Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
artistiq
kein problem
Gepost door artistiq op maandag 03-04-2006 om 12:36:28
beetje quasi intellectuele shit, maar deze groove vond ik wel dikjes.. maar goed... 1 refrein en een vocaltje.. komt neer op ongeveer 18 lijntjes.. dus echt gevoederd worden jullie niet.. uiteindelijk versie drop ik ooit nog.. mix is niet optimaal, naja whatever.. hier is die shit

http://s54.yousendit.com/d.aspx?id=2Z3PR6PHBETZX1GZUGT0B64MVG

beter draai je aan die volumeknop

oja.. ook dit nog:

YSI Goodies
You Coolect it - YouSendIt
FREE TRIAL! Manage your rich media files on your PC with Coolect and send them with YouSendIt.

Play at the YSI Game Center
presented by Oberon Media
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-04-2006 @ 12:38:44 ]
artistiq
kein problem
Gepost door artistiq op maandag 03-04-2006 om 12:40:07
hmm.. beetje gedesorrienteerd hier... verwijder die shit hier maar.. ik verplaats hem naar die drop je audio
Swike
Newskool
Gepost door Swike op maandag 03-04-2006 om 12:41:18
Dat kon een moderater ook doen.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
artistiq
kein problem
Gepost door artistiq op maandag 03-04-2006 om 12:41:56
yep
Swike
Newskool
Gepost door Swike op maandag 03-04-2006 om 12:42:43
Waarom maak je dan nieuw topic aan?
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
artistiq
kein problem
Gepost door artistiq op maandag 03-04-2006 om 12:47:50
jeugdige overmoed
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 03-04-2006 om 13:24:09
volgende keer aub gewoon door een mod laten verplaatsen, je kan op de index op de naam van de mod behorende bij het forum klikken om deze direct te bereiken via een Pm met een verhuis verzoekje.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0116 sec.