Index / Radio, televisie en film / | ||
Jappie De louter rijm ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.all4humor.com/videos/extreme-videos/arm-run-over-for-stealing.html en hier staat tot het een show zou zijn http://littlegreenfootballs.com/weblog/?entry=18085_Sharia_Punishment_Photos_Misattribute%20d#comments Vage shit ---------------------------------------- De louter rijm | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
no shit. wat n rare struuners toch. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
lekker filmpje ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
pff, lekker dan..maar ik hou niet zo van dat soort filmpjes vooral niet als er niet gezegt wordt wat we te zien krijgen![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-04-2006 @ 16:56:18 ] ---------------------------------------- .... | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
fuck ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
pfff echt zon mooi muziekje eronder enzo ik denk dat heel de wereld nou wel weet hoe erg het daaraan is maar al die filmpjes helpen ook niet echt want volgens mij wordt hier verder niks aangedaan ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
![]() | ![]() |
Bom erop? ---------------------------------------- De louter rijm | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
handje eraf ofzo? | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
arm onder de auto er over heen rijden zodat die breekt ofz, ik weet nie heb maar 2 beelden gezien. ---------------------------------------- .... | ||
E-liine_ ~ ![]() |
![]() | ![]() |
yeah.. ik snap d'r nixx van =| is dit nou egt offuh? =S ---------------------------------------- Assie non stop!! | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
is gewoon een amerikaans propagandafilmpje ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
kid van 8 jaar die niks te eten heeft steelt een broodje en dan dit....als het echt is natuurlijk [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-04-2006 @ 17:50:50 ] ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
![]() | ![]() |
Quote: E-liine_ schreef op 06-04-2006 @ 17:48 yeah.. ik snap d'r nixx van =| is dit nou egt offuh? =S Weet ik ook niet vind het maar vaag. ---------------------------------------- De louter rijm | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
moet ie maar niks pikken he! | ||
![]() | ![]() |
Zijn arm eraf rijden is wel beetje extreem he. ---------------------------------------- De louter rijm | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Iets te extreem.. damn.. mensen hebben soms ook geen leven he ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
zo word je opgevoed, je weet niet anders ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
dan jatten..? ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
nee dat misdadigers zo gestraft moeten worden ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ik denk niet dat je zo opgevoed wordt, eerder opgegroeit ofzo..? ik weet niet, ik denk dat je wel weet dat het zo gebeurt maar niet dat je het van huis uit meekrijgt van ja als je dat doet dn gebeurt er dit. ---------------------------------------- .... | ||
QaaZ Le Rustique ![]() |
![]() | ![]() |
Na geloof echt wel dat het echt is, dat stenige daar is ook kanker ziek , Stel je voor dat je daar in gegraven ligt en mensen gaan stenen op je gooien echt niet dat je na 1 steen dood bent. En echt als hun serieus met atoombommen bezig zijn is niet goed , regering is ziek daarzo ---------------------------------------- Hey rasta ! Heb je marlboro? | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Dopoloog schreef op 06-04-2006 @ 18:06 Iets te extreem.. damn.. mensen hebben soms ook geen leven he Haha? Het is straattheater; allemaal fake wat je ziet dus. Een band met heel weinig druk wat amper het jongetje pijn doet. Toeristen daar die er heel erg veel geld voor betalen zoiets te doen. ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
McGrindHustler MGH ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: King_Odin schreef op 06-04-2006 @ 18:22 (...) Haha? Het is straattheater; allemaal fake wat je ziet dus. Een band met heel weinig druk wat amper het jongetje pijn doet. Toeristen daar die er heel erg veel geld voor betalen zoiets te doen. Uhu nep, volgens mij heeft die vent ook een microfoon in de hand ![]() ---------------------------------------- MGH | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Woord, het kind schreeuwt niet eens, dat doe je echt wel als er een vrachtwagen overheen rijd ---------------------------------------- argh | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Word @ RijmPiet En Odin Ik lijkt mij ook nep en de makers van dit filmpje zijn er duidelijk op uit te propaganderen. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Januitbottendaal | ![]() | ![]() |
Heel jammer dat er weer zo'n nadruk moet worden gelegd op dat het een actie was van moslims... | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Iminic schreef op 06-04-2006 @ 19:17 Word @ RijmPiet En Odin Dit lijkt mij ook nep en de makers van dit filmpje zijn er duidelijk op uit te propaganderen. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Total_Chaos_MC Chaoszaaiend Schapenhatend Aapje Met Crew ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 06-04-2006 @ 18:00 moet ie maar niks pikken he! heb je wat tegen stelen? ![]() ---------------------------------------- In this country, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. When u get the power, u get the woman! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Jep, ik heb dr een hekel aan. | ||
![]() | ![]() |
zeg niet dat je nooit de trekpleister in bent gelopen en een snoepzak gemaakt en die ter plekke hebt opgegeten geef toe ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- In this country, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. When u get the power, u get the woman! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
In deze context was het uiteraard sarcastisch ![]() | ||
![]() | ![]() |
eigenlijk niet, kvind het wel spannend, lekker vechten joh, kiken wie dr jankend naar huis gaat met een bloedneus en twee blauwe ogen ( aan de ene kant vind ik dit nog ook... maar ik bedoel maar, die ene nerd met die grote mond ram je tog ook? wat is er dan erger een brood stelen of die nerd slopen? ---------------------------------------- In this country, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. When u get the power, u get the woman! | ||
![]() | ![]() |
-dubbelpost ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-04-2006 @ 20:56:44 ] ---------------------------------------- In this country, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. When u get the power, u get the woman! | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
eten is levensbehoefte nummero 2 ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
![]() | ![]() |
en adrenaline dan? en lust? en jaloezie? en de andere magnums? ---------------------------------------- In this country, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. When u get the power, u get the woman! | ||
Index / Radio, televisie en film / |