Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Chronicc
Gepost door Chronicc op donderdag 06-04-2006 om 23:20:11
Zou k aub wat feed mogen voor me beat, ben net begonne en is me 1e beat dus niet teveel verwachten
Serieuse feed graag, remember ben beginner

www.soundclick.com/demolic
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 06-04-2006 om 23:24:47
hehe, best geinig eigenlijk. Leuk melodietje (sample of ingespeeld?) Die kick wordt alleen op den duur wat eentonig, en geheel is wat kaal.

Chronicc
Gepost door Chronicc op donderdag 06-04-2006 om 23:26:46
Met kaal bedoel je te weinig samples en instrumente, effecten en shit?
Vent
Gepost door Vent op donderdag 06-04-2006 om 23:27:11
Nee er moet meer haar op.
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 06-04-2006 om 23:28:20
Hoeveel kanalen gebruik je? 5 of 6 maar ofzo

Chronicc
Gepost door Chronicc op vrijdag 07-04-2006 om 00:38:27
stuk of 8
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op vrijdag 07-04-2006 om 10:25:23
Quote:
livio schreef op 06-04-2006 @ 23:24
hehe, best geinig eigenlijk. Leuk melodietje (sample of ingespeeld?) Die kick wordt alleen op den duur wat eentonig, en geheel is wat kaal.


Gedownloade sample, ik heb hem ook nog ergens.

Ik vindt hem niet zo heel erg. Het is niet slecht, maar ik zou er niet op kunnen rappen. Ik vindt je snare en kick een beetje, ja..TE zeg maar. Het ritme is dope, maar niet goed bespitbaar.

Ik vindt je melody ook een beetje laat inkomen. Het zit wel goed hoor, maar niet ideaal. En ik zou er toch wat meer in duwen, nu wordt hij saai op den duur. Probeer ook een beetje achtergrond effecten erin te plaatsen, dan vul je het een beetje op.
baggy
Gepost door baggy op vrijdag 07-04-2006 om 10:58:31
helemaal mee eens, er is niet echt op te rappen ofzo, probeer het zelf maar is...dus ja wat je d'r dan nog aan hebt...maja het begin is er zullen we maar zeggen
Boswottels
Gepost door Boswottels op vrijdag 07-04-2006 om 11:30:44
t lijk net of die kraakt
Chronicc
Gepost door Chronicc op vrijdag 07-04-2006 om 16:03:28
Quote:
Mx Fortune schreef op 07-04-2006 @ 10:25
(...)

Gedownloade sample, ik heb hem ook nog ergens.

Ik vindt hem niet zo heel erg. Het is niet slecht, maar ik zou er niet op kunnen rappen. Ik vindt je snare en kick een beetje, ja..TE zeg maar. Het ritme is dope, maar niet goed bespitbaar.

Ik vindt je melody ook een beetje laat inkomen. Het zit wel goed hoor, maar niet ideaal. En ik zou er toch wat meer in duwen, nu wordt hij saai op den duur. Probeer ook een beetje achtergrond effecten erin te plaatsen, dan vul je het een beetje op.


Moet ik dat als compliment of kritiek zien mx?
En ja ik wou er wel achtergrond effecten in zetten, maar kon wist nie waar ik moest zoeken, op fruity loops zijn ze gewoon kut.
Maja ben beginner, heb nog veel te leren
Dank allen voor feed!
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op vrijdag 07-04-2006 om 17:17:26
zit z'n sample die me aan hersenspinsel doet denken. ik vind em nog best hard voor een beginner. alleen idd die kick is gewoon slechte qualiteit ofzo. en neem andere drums dan van FL
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0124 sec.