Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 ] | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga zo toch echt ff naar jf luisteren op fun x... ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
dat wordt wat ! ![]() | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
haha dap nu cocktail haha | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: TaMere88 schreef op 03-04-2006 @ 21:59 ja ik zoog..en goed ook ![]() ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Toch maar aan het luisteren. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ja tamere cock tail... wordt je weer gedissed | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
TaMere heeft katers enzo. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Oeh diss diss dissss. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
TaMere88 Je Moeder op een scooter ![]() |
![]() | ![]() |
ik word gewoon weer geflashed wacht maar jongen. Ik ga serieus een disstrackje naar je maken. ---------------------------------------- wesside voor leven Spookradio till I die | ||
![]() | ![]() |
TaMere, hossel die shit. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
ben ik weer... log nu pas in, ja ja ik ben altijd laat maandag (i.v.m. werk) wat heb ik gemist? korte samenvatting ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
een nieuwe track van Opgezwolle en een remix van jawat ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
Spook disst tamere, tamere deelt bed met spook. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Spook pimpte tamere.. nu gaat ze disstrack maken.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Deze shit is een facking soap man, ik ga het nu wel iedere week checken. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Die gast is aant smoken tijden dit interview hahahaha ![]() ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
![]() | ![]() |
Quote: cml.exe schreef op 03-04-2006 @ 22:10 een nieuwe track van Opgezwolle en een remix van jawat heeft iemand dit opgenomen zodat ik het later kan checken ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
Tom Trago mixtape winnen Willie W. van de JvT Brian Elstak van Made in the Shade...je kan nog kaarten winnen! NU telefoongesprek met Joon, winnaar contest Juize FM | ||
![]() | ![]() |
ongerept vind k dopeee ![]() me hometown represent ![]() nee vind ze wel vet, maar wat is er met Tamere ofzo, wat mis ik? ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
![]() | ![]() |
funny wat die dude zei. Hij wist ook niet dat-ie meedeed. ik ook niet ---------------------------------------- wesside voor leven Spookradio till I die | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Dope nr ![]() ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
![]() | ![]() |
Spook is down met jou TaMere. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Edit: Modbreak, haha ik ben hier machtig, groeten van wim [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-04-2006 @ 22:17:51 ] | ||
![]() | ![]() |
ooh nu wil hij het zemma goedmaken ---------------------------------------- wesside voor leven Spookradio till I die | ||
Reckon Reckonbeats |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Reckon.nl | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bru-Taal1989 schreef op 03-04-2006 @ 22:16 Dope nr ![]() http://rapidshare.de/files/16937891/Ongerept_-_Serieus.mp3.html ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
Wel lachen dat mensen meedoen zonder het te weten ![]() | ||
![]() | ![]() |
Ja net doen als of is tof, je weet zelf! ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
OPGEZWOLLUHHHHHHH SHIT! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
oe oe oe.. wat is dit ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
zelfde als die Dap draaide ---------------------------------------- beng! | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
FERRY NU !!!! FOK SPOOKRADIO!! ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
Rico en stickert over de beat van de... wie? ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
dees was ook al op dapradio | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
owja, ik kreeg eerder op de avond alleen het laatste gedeelte mee ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V-Rank schreef op 03-04-2006 @ 22:18 (...) http://rapidshare.de/files/16937891/Ongerept_-_Serieus.mp3.html thnx gek EN weer een opge exclusive zoiezo dat jullie die in de drop je mp3 gaan droppen bram en spook ![]() ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
DUS PRIJSVRAAG: WAT IS DE VOLLEDIGE NAAM VAN HET PERSONAGE 'PRECIOUS' IN DE VOORSTELLING PUSH VAN MADE IN THE SHADE? | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
ik zag dat hij zo heette: Opgezwolle - BMT ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
zou je aub de groeten kunnen doen aan Joachim uit Almere van danny AHAHAH hij luistert dit en als ik hem kan overtuigen dat jij dat naar hem wil doen op de radio, dan pas gelooft hij dat dit Live is... omg dit is zo gay dat ik het zeg ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
BlackMoses ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
"Dapradio " haha .. Dap gaat de concurrentie aan ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 03-04-2006 @ 22:22 ik zag dat hij zo heette: Opgezwolle - BMT Ja is dezelfde als int begin... wel dope die moeten jullie droppen ![]() ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
![]() | ![]() |
Dap, is koning van de stekker doos van nlhiphop. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
is eh tnog steeds bezig ? ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 03-04-2006 @ 22:21 Rico en stickert over de beat van de... wie? black mosart ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
Hij klonk lekker! ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
LEUK SPOOK DAT JE OVER 2 WEKEN NAAR FR. GAAT IK GA NAMELIJK 30 APRIL OFZO EEN WEEKJE NAAR FR. JIJ GAAT DUS DOOD one love [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-04-2006 @ 22:29:23 ] ---------------------------------------- wesside voor leven Spookradio till I die | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Ik dacht dat we bij " een beetje vertieft " waren gebleven dap? ![]() ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
bram is net zo saai als ze naam ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 03-04-2006 @ 22:35 bram is net zo saai als ze naam ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 ] |