Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /   [Pagina: 1 [2] ]
Huussuh Gepost door Huussuh op dinsdag 04-04-2006 om 22:44:10
Quote:
livio schreef op 04-04-2006 @ 20:07
Niet voldoende animo, bedoel hoeveel mensen kunnen daar serieus aan deelnemen?

Zonder quasi intelligente zogenaamd filosofisch geouwehoer te krijgen.


Inderdaad, en dan erger ik me vaak ook nog ns kapot aan lompe knurften die ook mee willen praten. Ik ben voor die toelatingstest!
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op dinsdag 04-04-2006 om 22:47:58
Ik bepaal wie er in ons elite groepje komt.
----------------------------------------
Christiangirl.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 04-04-2006 om 22:48:26
Voorlopig zie ik het nut van heropnenen niet, zoals door anderen aangegeven zijn er te weinig mensen die er serieus mee om kunnen gaan. Ik heb geen zin ook hier nog eens bij te moeten gaan houden wie wel en wie niet toegang zou moeten.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op dinsdag 04-04-2006 om 22:48:34
Quote:
King_Odin schreef op 04-04-2006 @ 22:47
Ik bepaal wie er in ons elite groepje komt.


Er moet een belg in of ik klaag jullie aan voor discriminatie
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
poppekontje Gepost door poppekontje op dinsdag 04-04-2006 om 22:50:54
ach probeer het gewoon joh! en zie hoelang het goed gaat
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Huussuh Gepost door Huussuh op dinsdag 04-04-2006 om 22:50:59
Quote:
spade schreef op 04-04-2006 @ 22:48
Voorlopig zie ik het nut van heropnenen niet, zoals door anderen aangegeven zijn er te weinig mensen die er serieus mee om kunnen gaan. Ik heb geen zin ook hier nog eens bij te moeten gaan houden wie wel en wie niet toegang zou moeten.


Dat vindik opzich wel een goede taak voor de Forum Moderators.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 04-04-2006 om 22:51:58
Quote:
Huussuh schreef op 04-04-2006 @ 22:50
(...)

Dat vindik opzich wel een goede taak voor de Forum Moderators.


wij zijn zelf niet pienter genoeg..
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op dinsdag 04-04-2006 om 22:53:34
Quote:
Ozcan schreef op 04-04-2006 @ 22:51
(...)

wij zijn zelf niet pienter genoeg..


Haha, deze quote sla ik op.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-04-2006 @ 22:53:44 ]

----------------------------------------
Christiangirl.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 04-04-2006 om 22:53:49
hmmz, het gaat me meer om het vinkje aan / uit zetten telkens
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op dinsdag 04-04-2006 om 22:54:17
Maak mij effe admin dan.
----------------------------------------
Christiangirl.
Masahiro
Gepost door Masahiro op dinsdag 04-04-2006 om 22:56:14
Spade, doe even niet zo lui en gun ons de kans om van elkaar te leren.
Huussuh Gepost door Huussuh op dinsdag 04-04-2006 om 22:58:12
Ja, ik wil het ook een keer op een fatsoenlijke manier over de Tempeliers en de 33e graad van de vrijmetselarij hebben!!!11
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op dinsdag 04-04-2006 om 23:00:31
Quote:
spade schreef op 04-04-2006 @ 22:53
hmmz, het gaat me meer om het vinkje aan / uit zetten telkens


Fok dan de toelatingshit.
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Masahiro
Gepost door Masahiro op dinsdag 04-04-2006 om 23:01:55
De tempeliers Priorij van Sion pwnt pas ernstig. Volgens mij is de lijst met zogenaamde grootmeesters wel een beetje, ehh.. raar, maar goed.
Huussuh Gepost door Huussuh op dinsdag 04-04-2006 om 23:06:12
Ik maak anders zo wel een topic aan over wat je favo geheim genootschap is, van tegenwoordig en van vroeger, dan kunnen we weer met zn allen mad gaan posten langs elkaar heen en interessant doen, want daar draaien die topics toch altijd op uit.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 04-04-2006 om 23:08:31
Quote:
Masahiro schreef op 04-04-2006 @ 22:56
Spade, doe even niet zo lui en gun ons de kans om van elkaar te leren.

Die kans is er in ALG of voor mij part SHV, maar ik zie het nut van een apart forum er (nu nog) niet van in.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Masahiro
Gepost door Masahiro op dinsdag 04-04-2006 om 23:09:30
Doe maar niet. Kans is vrij groot dat 90% geen geheime genootschap kent. En anders verloedert je topic alleen maar en wordt t uiteindelijk op slot gegooid.
Masahiro
Gepost door Masahiro op dinsdag 04-04-2006 om 23:11:33
Quote:
spade schreef op 04-04-2006 @ 23:08
(...)
Die kans is er in ALG of voor mij part SHV, maar ik zie het nut van een apart forum er (nu nog) niet van in.


Waarom was het er eerst wel, eigenlijk? En als je dat systeem toepast, is dat toch een goede reden voor een speciaal subforum. Wat is anders het nut van 2nd level bijvoorbeeld?
Huussuh Gepost door Huussuh op dinsdag 04-04-2006 om 23:12:04
2nd level heeft alleen betrekking op battles.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Masahiro
Gepost door Masahiro op dinsdag 04-04-2006 om 23:15:50
Hmmm. Toch vind ik dat het ook niet heel praktisch is. Je hebt een subbattleforum voor serieuze en niet serieus cats, waarom niet hetzelfde met discussiefora?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 04-04-2006 om 23:18:37
2nd level loopt ook niet als ik wil er werd zo om gezeurd en gezeikt van we willen een speciaal hoekje voor de wat betere, en ondertussen gebeurd er maar een hele enkele keer iets.

Vroeger was het er wel omdat toen het gros van de mensen zich wel serieus konden gedragen, van de 1000 members waren er een kleine 100 die elkaar persoonlijk kenden meeste 16/17 plus en redelijk serieus ingesteld. Hoe drukker en groter het forum werd hoe minder dat subforum ging lopen, er werd te veel in ge rotzooid en te weing 'serieus' in gepost. Vandaar dat het dicht is gegaan.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 04-04-2006 om 23:18:55
Ik vind het opzicht wel een aardig idee om zo'n subforum te starten. Er zijn alleen een aantal moeilijkheden. Zo kun je bijvoorbeeld niet iedereen zomaar laten posten in het forum, dit zal het niveau ongetwijfeld drastisch omlaag halen en zo ontstaat er wrijving tussen mensen. Ook is het heel moeilijk om te bepalen wie er geschikt is om actief deel te mogen nemen aan dit forum...ik bedoel; aan welke eisen moet je voldoen en hoe kunnen deze getoetst worden? Bovendien heeft ome spade, zoals eerder aangegeven, geen tijd om ook nog dat in de gaten te houden... het idee is leuk, alleen kan het ook wel in het bestaande forum
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-04-2006 @ 23:19:51 ]

----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Huussuh Gepost door Huussuh op dinsdag 04-04-2006 om 23:19:45
Omdat dat nogal grootschalig wordt en het veel werk is om bij te houden, lijktme. Als er nu een professor bioneurotica die op ethiek is afgestudeerd op dit forum komt zou ie dan eerst toegang tot de 2nd level moeten aanvragen, dat op de een of andere manier moeten bewijzen, en zich dan in de discussie moeten mengen die dan inmiddels misschien al over iets anders gaat. Wel jammer opzich.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 04-04-2006 om 23:22:45
Quote:
Ozcan schreef op 04-04-2006 @ 23:18
Ik vind het opzicht wel een aardig idee om zo'n subforum te starten. Er zijn alleen een aantal moeilijkheden. Zo kun je bijvoorbeeld niet iedereen zomaar laten posten in het forum, dit zal het niveau ongetwijfeld drastisch omlaag halen en zo ontstaat er wrijving tussen mensen. Ook is het heel moeilijk om te bepalen wie er geschikt is om actief deel te mogen nemen aan dit forum...ik bedoel; aan welke eisen moet je voldoen en hoe kunnen deze getest worden? Bovendien heeft ome spade, zoals eerder aangegeven, geen tijd om ook nog dat in de gaten te houden... het idee is leuk, alleen kan het ook wel in het bestaande forum


Ben ik mee eens hoor het idee staat me wel aan. Mijn tijd ben ik ozich niet zo bang voor, want ik wil niet degene zijn die bepaald wel en niet. Ik voer alleen maar uit en ben jullie rechtenwijzig slaaf in deze

Moeilijkste punt zit inderdaad in hoe ga je bepalen wie wel en wie niet als je het niet open maakt voor iedereen. En belangrijker wie gaat dat bepalen.

Je kan ook andersom werken, iedereen heeft toegang en bij misdragingen word die toegang ingetrokken, alleen dat is administratief echt kut werk.

Het makkelijkste is dit soort dingen in bestaande forums te doen, misschien loopt dat wel zo goed dat er tzt wel een apart forum voor komt weer, maar eerst ff aan kijken in de bestaande fora.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Rem
Tourist
Gepost door Rem op dinsdag 04-04-2006 om 23:23:23
leeftijdsgrens, hoogst genoten opleiding .. hint hint

nee maar het is onmogelijk om voor elkaar te krijgen, plus de essentie van dit forum
is dat het een hiphopforum is. de gedachte achter zo'n sector zie ik wel zitten,
want ik erger me af en toe kapot aan alle onzin (ok ik maak me er zelf ook wel eens aan schuldig)
die gepost wordt.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Masahiro
Gepost door Masahiro op dinsdag 04-04-2006 om 23:23:37
Hey, het feit dat het niet noodzakelijk is, maakt nog niet dat het er niet hoeft te komen toch? Er zijn inderdaad wat lastigheden, maar voor elk probleem is, natuurlijk, een oplossing. En waar zijn de mods dan voor? Je stelt gewoon een moderator aan op dat forum. Een beetje snugger mannetje/vrouwtje, hoeft spade er niks meer aan te doen.
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op dinsdag 04-04-2006 om 23:31:54
Ik denk dat je niet echt eisen kunt stellen, maar wel kunt kijken naar het verleden van een bepaald persoon en zijn of haar algemene reputatie. Iemand als Livio zou je zonder toets dat subforum in kunnen laten terwijl je bij iemand als mcbizzl het liefst hem meteen een ban wil geven.. Een toets lijk me wat vergezocht: laten we gewoon kijken naar de reputatie en het verleden: dan zijn we al een stuk verder wat het elite-groepje betreft.
----------------------------------------
Christiangirl.
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 04-04-2006 om 23:35:41
En als iemand zich niet volgens de gestelde regels gedraagd die er meteen uti sodemieteren.
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 04-04-2006 om 23:35:50
Quote:
King_Odin schreef op 04-04-2006 @ 23:31
Iemand als Livio zou je zonder toets dat subforum in kunnen laten terwijl je bij iemand als mcbizzl het liefst hem meteen een ban wil geven..


Die fraterniteit (zoals dat met een mooi woord heet) tussen jou en Livio neemt wel extreme vormen aan hoor.. where is the limit hehe
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-04-2006 @ 23:36:11 ]

----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op dinsdag 04-04-2006 om 23:37:59
Quote:
Ozcan schreef op 04-04-2006 @ 23:35
(...)

Die fraterniteit (zoals dat met een mooi woord heet) tussen jou en Livio neemt wel extreme vormen aan hoor.. where is the limit hehe


Daar waar zijn baarmoeder begint...LOL GEEN LIMIT DUS WHUAHAUHA


----------------------------------------
Christiangirl.
Masahiro
Gepost door Masahiro op dinsdag 04-04-2006 om 23:38:10
Quote:
spade schreef op 04-04-2006 @ 23:22
Het makkelijkste is dit soort dingen in bestaande forums te doen, misschien loopt dat wel zo goed dat er tzt wel een apart forum voor komt weer, maar eerst ff aan kijken in de bestaande fora.


Ehm, je hebt zelf toch wel gezien dat het niet gaat?
cml.exe
Gepost door cml.exe op donderdag 25-05-2006 om 13:00:21

----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 25-05-2006 om 13:04:13
Dat is wel echt koel.
Kaya
in NL
Gepost door Kaya op donderdag 25-05-2006 om 13:08:08
Kunst en wetenschap ?
 Index / Feedback /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.01 sec.