Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 [2] 3 ] | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
dan is durum ook geen brood maar wel lekker.. ![]() | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
ewa dat is ook brooddeeg g | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
itiliaanse panini! gewoon iets van kaas,ham,slami,mozzerela en toasten maar ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die Lange schreef op 08-04-2006 @ 19:39 ewa dat is ook brooddeeg g heus wel, durum is een broodvariant..., of moet het een standaardbroodje zijn die op een bepaalde wijze is belegd? ik vind een krentenbol ook wel lekker.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Kut, ik krijg honger van jullie man. Oké, nu ga ik eten maken. [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-04-2006 @ 21:31:25 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
![]() het lekkere broodje kebab --- En een broodje martino, maar er is wel 1 speciale eis: de mosterd moet zacht smaken... dus niet pittig!! damn [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-04-2006 @ 21:58:27 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Kubus-bietbakkerij. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hebben ze overal dezelfde papiertjes voor Döner ofzo? ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
![]() Broodje Kroket ![]() Kaasbroodje ![]() Ham-Kaas Croissant | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
![]() broodje aap | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
durum is en blijft king fools![]() | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
![]() | ||
rr00bbiiee Robbie ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
toast met rosbief | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Quote: cml.exe schreef op 08-04-2006 @ 16:28 tief heen met die massaconsumptie troep. gewoon brood met pindakaas en hagelslag ![]() word naar dat... En een broodje ei met mayonaise en boter ![]() ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
Pudding broodje,Stokbroodje gesmolten kaas,Broodje frinkadel met,Broodje Mario,Italiaanse bol met kaas en salami ,Big mac en nog veeeeeeeel meer [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-04-2006 @ 12:30:26 ] ---------------------------------------- Whahahaha | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Broodje Mario? | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Een broodje klap-op-je-oogkas als je durum niet diggt | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
![]() de enige echte zeeuwsche bolus [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-04-2006 @ 13:05:41 ] | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Een bolus is geen broodje. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
stiekem toch wel want hier bij de bakker gaan ze als broodjes over de toonbank [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-04-2006 @ 13:09:09 ] | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Geroosterd brood met rosbief. Boterham met filet americain, uitjes, peper en zout! ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
ohja stokbroodje beenham was ik vergeten ---------------------------------------- Whahahaha | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
broodje filet american of een broodje gezond. ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
een broodje met shoarma vlees duh! verhouding shoarma/knoflook 40%/60% ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Citeria On Der Mate |
![]() | ![]() |
brootje kaas | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
lust jij ook een broodje poeeeep! ---------------------------------------- betta believe that | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
een woonbrood ![]() | ||
Groninger ik voel mij TOF ![]() |
![]() | ![]() |
broodje kroket.. ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
tosti ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Een gewoon normaal broodje met kaas en snijworst is ook meesterlijk, of een tosti. En woord naar Duck over broodje mario, dat is echt master. ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Broodje met een of andere vleesproduct, vlees rockt! ---------------------------------------- son get wrec | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
broodje mario??? ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
__cLePtO__![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 08-04-2006 @ 16:38 Gewoon broodje kip saté of gezond ![]() Lekkerste wat er is ![]() ![]() ---------------------------------------- www.grasshopper-glanerbrug.com | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: boris schreef op 10-04-2006 @ 09:59 broodje mario??? ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Broodje 20 bij Bread & Beans in de Teresiasstraat in Den Haag ![]() Geen idee wat er allemaal opzit.. Maar tis verdomd lekker! En Ohja.. Mijn eigen roerei met gesmolten kaas op een boterham niet te vergeten.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-04-2006 @ 13:35:54 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Sjek Sjek de Ripper ![]() |
![]() | ![]() |
Broodje AAP ---------------------------------------- Sjek is bek | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Voor de niet-wetenden Broodje Mario, het lekkerste broodje uit Utrecht. ![]() Kan je halen bij Mario, zo'n kraampje bij de gracht. Beter halen jullie allemaal zo'n broodje als je in Utrecht bent. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
woooooooooooord![]() ---------------------------------------- Whahahaha | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Broodje limburger bij de bufkes hier in Den bosch vlakbij het station ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Een knisperig toastje met voor je neus bereide tartaat erop, gemengd met uitjes en extra veel peper en zout plus wat pepertjes OE - WIE!! ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Hahaha wat een dope topic man! Woooooooord naar je moeder als het broodjes betreft. Beter rock je een hema-hotdog.. of een broodje knakworst (koud) met mayo. Haha of koude gehaktbal op je brood is dope.. mayonaise is hier ook zeker een optie. Verder ken je de frikandelbroodjes of broodjes kroket die het altijd goed doen. Tosti's kunnen ook heerlijk zijn.. mits zelf bereid. Gewoon met kaas + salami + tomaar ofzo wat jij wil gek desnoods doe je er hagelslag op hehe. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Broodje Kipkerry is de moeder van de broodjes | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Je moeder. Ik ga zo broodje maken naar keuze welke zie ik dan wel he.. en dan hier een foto posten ervan want ik krijg HONGERRR van jullie. | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Broodje garnalen kouseband. Of kippenlever. | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
nu toch alle deegwaar mag: barra sambal ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
voor mij donner en voor crack_bek donner 2 donner is het lekkerste broodje of niet abi? | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
DURUUUUMMMMMMMMMMM ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ik lees dit topic weer even door en krijg gelijk honger, ik ga een broodje maken alsof het niks kost, mischien maak ik er nog wel een foto van als ik er aan denk, latersssss. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Mell0w you say it ![]() |
![]() | ![]() |
broodje met welke snack dan ook is altijd lekker ![]() broodje bapao KIP is ook altijd lekker met beetje chili Durum is geweldig ![]() | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 [2] 3 ] |