Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Jakyman Gepost door Jakyman op zaterdag 01-04-2006 om 23:02:25
eyow, ik heb een battle met zo een kil, dus ik dropte en kreeg heel veel positieve reacties...
aangezien ik hier niet echt gediggd word, vroeg ik me af of dit beter was.. ik heb ff aan me delivery gewerkt..

Soundclick

lyrics staan erbij
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op zaterdag 01-04-2006 om 23:22:20
Jij bent meer van HHK, is het niet?
Je delivery is wel chill.
Maar je lyrics hebben zo'n zijn minpuntjes.
Persoonlijk vind ik iemand in een battle homo noemen, niet echt van hoog niveau.
Homoseksueel zijn, dat is niet echt een belediging. ( Of je moet in een prehistorisch land als Amerika leven ).
Maar als je zonodig die toer op moet, breng het dan iets subtieler dan:
"fock je bent zielig, omdat je alleen meeloopt
je weet ook, [..] je bent 0 procent hetro

Gay tot de boon, dat is een zwaar feit"
Verder vind ik je wel beter dan die ene mixtape.

----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
K-Splendid
Roffa
Gepost door K-Splendid op zondag 02-04-2006 om 00:49:06
wat al wordt gezegd, je delivery is erop vooruit gegaan en klinkt nu chill(er). maar nu zou ik eens wat verder gaan kijken, ook naar tekst. daar kan je veel meer mee, en daar kan je ook veel sterker mee komen, hardere punches enz.

en inderdaad niet van die dingen als: jij bent een homo haha dat is een beetje heel erg played. en wtf zou je erom geven als je zo wordt genoemd in een internetbattle. volgens mij doet dat je niks dus ik zou als ik jou was daaraan werken. tekst bedenken die meer orgineel is dus, maar dat is kwestie van oefenen.

dus, werk verder aan je teksten & ga door met aan je delivery werken. succes ermee
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-04-2006 @ 00:49:58 ]
Jakyman Gepost door Jakyman op zondag 02-04-2006 om 09:58:09
oke bedankt voor feed en shit, ik zal wel ff meer tijd besteden aan teksten dan en hoe weet je eigelijk dat ik meer van hhk ben?? haha een vriend van mij is daar de admin, dus vandaar
Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op zondag 02-04-2006 om 12:25:14
je bent een pussy ga alsjeblieft terug naar je kattebak die is dik meer van zulke punches dan komt het goed je rijmschema en shit like that is wel in orde
----------------------------------------
Kiphop baby!
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op zondag 02-04-2006 om 13:06:25
Kipman weet!
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
slimbout
Hhk
Gepost door slimbout op zondag 02-04-2006 om 13:06:35
die laatste line heeft hij genakt van mij..

echt zwak van je jakyman dat je de laatste zin niet zelf kon verzinnen. ben teleurgesteld in je
----------------------------------------
Hiphopkingspuntnl
Jakyman Gepost door Jakyman op zondag 02-04-2006 om 13:17:21
haha, klopt, maja, je had hem nog niet echt gebruikt ofzo.. dus naja skijt
slimbout
Hhk
Gepost door slimbout op zondag 02-04-2006 om 13:20:46
khad hem wel gebruikt, ookal had ik hem niet gebruikt ga je hem toch niet voor mij gebruiken?

trouwens thanks kipman
----------------------------------------
Hiphopkingspuntnl
Masahiro
Gepost door Masahiro op zondag 02-04-2006 om 13:24:57
HHk is een B-forum. Wel homofiel van je, jakyman, om andermans lines te gebruiken.
Dio_Deus
tanthof
Gepost door Dio_Deus op zondag 02-04-2006 om 19:10:13
bovendien is het maar een verbandje.... zo doop is ie niet


dus ik zie sowieso niet in waarom je uitgerekend die line erin gooit... ik zeg altijd maar: liever zelf iets dopes verzonnen, dan iets slechts gejat!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-04-2006 @ 19:11:04 ]

----------------------------------------
tanthof-west
Jakyman Gepost door Jakyman op zondag 02-04-2006 om 21:50:49
hahaha watjijwil, maaryo slimbout is gewoon een homey en hij had (waarschijnlijk) gewoon in een freestyletje tege mij die gebruikt.. en daar had ik hem van en zat hij in me hoofd toen ik die tekst schreef...
toen ik het schreef had ik niet in me achterhoofd van 'damn ik ben een line aan het jatten'
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0074 sec.