Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
verslaafden | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
ja inderdaad , laten we met zn allen stoppen en iets nuttigs gaan doen. Dan spreken we over een jaar af in dit slowchat en dan laat je horen/zien wat je geleerd heb. Rappen , beats , breakdance ,boterhammen met kaas onderwater opeten. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
BEATBRAKERS NIKKUH! | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 05-04-2006 @ 20:53 verslaafden wie is hier nou verslaafd, met je met je met je met je blauwe naam. ---------------------------------------- .... | ||
Replay, doe eens lief! Ik heb de allereerste Slowchat geopend. Je moet mij aanbidden als een soort van god.. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
haha, jij moet mij dankbaar zijn en aanbidden als een godin zonder mij liep de slowchat niet zoals hij nu loopt. deel 53, check sins gold er is gaat het steed sneller,, toen ik geband was dede jullie 2 weken over anderhalve slowchat nu ben ik er en zijn er al weer 6 slowchats geweest. [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-04-2006 @ 21:01:08 ] ---------------------------------------- .... | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
maar dat is algemeen bekend, vrouwen kletsen gewoon meer als mannen.. wij zijn zoooooooooooooooo.. ja... niet altijd kletserig![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Zullen we anders samen god(in) zijn? | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Balen, die post je foto topic's van jezelf zijn dicht. Ik wou net even lekker patsen met mijn nieuwe bril. | ||
maak er gewoon 1 aan als spade weg is joh ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 05-04-2006 @ 21:03 Zullen we anders samen god(in) zijn? Tssss iedereen weet dat dat mijn rol is... ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
peanutz vanuit het dichtbije westen |
![]() | ![]() |
spade,waarom moest je nou zo'n spelbreker zijn bij de beatbreakers? ---------------------------------------- Wie ben ik? Vraag maar aan je moeder | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: creative schreef op 05-04-2006 @ 21:14 Balen, die post je foto topic's van jezelf zijn dicht. Ik wou net even lekker patsen met mijn nieuwe bril. zullen we vragen aan spade of we nieuwe mogen maken, dan beloof iedereen dat die zijn bek zal houden en alleen maar foto's post ![]() @schaduw, hahaha is goed jongen ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-04-2006 @ 21:19:19 ] ---------------------------------------- .... | ||
Yeah! Replay & Schaduw - Goden der Slowchat | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
YEAH, dat wou ik dus ook maar even zeggen![]() ---------------------------------------- .... | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
hahahah check die shit achter mijn naam dan hahahaha dikke word! ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-04-2006 @ 21:24:33 ] | ||
je achternaam ? ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Waarom ga ik eigenlijk nog naar school deze week, maar 1 uurtje een toetsie per dag. :S | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
goede vraag... ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Gepost door Boswottels (NLhiphop is echt koel) op woensdag 05-04-2006 @ 21:24:02 | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Gepost door Boswottels (NLhiphop is echt koel) op woensdag 05-04-2006 @ 21:24:02 whahahaha lol ![]() NLHH IS FOK, maar ik ben wel lekker godin van de SC ![]() ---------------------------------------- .... | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 05-04-2006 @ 21:18 zullen we vragen aan spade of we nieuwe mogen maken, dan beloof iedereen dat die zijn bek zal houden en alleen maar foto's post ![]() Ik PM hem wel even. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
pff lukt toch niet welke dude heeft dat nou gedaan? | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 05-04-2006 @ 20:59 haha, jij moet mij dankbaar zijn en aanbidden als een godin zonder mij liep de slowchat niet zoals hij nu loopt. deel 53, check sins gold er is gaat het steed sneller,, toen ik geband was dede jullie 2 weken over anderhalve slowchat nu ben ik er en zijn er al weer 6 slowchats geweest. Beter praat je in kwaliteit ipv kwantiteit ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
laat maar ik bel mijn moeder wel even [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-04-2006 @ 22:03:44 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
omdat het niet met een andere letter is ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 05-04-2006 @ 21:26 NLHH IS FOK, maar ik ben wel lekker godin van de SC ![]() Trots op zijn. ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
aarghh fok it ! [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-04-2006 @ 22:03:30 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
rr00bbiiee Robbie ![]() |
![]() | ![]() |
Brum Brum | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Don't fuck with Brum, hij redt altijd iedereen. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
rr00bbiiee Robbie ![]() |
![]() | ![]() |
Brum is cool, ik zei niks haterigs ![]() | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Nee, ik maakte het ook allen maar even duidelijk... ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
reckordz better reckognize! | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Hebbie die Centraal Beheer-reclame met Kalou en Verdonk gezien? Echt grappig. Ik kan geen link vinden. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.centraalbeheer.nl/cbi/cb/corporate/fun/commercials.jsp | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Thanx. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Aan: Masahiro Datum: 05-04-2006 Afzender: Sadar Onderwerp: RE: nerd! [Beantwoord dit bericht.] zomaar ga je haten, nerd. Die jongen heeft problemen geloof ik. Neem hem maar niet te serieus dus. Beetje als met die gast, eh, naamvergeten. | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
[edit] [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-04-2006 @ 23:49:09 ] ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
hehehe | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
huuss ga eens droppen kerel ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Gehehe, ik ben te lam![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Morgen maatschappijleer over criminaliteit, die shit wordt lastig, ik ken het niet goed. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Ro zegt: Desalniettemin zou dat zomaar een mogelijk potentiële kwestie zijn Ronald! Huussuh ! zegt: Och, dergelijke taferelen neigen wel vaker zich aan te dienen in een bedwelmde staat van bewustzijn op een simpel te verklaren tijdsdeel van de dag. Huussuh ! zegt: Ro! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
Ban voor Ronald en Ro. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Better Reckognize these reckordz! | ||
![]() | ![]() |
Ik loop echt achter met die msn mails, ik heb alleen droge pappies op msn, op een paar na dan. Ro weet zelf! ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
metdiebans@hotmail.com tienermoeder17@hotmail.com Kies maar. ![]() ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
wat is het leven toch monotoom .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Absoluut. ---------------------------------------- Days to come | ||
Ja! hoewel dat van mij meer naar monotoon neigt. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |