat maar eens wat lyriek zien waarin ze multi's gebruiken zoals B.I.G dat doet.
----------------------------------------
Christiangirl.
The_TJ Gepost door The_TJ op zondag 02-04-2006 om 21:41:41
Quote:
yohil1987 schreef op 02-04-2006 @ 21:36
(...)


Volgens mij vat je de strekking van de hierbovenstaande posts niet, daarbij wil ik je graag verwijzen naar dit zelfhulpboek:


----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op zondag 02-04-2006 om 21:50:47
Quote:
King_Odin schreef op 02-04-2006 @ 14:56
Ik vind DHC maar een groepje met nog minder talent en potentie dan Sport 7 ooit op TV had.

_0_


----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
yohil1987
yousuf
Gepost door yohil1987 op zondag 02-04-2006 om 22:20:48
Quote:
King_Odin schreef op 02-04-2006 @ 21:37
-DHC heeft een flow die veel rappers in Nederland overtreft, alleen luister jij liever naar mensen alleen op tv zodat je kan beweren dat zij de enigen zijn.
Oneens: naar mijn mening hebben rappers als Brainpower en Extince een veel betere flow. DHC valt sowieso 50% van de tijd niet te verstaan.

[i]helemaal fout, ze zijn altijd te verstaan, ok misschien in 10
% van de gevallen niet, maja je haat zeker accenten.[/i]

-DHC heeft lyrics die altijd ergens op slaan en die voor iedereen toegankelijk zijn, terwijl je voor Brainpower bijna nederlands moet studeren aan de universiteit en je om de 2 zinnen je woordenboek nodig hebt.
Nou, ik luister het liefst naar een artiest die wat inhoud in zijn of haar teksten stopt. Ik hou wel van wat diepgaande teksten met niet alledaagse woorden... Sowieso komt DHC tot mij over als een groepje die alleen scheldwoorden in hun taalrepertoire hebben.

Helemaal fout, heb je wel die lied eghoord die ik je gestuurd heb? Helemaal inhoud, bijna geen scheldwoorden. Negeer dan ook maar de eerste 8 zinnen en je zult weten waarom.

-DHC gaat terug naar de roots van rap: Mensen zonder een goede zicht op de toekomst en de vaak opgepakt zijn. Die mensen hebben de rap ontwikkeld, alleen wordt die nu gestolen door mensen die het hele woordenboek uit hun kop kennen en denken dat rap alleen is voor hoogopgleiden.
Jeetje... Hier ga je al helemaal de mist in. Rap stamt af van de blues: een muzieksoort ontwikkeld door katoenplukkers uit Afrika: die hadden inderdaad geen zicht op een goede toekomst... Maar opeens werd daar de apartheid afgeschaft en hadden ze wel goede kansen. Niks geen criminaliteit. Het is gewoon een beeldvorming uit de periode van 2pac, B.I.G en de tegenwoordige rappers als 50 cent.

De gangtarappers uit amerika zijn de negers die gediscrimineerd worden. Hier zijn dat de marokanen. Moslims zijn nu trouwens de nieuwe negers op de wereld, die volop gediscrimineerd worden.

-DHC is niet commercieel, ook terug naar de roots van rap
Iemand als KRS-One was toch aardig commercieel, hoor.

Heb ik het dan over commerciele boeren?

- DHC heeft een duidelijke mening, ik heb ken rapper die dat ook echt doet
Vertel die mening eens; ben benieuwd.

Ze haten marokanen die hun afkomst verloochenen, ze haten de meisjes uit marokko die liever met negers omgaat dan met marokanen zelf, ze hten extreem-rechts, ze haten commerciele rappers, kortom: meningen zat.

- DHC heeft heel wat multi's in hun zinnen. De enige die ik ken die dat beter doet is Notorius B.I.G.
Laat maar eens wat lyriek zien waarin ze multi's gebruiken zoals B.I.G dat doet.


Doe niet alsof je geen multi's hoort in de rap die ik geupload heb. Als die rap niet goed genoeg is, luister dan naar deze, zit volop multi's en een goede strakke tekst met bijna geen scheldwoorden: http://s51.yousendit.com/d.aspx?id=19W2ZHZEWHOMR257CQ4KXS1TBE

Kortom, je mag DHC ahten, je mag ze nep vinden, maar zeggen dat ze de slechtste rappers van Nederland zijn kan niet. Luister maar naar deze track van hen. Vol multi's en flow zoals je kan verwachten in een goede rap
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-04-2006 @ 23:48:21 ]
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op zondag 02-04-2006 om 22:25:39
heb je ze nou nog niet overtuigd? dat zegt wel wat over DHC he
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
yohil1987
yousuf
Gepost door yohil1987 op zondag 02-04-2006 om 22:27:07
Hen overtuigen dat DHC kan rappen is net als Hirsi Ali overtuigen om moslima te worden. Maja, in het land der blinden, is éénoog koning.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 02-04-2006 om 22:34:55
ook al zou het een goed liedje zijn wat je hebt geupped!
70 tracks zei je? dat zijn dus 69 wacke tracks
jongen

DHC is gewoon voor al die domme sukkels die graag (denken) te luisteren naar gangsterrap wat gewoon enorme CRAP is!

multi's...wordplay?
post ze ff dan..die lyrics waarin dat voorkomt
want t is gewoon crap!

DHC moet worden verboden
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op zondag 02-04-2006 om 22:47:48
Check dit kunstwerkje

DHC - DHC aan Zee

Oh WOW alle chickies in bikini , string , bacardi , passoa en martini Oh WOW
Ben klaar met de business , rij naar scheveningen in de mercedes, zit aan de boulevard eet een broodje merkez , om de dorst te lessen drink ik een fernandes , chikie loopt langs ze lijkt op Jenny lopez ze is fucking lekker haar kont is trementes HEYYYYY OHHHHH met haar lipgloss en ze heeft haar haar los ze loopt topless nog een paar slokken van de fles , neem haar mee naar een teras eten we een arrdbeien la glace drink zelf een coca kijk ondertussen naar anders boeka , daarna gaan we ff in de zonne bruine en als de zon ondergaat dan gaan we naar de DUINEN piep piep me hand gaat onder je slip , EYJOWw wat is daT! Nog niet in de zee geweest en je bent al nat taboen en het zand tussen je kont DHC aan zee aan alle motherfuckers Oh WOW alle chickies in bikini , string, bacardi , passoa en martini Oh WOW

JACKY JASON , dit is den haag connection de diesel injectie . We zijn hier voor de bruin gebakken billen inspectie in scheveningen zit vol met chickies die ons al kennen die 1 voor 1 stuk voor stuk ons lekker willen verwennen , geen strand tenten NEEEEEEE fuck die kippen rennen heel SCHALKWIJK JAAAAAAAA is er geen bitch te bekennen , scheveningse boulevard zet de deur voor ons klaar poets je chrome velgen die styling in je haar dames smeer mekaar in bak je billen lekker gaar en neem me niet kwalijk dat ik naar je borsten staar deze rap is een gedicht maar dan ontwricht en niet naar jou maar naar je billen gericht , YoWw schatje je tepels schijnen door je blouse heb je het koud of brengen wij je in een roes , dan krijg je rooie oren , maagdvlies verloren me pet achterste voren , ik ben van deze shit geboren
Oh WOW alle chickies in bikini , string , bacardi , passoa en martini Oh WOW

Lekker uitstomen op deze mooie binnenkomen ik ben de seriewinter want het is van hartje zomer, alle geslachtshormonen op tilt stille waters worden wild tot ongewild of gewild elke bitch die wordt gedrilt alle chikies luister goed naar deze flow FLOW , show die billen en gedraag je als een ho HO , haal een zakje weed en draai een dikke blow BLOW , en pak morning pill we doen het zo ZO , alle chickies achter het stuur maken mij over stuur gekleed in armani donna karen old cultuur , peugeot’je 206 gehuurd zoekt ze sex voor lange duur tot al haar spieren zijn verzuurd zoek ik gouw een cucutuur , maar voor ik dat doe stop ik bij die jong snack eet ik eerst een lekkerbek en drink een six - pack en ga weer op verstek naar een doekoe wijf in een 500 sec dus geen last van plaats gebrek , ik ga te keer CHILOUGH je maakt me gek
Oh WOW alle chickies in bikini , string, bacardi , passoa en martini Oh WOW DHC verteld aan zomer YEAH
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 02-04-2006 om 22:58:42
Quote:
yohil1987 schreef op 02-04-2006 @ 22:27
Hen overtuigen dat DHC kan rappen is net als Hirsi Ali overtuigen om moslima te worden. Maja, in het land der blinden, is éénoog koning.


only got one message:



dont take it to letterly, maar dat kwam ff in me op
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zondag 02-04-2006 om 23:00:29
Haha, even zonder gein, alleen van die urban gangsters vragen bij mij op het werk om fernades, nu weet ik hoe het komt
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
yohil1987
yousuf
Gepost door yohil1987 op zondag 02-04-2006 om 23:15:35
De songtekst van Fuck de commerciele kankerzooi

Dychosry(Dchesron) Als DHC weer de underground klanken in de flanken gooit schreeuwt iedereen fuck de commerciele kankerzooi fuck de commerciele kankerzooi yooo fuck de commerciele kankerzooi.

Want deze zieke beest bij de naam
en doe niet steeds bijdehand
ik ben die kleine man en ik heb lijken in men prijzenkast
begrijp het nou
ben je hardleers of krijg je stijven van je eigen rap
Begin me te disse te flippe dan krijg je wat
onmiddelijk wordt je gepeinigt

billenlikkende flikkers verdwijnen dan
waar blijf je dan flik die dingen nie meer want je krijgt ze chop
ik snij de wacht
Totdat ik jou je bitch beide nak pop pop pop pop pop
je absorbeert me spit volgt de zwaat op de spongebob
een hatelijke skot die heel de dag door je kop komt
spob bob ik laat je achter met een schotwond
tok tok wie is nu de chiken mutherfucker
Ik ben geen commerciele boer die geen namen noemd
Ik hoek neppe rappers goed want ze praten stoer
gevaarlijk doen ik ben een allochtoon het woord bestaat niet hoe
bed leids vechters zijn dingen die op de straten doe.
Ik geef je raad als Hazes Je moet vechten kleine jongen
Wil je me botten kraken dan moet je zelf bij me kommen.
Als ik verhaal kom halen moet ik me bitch overhalen
zo hard als een marokkaanse en ze spit kogelgaten
spak p paf paf ja ik schiet die mutherfuckers die dachten dat ze me uit de scene hadden getrapt
Wat laf en achterbaks jaloezie heeft je te pakken met een echte kk grap zelfs je ziel wel vertassen.
jaaa gino's wreez en she's sow fake als je op me flow spacet wordt je ziek opeens.

Als DHC weer de underground klanken in de flanken gooit schreeuwt iedereen fuck de commerciele kankerzooi fuck de commerciele kankerzooi yooo fuck de commerciele kankerzooi.

Maar schelden mag tog niet? Vriend dan zou der geen Rap zijn
..zonder schelden op een beat hoor je een beat met een flatlijn
Dus nu me maar een kankelijer ik ben boos niet aardig
ze zeggen hoe krijg je het in je hoofd maar ben je ook niet Waardig.
We zijn die gangster die rappen tegen rappers die te gangster doen
kijk jij ben level met wat ik heb maar kom nie ver genoeg
dus hou je bek en doe nou niet zo gangster hoe
ga je me disse als ik alles doe wat jij moet doen
zelfs tege rico ze zegge je bent een strontzak maar wat ben jij want je komt bijna uit me kontgat
het is stomzat dat je er nog zelf om lacht het komt achterplekke dat je nat op de grond zat.
en dat jij bekend ben vriend dat had je gehoopt we worden vaker gedownload en jij cd verkoopt
komt dhc op tv dan weet je het meteen bitch RADIO CD en fuckin nummer 1hit
dhc met een clip dan weet je de code uit je hoofd ik hoef niet op the box bitch want downloaden ken ook.

Als DHC weer de underground klanken in de flanken gooit schreeuwt iedereen fuck de commerciele kankerzooi fuck de commerciele kankerzooi yooo fuck de commerciele kankerzooi.
Als DHC weer de underground klanken in de flanken gooit schreeuwt iedereen fuck de commerciele kankerzooi fuck de commerciele kankerzooi yooo fuck de commerciele kankerzooi.

Eikels willen sparren dan geef ik ze beuken
ik neuk teugen mc's rappen over chiks terwijl ze GEEN neuken
Fuck wie ze versieren man ze Klemen te veel in alle manieren wijk vieren 2 keer zoveel
Ik hoor veel mc's praten heb niks met ze te maken ik heb me eigen zaken en jullie maken ook een naam bitch
Ik krijg alle roem we flowen zieker terwijl jullie pik zuigen om in een clip te mogen schieten
MC's zijn diep gezonken ik draai door zonder boten
jullie spacen nooit in het land want jullie zijn kloten
Maar fuck it je bent niet straat ik protesteer
je clip is bitch wie heb aanvraagt nog meer!


Als DHC weer de underground klanken in de flanken gooit schreeuwt iedereen fuck de commerciele kankerzooi fuck de commerciele kankerzooi yooo fuck de commerciele kankerzooi.
Als DHC weer de underground klanken in de flanken gooit schreeuwt iedereen fuck de commerciele kankerzooi fuck de commerciele kankerzooi yooo fuck de commerciele kankerzooi.

het is zelfmoord het is zelfmoord het is zelfmoord het is zelfmoord het is zelfmoord het is zelfmoord
bezem fuck niet met ons want we zijn gestoord

DHC terug van weg geweest om jullie bitches te killen
Exsess Jason Tsjiloeg Rico
En die amsterdamse mutherfucker eentik
And myself Dchesron haha

Ik weet niet wat is poudebou en dat hoef ik niet te weten en wat Njou is kan me ook geen kanker schelen ( Als DHC weer de underground klanken in de flanken gooit schreeuwt iedereen fuck de commerciele kankerzooi fuck de commerciele kankerzooi yooo fuck de commerciele kankerzooi.
Als DHC weer de underground klanken in de flanken gooit schreeuwt iedereen fuck de commerciele kankerzooi fuck de commerciele kankerzooi yooo fuck de commerciele kankerzooi.)(op achtergrond)

al die fucken happy rappers happy hip-hoppertjes happy hardcore zogenaamd ..marokkaantjes fuck de commerciele fuck de commerciele fuck de commerciele kankerzooi zogenaamd dissen maar geen namen noemen hah bitches wat een kk grap maar dit is den haag jongens kk schijt aan iedereen oe oe stelletje kk bezems fuckin anti bezem hardcore in je kk ass bitch haha westkust de bestkust biatch Den haag connection haha

yooo Respect voor leiden noord dhs hash dsm en als die gestoorde mutherfuckers ja togg den haag mutherfuckers biaaatch
Yusuf kamal de wilders dissers maak je nie druk het komt allemaal goed(btw fuck tim)




 Index / Muziek /   [Pagina: 1 2 3 [4] 5 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0122 sec.