Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
https://www.nlhiphop.nl/news.php?id=1235 | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind hem lekker | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
cool ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 05-04-2006 @ 21:16 ik vind hem lekker | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Haha, geinige clip. Dus daarvoor hebben ze de beelden van Torenpop gebruikt! Gelukkig ben ik nergens te zien ![]() Dex solo is wel dope, maar een heel album lang? Dunno, misschien als ie weer uphookt met Hux: De Profeten 2.0 ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Ummer Je hebt geen idee |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 05-04-2006 @ 21:16 ik vind hem lekker nou ehh, ik heb dex net gesproken.. hij zegt dat jij dr ook wel mag wezen!!! ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-04-2006 @ 21:46:23 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
... anyway check de clip en track, dope poep. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
hij is echt dope | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
niet ik kijken kan | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ok, wie maakt er ff een mp3'tje van? ![]() Zijt welkom, oh edele rippers. ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 05-04-2006 @ 22:28 niet ik kijken kan ook niet ik ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 05-04-2006 @ 21:28 Haha, geinige clip. Dus daarvoor hebben ze de beelden van Torenpop gebruikt! euhj daar was ik ook haha maar die clip is leuk, toffe track ook wel. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Prism![]() |
![]() | ![]() |
Go Diggy! ![]() | ||
![]() | ![]() |
op school doet ie het wel ![]() hij is vet man, ik wil wel een albumpje van deze man ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
gvd, ze hebben hier op stage met wmp gefucked, kan het niet afspelen, alleen mp3'tjes, downloaden bied ook geen soelaas ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
Ik vind hem vet | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
lawness, waar zijn de rippers gebleven? ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 05-04-2006 @ 22:30 Ok, wie maakt er ff een mp3'tje van? ![]() Zijt welkom, oh edele rippers. Zal me er vanmiddag over buigen. | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga de clip ff rippen voor m'n verzameling ![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
voor mij ook brandt , pleeeeeeease ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
zal m wel posten als het gelukt is, nu doet ie nog beetje moeilijk ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
ok laat van je horen brandt | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Hele lekkere track! Maar ik dacht dat Dex samen met Hux (De Profeten) een album aan t maken was? Ik wist niks van een solo-album iig ![]() ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
![]() | ![]() |
ik hoop dat prospectus ,ofzo iets, óók een album maken idd ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
dollar $ |
![]() | ![]() |
Astu: http://rapidshare.de/files/17325264/Diggy_Dex_-_DubbelDik.wmv.html http://rapidshare.de/files/17325346/Diggy_Dex_-_DubbelDik.mp3.html Veel plezier ermee ![]() | ||
![]() | ![]() |
tnxxxxx dollar![]() | ||
![]() | ![]() |
beterrrr ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Hij is wel koel. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
ik digg diggy dex meestal super erg, in alle tracks met DAC enzo maar dit vind ik echt niks beetje eentonig nummer dit zonde ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
niet echt mijn ding ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Vind dit wel een dope nummer eigenlijk. Die godverdomde versnellingen moeten pappie's 's mee ophouden. Verd heeft 'ie wel dope stem enz | ||
![]() | ![]() |
woord @ vent ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Wick-ED | ![]() | ![]() |
haha die intro. hij heeft wel één verse te veel imo, beetje eentonig (veel brag&boast) wordt het zo.. ---------------------------------------- Velen vinden van die flow dat ie vet vloeit. | ||
![]() | ![]() |
imo?? ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
in my opinion nogmaals, ik vind em dope! ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Rem schreef op 05-04-2006 @ 23:54 (...) euhj daar was ik ook haha maar die clip is leuk, toffe track ook wel. Oooh, was jij dat! Ik dacht al, ik ken hem ergens van... Oh nee, ik lieg, want ik stond vooraan, zag niemand behalve D.A.C. ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Fakkelend![]() |
![]() | ![]() |
godverrrdomme wat een frisse track, clip is oke. | ||
Prism![]() |
![]() | ![]() |
Lekker productie van Skiggy, klinkt heerlijk! ![]() | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind zijn hoofd niet bij zijn stem passen, maar voor de rest klinkt het okee. Ik denk wel dat er een andere mc bij had gekunt voor een meer afwisselende sound, het klinkt nu allemaal een beetje het zelfde. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
dat ding van het refrein, van welk dac nr is dat ookalweer ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Van geen één, maar misschien doel je op 'la la, la laaa la la', en dat doet een kleinnnn beetje denken aan Doorhalen. ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
ja precies, op een of andere manier pakt dat als de maddervakker ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 06-04-2006 @ 16:44 Ik vind zijn hoofd niet bij zijn stem passen Hahaha word dat vond ik ook. Wie durft de track te rippen? | ||
![]() | ![]() |
hij staat hier boven ergens ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Oja ![]() | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
damn wat een fijne track man! Ik digg dit zwaar ---------------------------------------- beng! | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
http://rapidshare.de/files/17361245/Diggy_Dex_-_DubbelDik.mp3.html Versie zonder dat intro gelul over dikke vrouwen. Heb er ff afgeknipt, geen zin om naar die hoeren te luisteren steeds. [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-04-2006 @ 20:55:19 ] | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
bedankt, Wudstik, Djigggy dje en deze gozer vind ik solo beter dan als DAC ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
En Hux niet? ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
die ken ik niet =^) ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 ] |