Index / Muziek / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] | ||
NoJoke if you cant stand the heat, get out of the kitchen ![]() |
![]() | ![]() |
Outerspace ft. Vinnie Paz - Blades Of Glory ---------------------------------------- I shall look for you, Lord by praying to you and as I pray I shall believe in you, because we have had preachers to tell us about you. It is my faith that calls to you, Lord the faith such you gave me and made to live in me through the merits of your Son, | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
dee-rect - vechten met de onzichtbare ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Gorillaz - Clint Eastwood ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Lucifer - Jay Z ---------------------------------------- .... | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Leon Haywood- I Wanna Do Something Freaky To You Of terwijl het orgineel van nothing but a g thing | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
MOP - follow instructions ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Shakira - Hips dont lie!! hehehe | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Black Moon - Lookin Down The Barrel ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Mawt K-14 |
![]() | ![]() |
Joy Division - She's lost control again ---------------------------------------- "Like a bird on a wire/ Like a drunk in a midnight choir/ I have tried, in my way, to be free" | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
Mobb deep- shool ones (Part 2?) | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
GMJ & Jiggy Djé - Laatste Der Mohikanen ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Extince - Te lauw Binnelandse Funk ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
fudoh - als ik een god was![]() ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
Fakkelend![]() |
![]() | ![]() |
Blax - Momenten Die Niet Tot Tijd Behoren | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
Master P - Why they wanna wish death | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
KGV ft 0118-vier - zuidelijke kut posse ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
Influence - Jurassic 5 ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Damian Marley - Welcome 2 Jamrock ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
lupe fiasco ft pharrel - kick push remix ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
straatgangstah GANGSTAH! ![]() |
![]() | ![]() |
2pac-hail mary![]() ![]() ---------------------------------------- Westside till i die! | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Noedels, paas me die KICK PUSH REMIX please... je PMbox is vol Dans met de duivel ~ Jawat, Dion & Nano | ||
japie![]() |
![]() | ![]() |
fun lovin' criminals - scooby snacks | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
vanalles van Atmosphere | ||
japie![]() |
![]() | ![]() |
jack johnson -flake (demo versie) | ||
Sloothaak | ![]() | ![]() |
Whitey Shafer - All My Exes Lives In Texas (GTA San Andreas) :p | ||
![]() | ![]() |
Raymzter - Zeg Ja!!!!! ---------------------------------------- I shall look for you, Lord by praying to you and as I pray I shall believe in you, because we have had preachers to tell us about you. It is my faith that calls to you, Lord the faith such you gave me and made to live in me through the merits of your Son, | ||
![]() | ![]() |
KRS-one - My Philosophy ---------------------------------------- I shall look for you, Lord by praying to you and as I pray I shall believe in you, because we have had preachers to tell us about you. It is my faith that calls to you, Lord the faith such you gave me and made to live in me through the merits of your Son, | ||
japie![]() |
![]() | ![]() |
opgezwolle - gestolen flow | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Jedi Mind Tricks - The Worst ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
- [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-05-2006 @ 19:03:11 ] ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
AOTP - Listen Up ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
ga dood moederneukers, ga dood - masahiro mijn eerste en laatste audio en mn flow is ziek. | ||
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Drop die shit Masaaaaaaaaaa ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Dacht t niet. ![]() | ||
Devill | ![]() | ![]() |
op het moment gereen street hooligans - one blood Ceebass - Achtergrondinformatie Paradox MC - Buffeljacht Rijmpiet - jij moet niet huilen Wijzen uit het Oosten - Korreltje zout Wijzen uit het Oosten - Niks aan toe te voegen Wijzen uit het Oosten - MC euroknallers (uitverkoop) JFproject - Zieke geest MX fortune - Luister dan MX fortune - Pestkop ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
Yellowman - Reggae Calypso ---------------------------------------- ya diggg | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 01-05-2006 @ 19:26 Dacht t niet. ![]() haha ok dan, dan niet eh! ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
Damian Marley - Still Searchin' ---------------------------------------- ya diggg | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Busta Rhymes - Dangerous | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Bow Wow - Big Dreams | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ghostface & Trife Da God - Milk 'Em ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Blaxtar - Ik Schrijf In ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
jessica en poppie - langzaam en sneller en ik ga me hier niet voor verantwoorden ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
spookradio wat dacht je dan gek ! ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
japie![]() |
![]() | ![]() |
t nieuwe album van pearl jam | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
Remon - Osama De tekst is eigenlijk te dope om niet te vertellen: ik ben Osama: dat is mijn naam ja! Ik kom niet uit Afghanistan en hoor niet bij de Taliban. Ik heb een hond en een vrouw en een huisje aan het meer ja, eens in de zoveel tijd tape ik een band voor Al-ja-zeer-a kom nooit in de moskee, nee daar heb ik niet zoveel mee, ik ga liever vliegtuigspotten of draai Remon zijn cd ineens ben ik gezocht, zeg maar gerust gewild, dus George maar eens gebeld of hij zjin tijd nou niet verspild maar hij vind het wel tof ja, het houdt hem van de straat, en hij heeft gelijk: Afghanistan dat heeft een kut-klimaat. en over die twee torens: die konden best wat lager, ze geven alleen maar schaduw in het penthouse van z`n zwager We hebben afgesproken, hij komt langs op de koffie: ik verkleed als cowboy, hij in z`n legerkloffie George W is echt de tofste gozer die ik ken en als hij komt dan draaien we DE BOM van Postmen. Ik ben ineens populair, sta vaak op de cover, een tijd terug was ik op reis en ontmoette ik mijn lover een mooi meisje uit Nairobi: veel borst en intellect, ze werkte op een ambassade, maar raakte gehandicapt. Ze miste links een been, had rechts vaak kramp maar ik ben de raarste niet en bouwde een trainingskamp ik ben geen bouwvakker dus ik vroeg fundamentalisten of ze me wilden helpen het beton te kisten. Van Guliani kreeg ik puin voor het verharden van m`n tuin, er was teveel neergestort en er moest worden geruimd. ik ging es mee naar het pentagon, twas open ze waren net bezig een vleugel te slopen. Ook waren ze druk doende een mild vuurtje te blussen dus ik dacht: fok het gewacht, ik stuur een kaartje ondertussen. m`n kaartje kwam nooit aan, werd onderschept, dat was nog vaak op het journaal en er is nog lang over gerapt. ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
laat the fuck ook maar dan bitches, maar het is hier niet bedoeld om lyrics te posten [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-05-2006 @ 17:47:10 ] ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
hahahaha gaat die tegen limon zeggen wat die moet doen![]() ---------------------------------------- .... | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Hee Einstein, je kunt toch wel lezen dat dat de lyrics van die track zijn. Ik luister You Know My Steez van Gang Starr. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Index / Muziek / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] |